"Pro rok 2012 budeme mít některé nové směsi a také nový profil pneumatik: cílem je zmenšit výkonnostní rozdíly mezi směsmi, aby byly v závodě vyrovnanější," říká sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery pro F1 Times.
"Obecně řečeno, všechny směsi jsou měkčí, ačkoliv je budeme označovat stejně jako minulý rok: superměkká, měkká, střední a tvrdá. Tvrdá pneumatika pro rok 2012 se mnohem více podobá loňské střední směsi.
Bude se jednat o nejrychlejší pneumatiky, které jsme kdy vyrobily, budou mnohem více orientované na výkonnost. Přesto se míra opotřebení zlepšila a našim cílem jsou stále dvě až tři zastávky v každém závodě. Rozdíly mezi směsmi jsou také mnohem menší, což by mělo vést k zajímavým závodním strategiím," dodává šéf Pirelli.
Kamuj Kobajaši v Koreji na pneumatikách Pirelli do deště (foto: Pirelli)