Švýcarský tým sužují finanční potíže, jeho zaměstnanci v předchozích měsících nedostali včas své mzdy. I když tedy na novinkách již nějakou dobu pracuje, tak výsledkem je, že není schopen je vyrobit. Vůz se proto od minulého ročníku moc nezměnil.
"Do dvou či tří závodů by se novinky mohly objevit, pokud to bude fungovat tak, jak doufáme. Bylo by to vítané - nejen proto, že dostaneme nové díly, ale také proto, že půjde pro všechny o povzbuzení. Všichni v týmu potřebujeme tu energii, kterou získáváte při nasazování novinek, takže se na to těším," popisuje Marcus Ericsson.
V hodnocení jejich přínosu je ale zatím opatrnější: "Nikdy nevíte, jak dobré či špatné budou, i když se v továrně zdají být v pořádku. Čísla vypadají slibně, ale uvidíme, kolik to udělá. Svět to vzhůru nohama neobrátí, snad nás to však dostane blíže k bodům. V Kanadě jsme jezdili celkem blízko Haasu, což bylo povzbuzující, jelikož používáme auto, které nebylo celý rok inovováno. A to je docela pozitivní."
Šéfka Moniša Kaltenbornová jedná s několika perspektivními sponzory, podle zpráv ze zákulisí v této oblasti již dosáhla pokroků. "Moniša a všichni tvrdě pracují, aby věci vyřešili. Bylo a stále to je těžké, ale z toho, co jsem pochopil, to teď vypadá lépe, než tomu bylo po určitou dobu," dodává Ericsson.