Se svým kolegou Nicem Rosbergem v úvodu závodu figurovali na třetím a čtvrtém místě. Přítrž Schumacherovým nadějím učinila porouchaná převodovka, Rosberg se poté kvůli nadměrné degradaci pneumatik a kolizi v posledním kole se Sergiem Pérezem propadl až na dvanáctou příčku.
Výsledek nedělní Velké ceny Austrálie však nikterak nenarušil Schumacherovu důvěru ve vydařenou sezónu, v níž podle něj jeho tým bude předvádět velmi silné výkony.
"Po zklamání z toho, jak dopadl první závod v Melbourne, letím do Malajsie s velkým očekáváním, protože v Austrálii jsme viděli, že se s naším vozem můžeme přimíchat do boje.
Samozřejmě nezapomínáme na to, že okruh v Melbourne není ve skutečnosti reprezentativním pohledem na opravdovou výkonnost, ale naše auto mě na počátku sezóny naplňuje dobrým pocitem.
Sepang bude zajímavý pro všechny, protože poprvé něco napoví o skutečné síle všech vozů. Škála pomalých a rychlých zatáček ukáže, jak na tom jste. Závod v Malajsii je kvůli tomu pro inženýry a piloty vždy zábavou a celkově i velkou výzvou - jak pro lidi, tak i pro stroje," popisuje Schumacher.
Michael Schumacher zdraví diváky v Melbourne
(foto: Mercedes AMG F1 Team)
Jeho šéf Ros Brawn souhlasí s tím, že Mercedes ještě neřekl poslední slovo: "V základu máme dobré auto, nyní je na nás, abychom optimalizovali jeho výkonnost a dosáhli jeho potenciálu na dráze."