"Celé zadní zavěšení bylo dokončeno. První šasi je zkompletováno, druhému již moc nechybí. Brzy zahájíme náš program nárazových testů s FIA. Všemi těmito povinnými testy jsme již prošli při soukromém testování," prozrazuje Coughlan.
"Nyní máme plně definované auto, které použijeme pro systémové kontroly. V oblasti přítlaku je o hodně lepší [než letošní FW33] a ponese všechny systémy, které nám umožní zúčastnit se prvního testování. Našim cílem je pak přivézt vylepšený monopost k poslednímu předsezónnímu testu.
Vůz by měl být hotový do poloviny ledna a bude připravený pro první test na počátku února. Cílem je, aby na konci ledna byly prověřeny všechny díly, které prověřit lze. Při testování na dráze půjde výlučně o ověření této práce."
První šasi FW34 včetně zadního zavěšení je již v Grove hotovo (ilustrační foto: AT&T Williams)
"Hlavní díly by měly nasbírat dostatek kilometrů, pokud by tedy auto zastavilo později na trati se základním problémem, bylo by to překvapením. Krom toho se testování zaměří na zlepšení spolehlivosti a celkovou aerodynamickou výkonnost monopostu," dodává technický ředitel Williamsu.