John Iley, který dříve již spolupracoval s technickým ředitelem Lotusu Mikem Gascoynem v Jordanu i v Renaultu, strávil většinu své kariéry u špičkových týmů - u Ferrari a u McLarenu.
U Lotusu, jenž bude příští rok znám jako Caterham, by měl začít pracovat kvůli smluvním omezením až od poloviny příštího roku. Znamenalo by to, že se jeho vliv projeví až na voze pro rok 2013.
Šéf McLarenu popírá, že by se jednalo o velkou ztrátu a ránu pro vývoj příštího vozu. "John se staral o řízení aerodynamického tunelu. Nebyl šéfem aerodynamiky. Věříme, že pro příští sezónu máme velmi dobrý aerodynamický program. Jsme optimisty v tom, že neuděláme přes zimu stejné chyby, jako minule," cituje Whtimarshe britský Mirror.
McLaren v krátké době přišel již o druhého odborníka. Na počátku měsíce oznámil přestup k Toro Rosso zástupce hlavního designéra Luca Furbato.
Odchodem zkušeného aerodynamiku vývoj MP4-27 údajně neutrpí
(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Očekává se rovněž, že se Lotus přestěhuje z Hinghamu do Leafieldu do továrny, kterou dříve používal tým Arrows a Super Aguri. Ve "zlatém údolí motosportu" bude blíže odborníkům a mohl by tak snadněji získát další posily.