"Myslím, že máme lepší vyvážení mezi kvalifikací a závodem [než loni], ale stále potřebujeme zlepšit výkonnost v kvalifikaci, protože naše kvalifikační pozice neodpovídají rychlosti vozu. Akceptujeme to a soustředíme se na to," prozrazuje hlavní designér Sauberu Matt Morris.
vůli tomu například nepovažuje Sauber za velkou hrozbu jeden z hlavních inženýrů Lotusu Alan Permane (jeho hodnocení formy Sauberu, Ferrari a Mercedesu najdete zde).
"V oblasti nastavení toho můžete udělat hodně. K otestování do Šanghaje také přivezeme některé díly, jelikož tam bude mnohem chladněji než v Malajsii," pokračuje Morris.
Máme očividně konkurenceschopné auto a musíme si svou formu nyní udržovat. Musíme na to tlačit a získávat další body. To, co máme nyní po dvou závodech, pro nás představuje hvězdný začátek."
Vlastnosti okruhu v Malajsii s dlouhými rovinkami dle Sauberu nehrály příliš do karet jejich vozu C31, proto věří v další úspěchy v závodech, které budou jejich monopostu vyhovovat více.
Lewis Hamilton (vpravo) gratuluje mladému Sergiovi Pérezovi k velkému úspěchu v Malajsii
(foto: Sauber Motorsport AG)
"Hodně záleží na okruhu. Našemu vozu rozvržení toho v Malajsii nesedělo nejlépe. Takže odjet s tím, co se nám podařilo, jek skvělé. Je to dobré znamení.
Tým a kluci v továrně předvedli výborné úsilí. Věděli jsme už v Melbourne, že letos máme konkurenceschopné auto, na tom můžeme stavět. Potřebujeme jen zvýšit jeho výkonnost a pokračovat v získávání dalších bodů a pódiových umístění," dodává šéfdesigner Sauberu.
Švýcarský tým pracuje na optimalizaci svého DRS systému a pro závod v Barceloně chystá velký balík vylepšení.