Ačkoliv omezení mapování motorů a foukání výfuků bylo platné pouze pro Velkou cenu Británie, o změně umístění výfuků a jejich regulaci se diskutuje stále. Původním plánem bylo, že budou muset končit 330 mm za osou zadních kol nad difuzorem - ten byl ale kvůli možné zneužitelnosti zrušen.
Dle posledního znění budou muset výfuky končit v horní části monopostu před zadním křídlem s tím, že posledních 10 cm potrubí má být podrobněji regulováno.
Technický ředitel Sam Michael z Williamsu, který již také zahájil práce na novém voze FW34, přestože přesné znění pravidel ještě nebylo schváleno, popisuje: "Jsme omezeni tím, že nemůžeme mít výfukové difuzory. To bylo jednomyslně schváleno Technickou pracovní skupinou, všichni tedy vědí, jak pokračovat [v návrhu vozů pro příští rok]."
Výfuky u podlahy budou příští rok zakázány (foto: Christophe Malbranque)
"Je tam spousta detailních rozměrů, nejjednodušeji bych to ale popsal jako vyústění výfuků v horní části s tím, že jsou pevně dány rozměry a úhel posledních 100 mm," prozrazuje Michael pro Autosport.