Prohlášení týmů po kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska

F1NEWS.CZ, 30. července 2011, 13:12 Google+

HUNGARORING; přehled oficiálních prohlášení týmů po kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska, kterou dnes na okruhu Hungaroring ovládl Sebastian Vettel.

Počet komentářů:  8 komentářů (Poslední 31.07. 13:22) Napište svůj názor
Webber, Mark

Webber, Mark | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

RED BULL

Sebastian Vettel – 1.
Myslím si, že to byla dost dobrá kvalifikace pro celý tým. McLareny byly velmi rychlé, udělali jsme správné rozhodnutí a dnes ráno jsem se cítil mnohem pohodlněji. V Q1 a Q2 jsme trochu ztráceli, ale dostali jsem se až do poslední části, a tak jsem velmi spokojený s výsledkem. Přes noc jsme na voze učinili pár drobných změn, kluci toho moc nenaspali, museli hodně tvrdě pracovat, pokud to přinese kýžený výsledek tak budeme všichni spokojení. Vrátila se mi důvěra a musím říct, že dnes jsem se cítil mnohem pohodlněji než včera.

Mark Webber – 6
Třetí řada není ta pozice, po které bych toužil. Snažil jsem se dostat z vozu a z pneumatik všechno, KERS podával střídavé výkony, což jsem pocítil především v Q2. V posledním kole Q3 se vše ustálilo, ale nakonec jsem nebyl dostatečně rychlý. Tak zítra se ukáže, jak na tom ve skutečnosti jsme.

Christian Horner
Velmi otevřená kvalifikace a fenomenální úsilí Sebastiana získat pole position v posledním kole. Po náročné noci je to velká satisfakce pro všechny mechaniky. Nasadili jsme první z našich trumfů. Nastavení pro zítřejší závod bude velmi těžké. Mark měl bohužel problém s KERSem v závěru Q2, ale vše se vyřešilo v poslední části kvalifikace. Víme, že Mark je skvělý závodník, a jsme si jisti, že zítra udělá dobrý pokrok v závodě.

 

McLAREN

Lewis Hamilton – 2
Je skvělé vidět tým Vodafone McLaren Mercedes s oběma vozy na předních pozicích startovního roštu. Je to znamení, že všichni v týmu odvádí skvělou práci, a my jsme byli dnes opravdu konkurenceschopní.
V jednu chvíli jsem byl v třetí časti kvalifikace trochu široký v desáté zatáčce, výsledkem bylo, že jsem ztratil, ale dneska se body neberou, doufám, že zítra to bude lepší. Těším se na závod, protože jsme na voze tvrdě pracovali a kvalifikace je pro nás dobrým začátkem úsilí o vítězství v závodě.

Jenson Button – 3
Celkem vzato si myslím, že mohu být spokojený se třetím místem na startu, navíc začínám na čisté straně trati, a tak cítím velkou šanci na umístění v závodě.
Abych byl upřímný, kvalifikace jsou pro mě v poslední době trochu problematické a i když se snažím v každém kole útočit na nejlepší čas, bude to pořád jen přetahovaná o dvě přední řady. Tento víkend je hezké být hned od začátku ve hře o vítězství, to je přesně to, o co se budu pokoušet v zítřejším závodě.

Martin Whitmarsh
Pokud se piloti kvalifikují na druhém a třetím místě, jsi samozřejmě zklamán, že jsme nedosáhli až na samý vrchol, a tak to cítím i dnes. Pozitivní na tom všem je, že pole position bylo dnes odpoledne v našich silách.

Lewis byl trochu široký ve svém posledním kole, přesto odvedl výkon, který mu zaručuje start z první řady. Jenson zajel svou skvělou kvalifikaci a skončil jen těsně za Lewisem, startuje tak z čisté strany trati.

Tým odvedl profesionální a disciplinovanou práci, a to jak včera, tak dnes. Jsme si jistí, že se můžeme zařadit mezi vážné kandidáty na zítřejší vítězství. Naše dlouhé jízdy byly včera a v posledních závodech dobré. Lewis prošel kvalifikaci hladce a zachoval si i sadu pneumatik, což mu dává jistou výhodu do závodu.

 

FERRARI

Felipe Massa – 4
Naši soupeři našli něco, co je posunulo v kvalifikaci o krok vpřed, a my doufáme, že stejný krok jsme učinili v závodě, uvidíme zítra, zda toto nepsané pravidlo bude potvrzeno. Doufám, že náš vůz bude konkurenceschopný, tak jak tomu bylo v předchozích závodech a v závěru dnešní kvalifikace. Ráno jsem se pral s přetáčivostí vozu, po učinění některých změn jsme nebyli  spokojení. Následovala úprava předního křídla, což se projevilo jako správný krok.

Je těžké předvídat, kolik bude potřeba zastávek v boxech, nevylučuji čtyři a tři jsou pravděpodobné. Vše se bude odvíjet od délky prvního stintu, pak bude jasné, jaká je zvolená strategie.

Poprvé v letošním roce jsem se dostal před svého týmového kolegu. Jsem samozřejmě rád, ale to, co se počítá, je být před ostatními soupeři

Fernando Alonso - 5.
Myslím, že to bude velmi těsné, což je pro nás dobrá zpráva. V prvních závodech bylo nemyslitelné, že bychom mohli vyhrát. Snažili jsme se získávat pódia a být poblíž. Teď jsme se přiblížili stejně jako minulé dva víkendy a můžeme být v první pětce, ale s vědomím, že klidně můžeme být druzí, čtvrtí nebo první, protože není jasné, kdo vybojuje první místo. A v závodě to myslím může být stejné jako na Nürburgringu. Bude to velmi těsné mezi třemi týmy.

Jsem rád, že jsem byl schopný toho tolik najezdit a dovědět se něco o degradaci pneumatik, která na této trati je vždy klíčovým faktorem. Trať je stále velmi špinavá, asi jako v pátek na Nürburgringu. Nicméně se to neustále lepší a v neděli odpoledne bude už mnohem víc pogumovaná. Viděli jsme, že McLaren vypadá velmi silný, jak tomu ve skutečnosti bylo i minulý víkend. Teď se musíme snažit zlepšit vůz, a to zejména ve třetím sektoru, kde trpíme o něco více než většina.

Stefano Domenicali
Pokud vidíte jedno z vašich aut na čele v první a druhé části kvalifikace, samozřejmě si začnete myslet, že můžete konečně získat pole, ale víme, že je to stále velmi obtížné. Hamilton byl velmi silným soupeřem po celý víkend a Red Bull má stále nějakou rezervu pro Q3. Nám se nepodařilo zkompletovat jediné perfektní kolo, což nás zařadilo tam, kde v současné době jsme. Stále jsme lepší v závodním režimu než v kvalifikacích, ale na této trati je předjíždění dost obtížné. Z hlediska statistik je začátek závodu důležitým faktorem na této trati, stejně jako působení na pneumatiky. Bude to nepředvídatelný závod, stejně jako v předešlých letech. Kdo odvede nejlepší týmovou práci bude mít navrch.

 

MERCEDES

Nico Rosberg – 7
Sedmý kvalifikační čas je dnes naším maximem, měli jsme dobré nastaveni z dnešních ranních tréninků, navíc jsem zajel dobré kolo v Q3. Jsem rád, že se nám podařilo zachránit jednu sadu nových pneumatik pro závod, snad nám to pomůže získat nějaké dobré body.

Michael Schumacher – 9
Pozitivní věc, kterou jsem si z dnešní kvalifikace odnesl, je ten fakt, že budeme startovat z lepší strany startovního roštu. Nicméně jsou tu i další věci, které je nutné dále zkoumat, jako třeba první dva sektory, které nám dnes moc nevyšly. Tvrdší sada pneumatik nám sedla lépe, proč to nefungovalo na super měkké směsi, to je otázka další analýzy dat. Tak jako vždy se budeme snažit udělat všechno pro zítřejší závod.

Ross Brawn
Byla to pro nás průměrná kvalifikace i přesto, že se Nico s Michaelem snažili z vozů dostat maximum. Naše pozice ale vypovídá o současném stavu věci. Během dnešního ranního tréninku jsme se zaměřili na náš závodní výkon a dnešní nastavení vozu odpovídá nastavení pro zítřejší závod. Dá se předpokládat, že to bude obtížný závod s pneumatikami super měkké směsi, které jsou na hranici degradace, musíme se proto starat o jejich šetrnou péči a získat z nich maximum.

 

FORCE INDIA

Adrian Sutil – 8
Jsem velmi spokojen se svou kvalifikací, je skvělé být na osmé pozici dva závody po sobě. Dnes ráno to pro nás nevypadalo moc dobře, měl jsem problém s celkovým nedostatkem přítlaku. Změnili jsem leccos pro kvalifikaci a povedlo se to správným směrem, proto byl vůz odpoledne velmi dobrý. V minulosti pro nás Hungaroring nebyl tratí, kde jsme byli extra silní, je to trať, která vyžaduje maximální přítlak. Proto je pro nás povzbudivé vidět, jak jsme zapracovali na voze, a stali se tak konkurenceschopnější na všech tratích. Zítřejší závod bude o strategii, začínáme z dobré pozice, a tak se těším na jeho průběh.

Paul Di Resta – 11
Start z jedenáctého místa není zas tak špatný, ale doufal jsem v lepší pozici. Jsem stále v dobré pozici pro zítřejší závod a boj o body, také jsem rád, že jsem na čisté straně trati. Měl jsem trochu chaotický průběh první části kvalifikace, ale vše se nakonec změnilo v pozitivum. Druhá část kvalifikace byla také dobrá, až na poslední kolo. Pro závod jsem poměrně optimistický, ukázalo se, že v závodním tempu jsme konkurenceschopnější.

Vidžaj Mallya
Znovu jsme se dostali vysoko na trati s potřebou vysokého přítlaku a prokázalo se tak, že VJM04 je konzistentní vůz. Je to již čtvrtý závod v řadě, kdy se Force India dostala do poslední časti kvalifikace a celý tým může být hrdý na tento úspěch. Adrian byl dnes vynikající a přes problémy v trénincích vybojoval osmé místo na startu – rozdělil tak oba vozy Mercedes. Paul také prokázal, že mu nechybí rychlost, a určitě bude silný i v závodě. Do zítřejšího dne tak nastupujeme v pozitivním rozložení a zaměříme se na získaní pěkné porce bodů.

 

SAUBER

Sergio Pérez - 10.
Jsem velmi šťastný. Je to podruhé, co jsem se do Q3 dostal a poprvé to můžu oslavit. Mé nejrychlejší kolo v druhé části bylo opravdu dobré. Myslím, že jsme dosáhli dnešního maxima. Tým zvládl podmínky na trati velmi dobře a strategie byla opravdu skvělá. Ale všechno, na čem záleží, je až zítra. Naše závodní rychlost by měla být dobrá a doufám, že se můžu zlepšit a přivézt body.

Kamuj Kobajaši - 13.
Poté, co jsme se trápili v tréninku, to bylo v kvalifikaci o mnoho lepší. Nebylo to snadné, když jsme upravili nastavení, ale podmínky se také změnily. Mé poslední kolo v druhé části bylo v pořádku, přesto jsem v Q3 chyběl. Samozřejmě je cílem získat zítra body. Mám dojem, že životnost obou směsí je velmi krátká, takže nás čeká vzrušující GP.

Peter Sauber
Je to poprvé v kariéře Sergia ve Formuli 1, kdy startuje z nejlepší desítky, což je vždy něco zvláštního. Gratuluji mu k fantastickému výkonu a také jeho závodnímu inženýru. Jsem si jistý, že bylo správné ušetřit jednu sadu superměkkých pro závod. Třináctá pozice je možná o trochu méně, než Kamuj doufal, ale je to dobrá pozice k útoku na body.

 

RENAULT

Vitalij Petrov - 12.
Měli jsme problém se zahříváním pneumatik, protože počasí bylo příliš proměnlivé. Také jsem měl hodně nedotáčivé auto v zatáčce devět, což mě stálo kolem dvou desetin a zhatilo mé šance na postup do závěrečné části kvalifikace. Toto v kombinaci s problémy s trakcí jsou naše hlavní nedostatky tento víkend. Sauber je stále konkurenceschopnější, takže musíme pochopit, v čem je problém a vyřešit to, protože naše poslední kvalifikační umístění nedostačují. Jsme mnohem ambicióznější a do zítra se zaměříme na to, jak z naší pozice co nejvíce vytěžit.

Nick Heidfeld - 14.
Dnes to opět nebylo to, v co bychom doufali. Nad 14. pozicí nepřemýšlíme, když vstupujeme do kvalifikace, i když to možná naznačuje, kde se teď ve skutečnosti nacházíme. V tuto chvíli je těžké z auta dostat o něco víc. Stále nad zítřkem přemýšlíme jako nad bojem o vyšší pozice, jelikož získání nějakých míst je dosažitelné. Aby k tomu došlo, budeme potřebovat dobrý start a správnou strategii, takže tohle budeme očekávat, až se zítra seřadíme na roštu.

 

WILLIAMS

Rubens Barrichello - 15.
Všechno šlo velmi dobře a byli jsme na dobré strategické pozici, ale v posledním kole jsem nemohl v prvním sektoru použít KERS, což mi pokazilo čas. I tak to bylo docela dobré kolo, ale jsem zklamaný, protože jsem to měl na měkkých pneumatikách dobře rozjeté a 11. nebo 12. místo bylo v našich možnostech. Ušetřili jsme však dostatek pneumatik a s pořádnou strategii můžeme mít zítra lepší závod.

Pastor Maldonado - 17.
Rozhodli jsme se v druhé části kvalifikace nevyjet a ušetřit pneumatiky. Je nutné, abychom zítra zajeli nejlepší možný výsledek a pro naši strategii je důležité ušetřit nějaké pneumatiky. Myslím, že to zítra bude s auty okolo docela boj, ale máme jednu sadu superměkkých pneumatik navíc. Těším se, až uvidím, co s tím uděláme.

Sam Michael
Nás dnešní plán bylo ušetřit si pneumatiky do závodu, a tak jsme v první části použili u každého jenom jednu sadu měkkých pneumatik. Rubens vypadal, že zajede na měkké sadě docela dobrý výsledek. Naneštěstí problém s KERS na začátku jeho rychlého kola zkomplikoval toto rozhodnutí, takže se opravdu nepovedlo využít potenciálu pneumatik, což je vidět z pouze 0,4s rozdílu mezi sadami v jeho podání. V případě Pastora jsme se rozhodli v druhé části nevyjet a ušetřit pneumatiky do závodu.

 

TORO ROSSO

Jaime Alguersuari – 16.
Myslím, že jsme dnes udělali maximum, vzhledem k tomu, že jsme šetřili pneumatiky pro zítřejší závod. Věřím, že nastavení vozu pro závod může být velmi efektivní, to mi dává naději do zítřejšího závodu. Teď nejsem schopen říci, jestli to bude stačit na body, vše se ukáže, až jak se bude odvíjet závod, zítra se muže přihodit cokoliv. Je před námi sedmdesát kol a velké množství různých strategií. Doufám, že ta naše bude tou správnou.

Sebastien Buemi – 18.
Vzhledem k trestu (posunutí o pět míst na roštu), který jsem si vysloužil minulou neděli na Nürburgringu, jsem zvolili i strategii pro dnešní kvalifikaci. Ta spočívala v tom, že jsme nepoužívali žádné super měkké pneumatiky, abychom je mohli použít v zítřejším závodě, což znamená, že máme tři nové sady. S vysokou degradací pneumatik na této trati to pro nás bude velká výhoda. Je tu velký rozdíl mezi pneumatikami, které mají nějaké to kolo za sebou a novou sadou. Bude to jeden z klíčových faktorů naší strategie, také se musíme pokusit předjet vozy před námi co nejdříve.

Giorgio Ascanelli
Jaime odvedl dobrou práci, a to i přesto, že jsme jedno místo získali na úkor Maldonada, který v Q2 nevyjel. V první části to vypadalo, že odstup od jezdců před námi není až tak velký, ale v druhé části se ukázala pravá skutečnost. U Buemiho jsme se rozhodli, vzhledem k jeho trestu, ignorovat boj o startovní pozice a chtěli jsme ušetřit pneumatiky pro závod. Takže odjel jen pár kol na starých pneumatikách a ušetřil tak tři nové sady pro závod. Normálně je naše závodní tempo mnohem lepší než naše kvalifikační počiny, což potvrdily tréninky, kdy jsme si mohli vyzkoušet jízdu v obou podmínkách. Nicméně jsme nedostali tu jistotu pro tento typ trati, předjíždění tu je obtížné, budeme muset být kreativní ve volbě našich strategií.

 

LOTUS

Heikki Kovalainen – 19.
S výsledky kvalifikace jsem spokojený, zvláště po tom, jak náročný víkend jsme měli. Nebyl jsem schopen nalézt správné vyvážení. Nicméně jsem spokojený s průběhem celého víkendu, podařilo se nám udělat několik změn, které ukazují náš vývoj správným směrem. V první části jsem nedokázal zajet čisté kolo, ale zůstávám i nadále optimistický. Musel jsem pracovat velmi tvrdě a to se projevilo v závěru Q1. Novinky fungují velmi dobře, je možné, že se nám podařilo získat něco na naše soupeře před námi. Jarno tu byl mnohem konkurenceschopnější, v týmu panuje opravdu dobrá nálada.

Jarno Trulli – 20.
Byl to velmi dobrý den, i když v kvalifikaci se mi nepodařilo dostat z vozu maximum. V prvních jízdách jsme volili nastaveni, které způsobilo, že vůz byl přetáčivý. Druhé jízdy jsme jeli na super měkké směsi a vůz byl nedotáčivý, bylo to odlišné od zbytku víkendu. Takže jsem nebyl schopen nalézt to správné tempo, které jsem měl včera a dnes ráno. Přes to všechno jsem s uplynulým víkendem spokojený. Nový systém posilovače řízení změnil chování vozu a jsem mnohem spokojenější, nemohu se dočkat, až to vyzkouším v závodě. V zítřejším závodě rozhodne strategie pneumatik, takže uvidíme, co můžeme zítra udělat.

Mike Gascoyne
Byla to pro nás velmi dobrá kvalifikace. Měli jsme možnost ušetřit sadu pneumatik pro závod, což nás staví do dobré pozice v zítřejším závodě. Oba jezdci dnes odvedli dobrou práci. Jarno byl s vozem mnohem spokojenější, ale nedokázal to přenést do kvalifikace. Udělal pár drobných chyb v nejrychlejším kole, což ho stálo lepší pozici, ale je dobré vidět, jak dobře reaguje na změny, které jsme nasadili. Heikki byl méně spokojený s vyvážením vozu v tomto víkendu, ale odvedl skvělou práci a získal z vozu maximum.

 

VIRGIN

Timo Glock - 21.
Nebyl to dosud snadný víkend. Včera bylo auto v pořádku, sice ne dokonalé, ale alespoň jsme měli dobré vyvážení pro dnešek. Ale bohužel se zvedl vítr a ráno jsem cítil, jak to trochu naše auto dovedlo mimo trať. Dnes ráno to bylo velmi obtížné, kdy jsem neměl vyvážení a musel opravdu pracovat na nastavení. Zkoušeli jsme mnoho různých kombinací a musím říct, že moji inženýři odvedli velmi dobrou práci. Jako tým jsme zvolili správné nastavení a mě se povedlo velmi dobré kvalifikační kolo. Nasbíral jsem velké množství dat a musíme zjistit, proč je auto v těchto podmínkách těžší řídit. Ale se svou dnešní prací jsem spokojený.

Jerome D'Ambrosio - 24.
Sobota nebyla celkově špatným dnem. Dnešní ráno bylo hodně dobré, měl jsem skvěle vyvážené auto, ale odpoledne jsem se pral s chladnějším počasím. Měl jsem problém s nedotáčivostí, což zapříčinilo, že vůz byl na kolo pomalejší. Jistě máme stále co zlepšovat, ale dnes jsme byli blízko plnému potenciálu vozu.

John Booth
Oba vozy vycházely z nastavení druhého tréninku, které se zdálo být pozitivní. Dnes ráno byl Jerome spokojený s vyvážením, u Tima to byl menší problém, částečně to bylo způsobeno silným větrem. Do kvalifikace nastoupil Jerome s nastavením ze třetího tréninku, zatímco Timo zapracoval na některých podstatných změnách v nastavení tak, aby zlepšil vyvážení vozu, které ho zlobilo v ranním tréninku.Timo byl po kvalifikaci s vozem spokojenější, důležitým faktem je to, že se nám podařilo uchovat pneumatiky pro závod. Doufáme, že nám to pomůže zajet dobrý závod.

 

 

HRT

Vitantonio Liuzzi - 22.
Celkově to byla dobrá kvalifikace. 22. místo není po problémech, co nás tento víkend sužovaly , vůbec špatné. Zkoušeli jsme na autě nějaké nové věci a také jsme zlepšili jeho vyvážení. Bohužel jsme měli problém hned v prvním kole, kdy se rozbilo přední křídlo a museli jsme s ním zůstat až do konce. Ale je pozitivní, že je náš vůz konkurenceschopný a poradil si se soupeři na trati, která nám zrovna moc nevyhovuje. Zvládli bychom to lépe, kdyby všechno zůstalo pohromadě, ale máme se na co těšit během zítřejšího závodu.

Daniel Ricciardo - 23.
Myslím, že to nakonec není špatné kolo, jsme jen pár desetin od Tonia a Tima. Když vidíte, že jsou časy takhle blízko je trošku frustrující, když nejste o místo vpředu. Nicméně můžeme být spokojeni, protože jsme konkurenceschopní, i když jsem doufal v něco trochu lepšího. Zítra je ale nový den. Kvůli podmínkám to bude obtížné. Práce s pneumatikami stejně jako zastávky v boxech budou klíčové. Nevím co mám očekávat, ale pojedu na limitu a uvidíme, co se stane.

Colin Kolles
Vyslali jsme obě naše auta na superměkkých pneumatikách a Ricciardo zajel 1.27.206 a Liuzzi 1.27.850 ve velmi větrných podmínkách. Zažili jsme těsný souboj o pozice a jsme blízko. Pokud přetrvají stávající větrné podmínky, tak to bude těžký závod. Dobře jsme se včera připravili na zítřejší závod a vylepšili nastavení.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 31.07.2011 13:22 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 8 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull

Třetí trénink ve znamení Vettela a Alonsa

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  2. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  3. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  4. SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

  5. "Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud