RED BULL
Mark Webber, 1.
Můj výkon se v posledních několika závodech lepšil a tahle trať pro mě v minulosti také nebyla zrovna špatná. Musím uznat, že kvalifikace se tentokrát povedla s jedinou výjimkou - první jízdou na měkčí sadě ve druhé části.
Nešlo to úplně hladce, ale další dvě kola byla dobrá a chlapi znovu odvedli skvělou práci na voze. Přípravy na tento víkend zahrnovaly několik nočních přesčasů, vzpamatovali jsme se z nich dobře a všechno to vyústilo až sem. Cestou do boxů jsem si říkal, že jestli mě někdo překoná, zaslouží si to, protože já už bych ze sebe víc nedokázal dostat. Byl jsem úplně na limitu, zajel jsem velmi dobré kolo. Je velké uspokojení vědět, že už mě nikdo neporazil, protože těch posledních 30 vteřin, to bylo docela napjaté čekání.
Mělo by se nám dařit. Včerejšek nám vyšel dobře. Víme, že nedělní noc nám ukáže víc, viděli jsme u McLarenu, že mohou být chvíli dole, chvíli nahoře. Počkejme si na to, kdo bude mít zítra nejhladší závod a kdo bude muset učinit nějaká rozhodnutí v kokpitu, pokud budou hory trošku mokřejší.
Sebastian Vettel, 3.
Není to úplné zklamání, pochopitelně bych byl radši o něco výš, ale myslím, že to celkově byla těžká kvalifikace. Včera jsme se podle mě dobře zvedli. Necítil jsem se pohodlně, auto nebylo vyvážené, ale dnes ráno byl vůz mnohem lepší.
Neudělali jsme jen jednu změnu, zkoušeli jsme v trénincích spoustu věcí, takže jsme se vrátili o pár kroků zpět a pozměnili tu a tam pár detailů. Celkově se pak vyvážení hodně zlepšilo.
Dnes to bylo hodně těsné a mnoho nechybělo. V poslední části kvalifikace jsem zajel dvě dobré jízdy a možná trochu ztratil v posledním sektoru.
Mark ale byl celkově hodně rychlý a odjel dobré kolo, mohlo to být dost těsné. Jsem spokojený se třetím místem a on je na čisté straně trati, tak uvidíme, jestli to bude výhoda nebo ne. Myslím, že déšť se blíží, otázka je, kdy a kde zasáhne okruh. Dnes jsme na tom mnohem lépe než včera i co se tempa týče a těším se na zítřejší závod.
Bude to dlouhý závod a s místním počasím nikdy nevíte, co se může stát. Nakonec je to jedno, důležitý je dobře zajetý závod. Naším cílem je výhra a ze třetího místa to není nemožné. Jsem na čisté straně trati, půjdeme si zatím. Nevidíte často, aby fanoušci podporovali německé jezdce, takže si závod určitě užiju.
Nezávodím s neustálým soustředěním na mistrovství. Důležité je dokončit zítřejší závod, ale v první řadě si ho užiju. Takovou podporu nemáte často a je hezké vidět lidi na tribunách mávat národními vlajkami. Bylo to moc pěkné. Zítra si to budu víc než co jiného užívat bez ohledu na výsledek.
Myslím, že tohle [reagování na týmovou režii] vždycky záleží na situaci, ale pokud to bude podobné jako v Silverstone, nebude možné nic získat a lídr bude daleko vpředu, nemá smysl zkoušet nějaké hlouposti.
Christian Horner, šéf týmu
Mark předvedl skvělý výkon. Po celou dobu kvalifikace směřoval k tomuto nejlepšímu kolu. Na konci to bylo velmi, velmi těsné, Lewis, Sebastian i Fernando bojovali až do konce. Mark ale předvedl fenomenální výkon. Má to tu rád, má dobré vzpomínky na své dva roky staré vítězství. Sebastian bude startovat ze třetí pozice, z pravé strany roštu. Byl to skvělý týmový výkon, desáté pole position v řadě a třicáté celkově je dobrým startem víkendu.
MCLAREN
Lewis Hamilton, 2.
Druhé místo je absolutním překvapením. Rozhodně jsem podceňoval to, jak dobré může auto být, když pojedeme s malým množstvím paliva. To kolo bylo parádní – bylo jedno z nejlepších a nejvíce uspokojivých, které jsem kdy zajel.
Před poslední části jsem seděl v autě a myslel jsem si, že bych mohl odvolat svá slova. Byla to určitě nejlepší kvalifikace, na kterou si minimálně letos vzpomínám. První část byla fantastická a poslední kolo bylo excelentní. Když jsem projel cílem, byla to ohromná satisfakce.
Upřímně jsme si nikdy nemysleli, že bychom mohli být tak blízko Red Bullům. Důležité bylo, že i když jsme si mysleli, že nejsme nejrychlejší, snažili jsme se vyladit auto. Udělali jsme změny a vůz se pak choval fantasticky.
Obrovské gratulace patří mému týmu za fantastické úsilí. Po celý víkend jsme na to tlačili, nasazovali novinky a vylepšovali módy motoru, což nám velmi pomohlo. V Silverstone jsme se opravdu trápili s těmi změnami pravidel, se stabilitou v zatáčkách a podobnými věcmi, takže jsme se dostali do úzkých a nemohli s tím nic dělat. Zdá se, že změna pravidel tento víkend nemá velký vliv na Ferrari ani na Red Bully, ale nám to umožnilo znovu bojovat.
Jenson Button, 7.
Neměl jsem tam žádnou přilnavost, opravdu jsem se trápil. Ráno bylo dobré, ale odpoledne…
Měl jsem to nastavené hodně dopředu při nájezdu do zatáček, takže jsme ubrali něco na předním křídle, což mělo za následek nedotáčivost, ale zádi vozu to vůbec nepomohlo. Je to hodně divné, že jsme se trápili s přilnavostí, takže být až sedmý je hodně překvapující. Překvapením je také 1,1sec ztráta na Lewise, něco tedy není v pořádku.
Bylo to dost mizerné. Na žádných pneumatikách jsem nebyl rychlý, trápil jsem se na tvrdých i na měkkých, nevím, kde se ta rychlost z rána vypařila. Dopoledne jsme na tom byli hodně dobře a většinou jsme se pohybovali na čele výsledkových listin, takže naše pozice je tak trochu překvapivá.
Musíme něco udělat, protože nám chybí rychlost. Frustrující je to, že ráno jsme ji měli. Auto se chovalo dobře, nevím, kam se to podělo.
Počasí s tím musí mít něco společného. Na svého týmového kolegu ztrácím 1,1 sec, takže se tam něco velkého změnilo. Nevím, jestli jsme byli s pneumatikami mimo provozní teplotní rámec, něco ale nefunguje tak, jak má.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Lewis dnes na Nürburgringu zajel naprosto šokující kolo a zítra do závodu odstartuje z první řady. Navíc naše rychlost při delších výjezdech byla ve včerejších trénincích velmi dobrá, takže bych řekl, že jsme nyní v dobré pozici, z níž můžeme v neděli bojovat o vítězství.
Jenson měl včera nějaké problémy se spolehlivostí, ale ráno byl během třetího tréninku mnohem spokojenější. V kvalifikaci odpoledne se však trápil s přilnavostí, ale přesto se kvalifikoval jako sedmý. Večer zanalyzujeme, co se mu přihodilo, a zoptimalizujeme jeho závodní strategii pro zítřejší den.
Bezpochyby by byl raději, kdyby se kvalifikoval výše, ale víme, jakým dokáže být bojovným a mazaným závodníkem, je proto schopný zítra získat spoustu bodů do světového šampionátu.
Během dvou týdnů po Velké ceně Británie jsme na voze velmi tvrdě pracovali a zdá se, že nové aerodynamické díly, které jsme sem přivezli, fungují tak, jak jsme očekávali. Takže bych rád ocenil všechny, kteří na tom mají podíl.
Jako vždy motoráři Mercedes-Benz HighPerformanceEngines pro nás odvedli a odvádějí fantastickou práci, a my bychom si vroucně přáli odměnit jejich velké úsilí vítězstvím v pro ně domácí velké ceně.
FERRARI
Fernando Alonso, 4.
Včera jsme říkali, že jsme 2 až 4 desetiny za Red Bullem, což se prokázalo. Hamilton si dnes vedl velmi dobře. Včera možná testovali nějaké nové díly či co, a nezajížděli nikterak dobré časy, ale byli velmi konkurenceschopní a dnes to prokázali.
Jinak myslím, žádná překvapení. Čtvrté místo je pro nás velmi dobré, zítra se během závodu s možným deště může přihodit cokoliv, takže určitě budeme útočit.
Předpovídají déšť, a pokud to bude pravdou, pak si myslím, že závod bude velmi otevřeným. Nikdy nevíte, co se za mokra může stát. Je to stejné pro všechny. Pokud bude mokro, bude to závod o přežití. Potřebujeme dojet do cíle a jsem si jistý, že staneme na pódiu.
Felipe Massa, 5.
Nemohu říct, že bych byl s kvalifikací spokojený. Některé vozy byly rychlejší než naše. Není to překvapivé u Red Bullů, ale u Hamiltonova McLarenu to je jiný případ. Zítra se budeme snažit udělat náš obvyklý krok vpřed v závodě, ale víme, že to nebude snadné. Jistě, kdyby bylo o deset stupňů tepleji, nestěžoval bych si!
Hlavně se střední sadou trochu bojujeme, proto jsem svou první sadu měkkých pneumatik použil už v první části kvalifikace. Na téhle trati není opotřebení moc velké, proto to nebyla taková nevýhoda, dokonce ani co se týče závodu. Velká neznámá bude počasí: máme maximum aerodynamického přítlaku, což by mělo pomoct v případě deště. V každém případě bude na mokru zásadní využít všechny příležitosti, které se naskytnou.
Stefano Domenicali, šéf týmu
Ze všeho nejdříve bych chtěl jménem Scuderie Ferrari vyjádřit upřímnou soustrast všem obětem tragických událostí v Norsku. Znovu vidíme, co zmůže lidská hloupost. Je to šokující a všechny dnešní události to odsunulo na vedlejší kolej.
Celkově vzato si myslím, že výsledek odpovídá očekáváním. Stále je tu mezera mezi námi a Red Bullem, ale je rozhodně menší než před několika závody. Potvrzuje to, že jdeme správným směrem. Zítra může pršet, což by přidalo do již dost otevřeného závodu další nejistotu.
MERCEDES
Nico Rosberg, 6.
Šesté místo je dobrá startovní pozice na zítra, a ať už budou podmínky suché nebo mokré, myslím, že můžeme odjet dobrý závod. Jsem spokojený s prací na nastavení, kterou jsme tu tento víkend odvedli, a nové díly fungují, což je opravdu uspokojivé. Je vidět, že postupujeme správným směrem. Zítra by to měl být vzrušující závod a já doufám, že se mi povede získat přede všemi německými fanoušky několik pozic.
Michael Schumacher, 10.
Dnes odpoledne jsme nenaplnili očekávání, už dopoledne jsem neřídil stejné auto jako při první jízdě třetího tréninku. Jako bych se po trati jen smýkal, vyvážení nebylo dobré. Měli jsme dopoledne problémy s KERSem, které podle nás vysvětlovaly velký náskok Nika, ale i v kvalifikaci jsem byl skoro vteřinu za ním a nedokázal se vyrovnat jeho času.
Musíme se na to podrobně podívat a zjistit, čím by to mohlo být. Potom jsem se pochopitelně snažil jet tvrdě, abych to vykompenzoval, což vedlo k chybě v poslední šikaně posledního kola, to mě možná stálo osmou pozici. Musíme teď zjistit, jak se do zítra můžeme zlepšit. Já se samozřejmě budu snažit dobře odstartovat a závodit, jak nejlépe to půjde.
Ross Brawn, šéf týmu
Nikovo šesté místo je dnešní maximum našeho vozu. Michael byl s vyvážením méně spokojený a měl v posledním kole slabou chvilku, ale pořád máme na zítřek slušný základ s oběma piloty v top ten. O víkendu jsme hodně pokročili v porozumění možností využití našich nových komponent a doufáme, že to zužitkujeme v závodních podmínkách. Také jsme pochopili, že Silverstone nemá monopol na chladné a vlhké léto! Předpověď na zítřek zůstává smíšená a i když mokré počasí nic nezaručuje, přináší určité příležitosti.
FORCE INDIA
Adrian Sutil, 8.
Další povedená kvalifikace, je skvělé startovat do domácího závodu z osmého místa. Moje letmé kolo v poslední části bylo dobré, i když o něco pomalejší než to ve druhé části. Nezměnilo by to ale nic na mé pozici.
Kola, která jsem zajel ve střední a poslední části kvalifikace, byla prakticky bezchybná a cítím, že víc bych z auta nedostal. Vyvážení bylo celý víkend velmi dobré. Věřím autu a tenhle okruh mám opravdu rád, takže jsem ze zítřejšího závodu opravdu nadšený a moc se na něj těším. Musíme si jen počkat, jak to dopadne s počasím.
Paul di Resta, 12.
Pro mě to byl docela těžký den. Nedokázal jsem pneumatiky přimět pracovat, když jsem to potřeboval. V obou částech kvalifikace jsem bojoval s nedostatkem přilnavosti. Zdá se, že jsem od včerejška oproti Adrianovi trochu ztratil, možná jedna z úprav, které jsme udělali přes noc, nefunguje správně. Musíme to prozkoumat a zkusit se zítra zlepšit. Nejistá předpověď na zítřek značí, že to nebude jednoduchý závod. Pořád doufám, že bychom mohli bojovat o body, protože naše tempo je v delších jízdách docela dobré. Také moje nastavení je více orientováno na závod, snad nám to pomůže.
Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Dnešní výkon znovu dokázal, jak konkurenceschopnými jsme se v posledních několika závodech stali. Výkon vozu je skvělý a oba piloti dělají maximum pro to, aby ho využili. Tohle je Adrianův domácí závod a všichni rádi vidíme, že se kvalifikoval osmý - to byl cíl, který jsme dnes viděli jako dosažitelný. Paul si vyjel dvanácté místo a odpoledne se necítil s vozem zrovna spokojený. Přesto jsem si jistý, že oba piloti budou zítra bojovat o body. Velká neznámá bude počasí, déšť je skutečně pravděpodobný, ale já jsem odhodlaný sledovat, jak zrealizujeme svůj potenciál a získáme body, které potvrdí naše tempo.
RENAULT
Vitalij Petrov, 9.
Dnešek nebyl jednoduchý den, bylo složité najít správné nastavení a zahřát pneumatiky, bylo docela chladno. Všichni jsme tvrdě pracovali, takže jsme rádi, že jsme dosáhli našeho cíle, dostali jsme se do top 10. Bylo to ale těsné, takže máme stále co na práci. Tým odvedl skvělou práci a poskytl mi skvělé auto. Počasí se od včerejška změnilo, takže jsem tomu musel přizpůsobit i svůj styl, ale ať bude zítra pršet nebo ne, jsme připraveni na všechno.
Nick Heidfeld, 11.
Od postupu do třetí části jsem byl asi 3 setiny. Byla to špatná kvalifikace, rozhodně by bylo lepší, kdybych mohl zkusit získat další pozice v Q3. Zítra bude vše záležet na počasí, pokud bude pršet, bude těžké odhadovat, co se může stát. Naše auto je totiž lepší na suchu a při delších jízdách. Silverstone byl těžký závod, ale udělali jsme tam krok vpřed, takže naším cílem zde jsou body, abychom ten pokrok potvrdili.
WILLIAMS
Pastor Maldonado, 13.
Byla to pro nás těžká kvalifikace. Vypadali jsme konkurenceschopněji než včera, ale ne dost na to, abychom poustoupili do Q3. Pracovali jsme spíše na závodní rychlosti, takže uvidíme zítra. Myslím, že máme šanci na zisk bodů, pokud budeme mít tu správnou strategii.
Rubens Barrichello, 14.
Věděli jsme, že se možná budeme trápit s mým autem, protože jsme zde nemohli využívat KERS. Vyvážení vozu nebylo ideální, obzvlášť ve srovnání s dopolednem, a během kvalifikace to nebylo možné vyřešit. Musíme to detailně prozkoumat a snažit se být v zítřejším závodě rychlejší.
Sam Michael, technický ředitel
V naší výkonnosti jsme se od včerejších tréninků zlepšili, ale ne dost na to, abychom se dnes dostali mezi nejlepších deset. Jezdili jsme s poměrně dost odlišnými specifikacemi obou vozů: Rubens využíval nový difuzor a přední křídlo, ale bez KERSU, abychom mohli získat více informací pro další pokrok. Rozhodli jsme se u na Rubensově voze nenasadit KERS, abychom získali více dat pro srovnávání. Nyní je všechna prozkoumáme a přitom se zaměříme na důležitá závodní rozhodnutí.
SAUBER
Sergio Pérez, 15.
Naše výkonnost tu očividně není moc dobrá, s ohledem na to jsme v kvalifikaci předvedli svoje maximum. Hodně zde ztrácíme. Moje rychlé kolo bylo dobré, o tom není pochyb. Jednou jsem zablokoval kolo, ale to nebyl hlavní problém. Nebýt toho, možná by moje kolo bylo o trochu lepší. Zítra udělám vše pro zisk bodů.
Kamuj Kobajaši, 18.
Samozřejmě je zklamáním, že jsem zůstal v Q1. Byla to těžká kvalifikace a definitivně ukázala, že nás čeká i těžký závod. Moje kolo nebylo perfektní. Před sebou jsem měl dost jiných vozů, ale je to také tím, že zde celkově dost ztrácíme. Jediná dobrá zpráva je, že mám dvě čerstvé sady měkkých pneumatik do zítřejšího závodu. Udělám to nejlepší co bude v mých silách, abych se probojoval dopředu na lepší pozice.
James Key, technický ředitel
Opravdu špatná kvalifikace. Po dnešním tréninku jsme věděli, že to bude těžké, ale stejně jsme asi měli být lepší, než jsme byli. Kamuj se bohužel zasekl za jinými vozy a potom už nebyl v pozici, kdy by mohl svůj čas vylepšit, proto vypadl už v první části. Sergio jel na začátku dobře. Je škoda, že nedopadl lépe, protože první kolo v Q2 měl rozjeté dobře. Ve třetím sektoru však měl problém a to jeho pokus pokazilo. Nyní musíme hodně přemýšlet o přístupu k závodu, abychom mohli odvést maximum svých možností.
TORO ROSSO
Sébastien Buemi, 16.
Vzhledem k tomu, jak málo jsem toho včera najezdil, tak jsem obecně se svou výkonností dnes odpoledne spokojený. Cítil jsem, že jsem dostal maximum z vozu, který jsme se rozhodli nastavit pro zítřejší mokrý závod. Jaime se rozhodl zůstat u nastavení do sucha, musíme nyní počkat, abychom viděli, kdo z nás zvolil správně.
Jaime Alguersuari, 17.
Výsledek svědčí o naší momentální kvalifikační formě. Možná kdyby zítra zapršelo, tak by bylo lepší využít dnes odpoledne další sadu pneumatik. Asi jsem mohl zajet o jednu či dvě desetiny rychleji, ale více ne. Přesto jsem spokojený, že jsme s vozem po dopolední části udělali pokrok a vylepšili ho pro kvalifikaci. Věřím, že mám pro závod dobré nastavení.
Giorgio Ascanelli, šéf týmu
Skončili jsme na pozicích, které odrážejí naši současnou úroveň, i když se ani jednomu z pilotů nepodařilo v posledním pokusu zajet perfektní kolo. V současnosti se zdá, že jsme blíže Sauberu než Force Indii, která udělala pokrok, Williams je také lepší.
Tohle není okruh, kde bychom očekávali v naší rychlosti velký rozdíl mezi kvalifikací a závodem, protože vyžaduje vysoký přítlak a nízké teploty znamenají, že šetření pneumatik není až tak kritické, což se nám doposud dařilo lépe než ostatním. Proto nečekám zítra v rychlosti velkou změnu.
Když se podíváte na auta, pak je jasné, že se Seb rozhodl pro nastavení do mokra předpokládaje, že bude pršet, zatímco Jaime zůstal u toho suchého. Mezi oběma není ve skutečnosti příliš velký rozdíl. Jaimeho chyba ve druhé zatáčce měla na jeho čas větší vliv.
LOTUS
Heikki Kovalainen, 19.
Jsem s dnešním výkonem celkem spokojen, ale myslím, že auto mělo na víc. Při druhém výjezdu jsem pořád bojoval s předními pneumatikami, které nechtěly správně pracovat, a možná jsem na pilu přitlačil trochu moc, takže jsem si nemohl vylepšit výsledek první jízdy. Ta se ale povedla a zajel jsem slušný čas, nakonec to tedy nebylo tak hrozné.
Karun Chandhok, 21.
Musím říct, že jsem spokojený s tím, jak dneska kvalifikace probíhala. Tony mi řekl, že jestli se přiblížím k Heikkimu na méně než vteřinu, bude hrdý. Dojel jsem asi 8 desetin sekundy za ním, cíl jsem tedy splnil. Jedna z dnešních výzev byla zjistit úroveň přilnavosti měkčí směsi pneumatik s menším množstvím paliva.
Bylo jasné, že to bude v kvalifikaci velká lekce, ale moje časy se krátí celý víkend, takže se do toho dostávám. Jak jsem už říkal, posledních pár dní se seznamuji s autem, pneumatikami a učím se, jak dostat z DRS co nejvíc, takže přiblížit se týmovému kolegovi tak těsně, jak to jen jde, je dobrý vývoj.
Mike Gascoyne, technický ředitel
Povedená kvalifikace. Karun se postupně celý víkend zlepšuje, a kdyby dal dohromady své ideální kolo, jsem si jistý, že by skončil těsně za Heikkim. Na druhé sadě pneumatik udělal Heikki chybu, ale celkově to jeho pozici nezasáhlo, protože zajel dobré kolo při první jízdě. S deštěm, který zítra očekáváme, můžeme předvést dobrý výkon. Cílem je povyskočit o pár pozic a dostat oba vozy do cíle.
VIRGIN
Timo Glock, 20.
Dnes nebylo snadné vůz uřídit. Měli jsme problém už v Silverstone, kde hodně foukal vítr, naše auto je na to velmi citlivé. Musíme přijít na to proč, protože nebýt malých chyb, velké přetáčivosti a kdybychom naši snahu o zlepšení nepřehnali, mohli jsme být až o 5 desetin rychlejší. Hodně jsem dnes tlačil a zajel dobré kolo. Jen chci z vozu dostat víc. Povedlo se nám ale rozdělit oba Lotusy, a pokud budou zítra dobré podmínky, tak bychom mohli mít slušný závod. Uvidíme, co závod přinese. Fanoušci jsou tu skvělí, děkuji jim za podporu při mé domácí Velké ceně.
Jerome D'Ambrosio, 22.
Myslím, že to byla celkem dobrá kvalifikace. Nepodařilo se mi dostat z vozu maximum, a protože se stejným nastavením (mapou motoru) musíme nastoupit i zítra, není to zrovna ideální. Ale jsem rád, že nepršelo nebo tak něco. Udržujeme si svojí obvyklou výkonnost a na zítřek se těším.
John Booth, šéf týmu
Po většinu noci jsme zkoumali data z pátečních jízd. Zaměřili jsme se hlavně na aerodynamiku. Díky tomu jsme na obou vozech provedli několik změn. Jezdci s tím byli spokojeni a tak mohli nastavení během třetího tréninku ještě vylepšit.
Myslím, že začínáme rozumět tomu, kde máme problémy. Mimo jiné máme problémy za silnějšího větru, a když je trať chladná. Zatím to našemu autu nesedí, ale už na tom pracujeme. V kvalifikaci jsme odjeli dva delší stinty, abychom dostali maximum z měkčí sady gum. Oba jezdci si dobře poradili s provozem na trati a zajeli dobré výsledky. S dneškem jsme tedy spokojeni a těšíme se na zítřek.
HRT
Vitantonio Liuzzi, 23.
Pokračovali jsme během dopoledního tréninku v tvrdé práci a vyvážení auta se zlepšilo. Byl jsem optimistou a čekal jsem, že skončíme v kvalifikaci před našimi hlavními soupeři. Podmínky na dráze se ale odpoledne oproti ránu změnily a vůz se nechoval stejně.
Navíc jsme po výměně převodovky dostali penalizaci a budeme startovat zezadu. Stále však věřím, že zítra během závodu budeme moci znovu získat naši včerejší formu. Zítra to bude těžký, ale vzrušující závod.
Daniel Ricciardo, 24.
Jsem s kvalifikací docela spokojený. Není úplně potěšující, ale musíme být realisté a myslím, že se oproti Silverstone jedná o pokrok. Také ráno jsem nebyl tak rychlý, poučili jsme se z toho. Udělali jsme s inženýry několik změn, zdály se být pozitivní, protože mé časy na kolo se znatelně zlepšily. Podle mě byl velký pokrok. Během zítřejšího závodu musíme učinit další.
Colin Kolles, šéf týmu
Abych byl upřímný, tak jsme se do naší 28. velké ceny chtěli kvalifikovat lépe, takže dnešní kvalifikace je zklamáním. Počítá se ale závod. Tým odvedl skvělou práci včera při výměně motoru po našem problému, všechny jsou nyní už vyřešeny.
Nižší teploty ovlivnily zahřívání pneumatik. Opravdu doufám, že zítra dosáhneme dobrého výsledku. Riziko deště, který je předpovídán po celý víkend, by mohl změnit naši strategii, i když to, že jsme po celý víkend nepracovali s mokrými pneumatikami, nám dělá starosti.