"Můžeme potvrdit, že Velká cena Německa pro nás byla pozitivní. Získali jsme více bodů, než naši soupeři a věřím, že jsme dokonce měli ještě na víc," říká šéf Ferrari, které v Nürburgringu získalo dohromady 28 bodů - o bod více než Red Bull a o tři body více než McLaren.
"Obzvlášť je mi líto Felipeho, který přišel o čtvrtou příčku v samotném závěru kvůli problému s matkou na jeho levém předním kole. Znamená to ale také, že jsme bezpochyby učinili velké pokroky v oblasti práce na dráze," soucítí na oficiálním stránkách týmu s Massou.
"Znovu bych chtěl pogratulovat Fernandovi, protože získal několik excelentních výsledků v řadě, takže během posledních třech závodů nasbíral nejvíce bodů ze všech.
Potvrdili jsme, že dokážeme být konkurenceschopní také v podmínkách, které nejsou našimi oblíbenými, a to je důležité. Pokud by teploty, které neodpovídali létu, byli alespoň jako na jaře, pak bychom podle určitě měli větší šanci," věří Domenicali.
Fernando Alonso před Sebastianem Vettelem (foto: Scuderia Ferrari)
"Místo toho můžeme zlepšit způsob, jak vůz zahřívá pneumatiky: to je hledisko, které je čím dál tím důležitější, jak jsme jasně viděli po druhé [Alonsově] zastávce.
Podařilo se nám dostat Fernanda na trať jak před Webberem, tak i před Hamiltonem, ale nemohl se bránit útoku Angličana tak, jak by si přál - jednoduše proto, že jeho pneumatiky byly studené. Ještě markantnější to bylo v Silverstone, protože trať byla také mokrá.
Naše vozy jsou tradičně jemnější k pneumatikám, což je faktor, který vám na delších vzdálenostech poskytuje výhodu, jak jsme letos viděli. Je však pro nás těžší je zahřát na ideální pracovní teplotu. Nyní budeme muset najít kompromis mezi těmito dvěma požadavky, což není úplně jednoduché," dodává šéf závodního týmu z Maranella.