Prohlášení týmů po Velké ceně Británie

F1NEWS.CZ, 10. července 2011, 16:30 Google+

Dnešní závod ovlivnilo mnoho faktorů, týmová režie, chyby mechaniků a v neposlední řadě také občas promluvilo štěstí. Jaký názor na to vše mají týmy a jezdci?

Počet komentářů:  10 komentářů (Poslední 11.07. 07:28) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

FERRARI

Fernando Alonso, 1.
Samozřejmě je to pro nás obrovským povzbuzením vyhrát. Byli jsme přesvědčení, že tady v Silverstonu budeme rychlí. Nepochybně pro nás měl tento okruh jednu velkou vadu: vlastnosti zatáček, které nám vůbec neměly vyhovovat. Věděli jsme, že v Silverstone stejně, jako v Barceloně, to pro nás bude těžké. Takže vítězství nám dává motivaci a jistotu pro několik dalších závodů.

Pokusíme se užít si tento moment, vítězství a tvrdou práci. Budeme mít stejný přístup jako v Malajsii, Kanadě a jaký jsme měli tady také. Naším cílem bude v průběhu víkendu bojovat o vítězství. Myšlenky na šampionát zatím necháváme stranou, protože odstup na Sebastiana je enormní. Potřebuje si užívat každý víkend a není čas nad čímkoli přemýšlet.

Felipe Massa, 5.
Gratuluji Fernandovi k vítězství. Pro Ferrari je to velmi důležité vítězství, právě před 60 lety totiž Gonzáles vyhrál první závod pro Ferrari. Povedla se nám kvalifikace i závod. Udělali jsme krok vpřed. Sice jsem dnes nebyl tak rychlý, ale bylo to tím, že jsem měl poškozenou podlahu, na něco jsem asi najel. V posledním kole jsem se jen těsně nedostal před Hamiltona. Před námi je ještě spousta závodů, takže nesmíme přestat tlačit a musíme v tomto tempu pokračovat. 

Luca Di Montezemolo, prezident Ferrari
Konečně! Slyšet italskou hymnu po závodě v Silverstone, když přesně před 60 lety Ferrari poprvé vyhrálo, je skvělé. Tohle je Ferrari, tým, který nikdy nepřestává bojovat. Chci poděkovat Domenicalimu i celému týmu za skvělou práci. Fernando odjel mimořádný závod a Felipe bojoval až do konce.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Dnes byl nádherný den pro Ferrari. Vyhrát na Silverstone, trati s takovou historií, před skvělými fanoušky, je úžasné. Čekali jsme na takový výsledek dlouho. Tvrdě jsme pracovali a nyní už dokážeme být silní po celý víkend. Gratuluji Fernandovi, odjel mimořádný závod. Taky Felipeho musím pochválit, protože bojoval až do konce. Inženýři říkají, že když jste rychlí tady, můžete být rychlí všude. Doufám, že je to pravda. Musíme brát každý závod takový, jaký je. Nyní obracíme pozornost na VC Německa.

 

RED BULL

Sebastian Vettel, 2.
Je těžké říci, jak moc jsme v boxech ztratili, ale určitě jsme ztratili vedení. Z nich jsem vyjel za Fernandem a Lewisem. Měl jsem docela problém Lewise předjet. Byla zde určitá místa, kde jsem byl docela blízko, ale nikdy to nevyšlo, a tak jsme se rozhodli zajet dřív do boxů a tím prodloužit poslední stint. Celkově ale musím závod hodnotit kladně, podmínky byly náročné. Měl jsem dobrý start a na přechodných gumách se mi dařilo odjíždět ostatním. Poté jsme trošku zvolnili a navíc se nám nepovedla ta zastávka. Takže jsme udělali pár malých chybiček, vždy ale vše nemůže vyjít. Musím říci, že nás Ferrari porazilo férově. Není to ale náhoda, v posledních pár závodech jsme mohli vidět trend, kdy Ferrari bylo v den závodu vždy velmi silné. Navíc vylepšili svůj vůz.

Mark Webber, 3.

Ze závodu mám smíšené pocity. Na startu to bylo velmi těsné a klouzalo to. Půlka tratě byla mokrá, druhá suchá, bylo to frustrující. Všichni na čele zůstali na přechodných gumách pravděpodobně déle, než bychom museli. Museli jsme ale počkat, až budou slicky použitelné i v těch nejmokřejších částech tratě. Michael zajel do boxů pro slicky jako první, a tak jsme všichni čekali na jeho časy a pak se rozhodli zajet. V kole, kdy sem zajížděl do boxů, jsem měl velmi nepříjemný moment v Beckets, kdy jsem vyjel až na trávu. Fernando se na mě dost dotáhl. Závod byl velmi zajímavý. Na začátku každého stintu sem se cítil velmi silný, méně pak už na jejich konci. Já i Sebastian jsme měli na konci závodu velké problémy s pneumatikami. Pokusil jsem se ho předjet, ale nevyšlo to.

Christian Horner, šéf týmu
Je to týmový výsledek a jezdci byly v takovém pořadí kvůli výměně po startu. Sebastien měl navíc problémy s KERS. Poslední věc, kterou byste chtěli vidět, je, že by se týmoví kolegové připravili o body. Proto jsme se v posledních dvou kolech rozhodli, aby jezdi dojeli v takovém pořadí, v jakém byli. Mark s tímto nařízením pochopitelně nesouhlasil, ale z týmového hlediska  jsme si nemohli dovolit potencionálně ztratit tolik bodů. Druhé a třetí  místo je z pohledu týmu dobrý výsledek.

 

MCLAREN

Lewis Hamilton, 4.
Byli jsme tak blízko...bylo to bláznivé. Bohužel asi 21 kol před koncem jsem musel začít šetřit palivo, ale velmi výrazně. Musel jsem Webberovi bez boje odevzdat pozici a pak až v posledním kole mi tým povolil, abych jel opět naplno. Jenže to už mě dotáhl Massa. V žádném případě jsem mu nechtěl přenechat pozici. Když pomyslím na chlapce od Red Bullu a Ferrari vepředu, tak oni nevypadali, že by museli šetřit palivo, takže z naší strany je to neakceptovatelné. Vždy chci, abych byl schopen bojovat. Nechci, abych musel šetřit palivo v takové míře, jako jsem musel dnes. Chci si udržovat svoje pozice na trati. Nikdy jsem neviděl takové množství lidí, jako tady na Silverstone. Takovou podporu, jaké se nám dostávalo tento víkend, podle mého nemá žádný jiný závodník na žádném jiném závodu. Strašně moc za ni děkuji. Tu podporu jako bych cítil hned na startu, kde jsem získal pár míst.

Jenson Button, DNF
Mechanik u pravého předního kola ztratil při výměně kola matici, když se otáčel pro jinou, tak já i muž s lízátkem jsme již mysleli, že je hotov. Když jsem pak vyjížděl z boxů, zatočil jsem doprava do kopce a kolo začalo sjíždět. Hned jsem zastavil. Je to neuvěřitelné zklamání. Každý z nás ale dělá chyby a také každý z nás doufá, že právě on ji neudělá. Je to zklamaní také proto, že se to stalo před domácím publikem. Závod jsem si až do osudného okamžiku užíval, moje rychlost byla dobrá.Jel jsem s Lewisem, Sebastienem a Markem. Vypadalo to dobře, po mé zastávce jsem se na trati mohl objevit v souboji bok po boku s Markem. Snad už takový problém mít nebudeme. Každý, kdo měl i ke konci závodu dobrou rychlost, tak měl šanci na pódium. A já tu rychlost měl. Na suchých gumách jsem se cítil velmi dobře, podařilo se mi stáhnout Webbera. Velmi se omlouvám fanouškům, VC Británie je pro mě jakoby zakletá, ale nevzdám se a příští rok to zkusím znova.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Náš výkon byl dobrý, ale i tak to byl těžký víkend. Výsledek byl pro nás i pro fanoušky zklamáním. Jenson jel dobře, nebýt špatné zastávky, měl by na stupně vítězů. Naši mechanici dělali celý rok skvělou práci, ale dnes se stala chyba. 

Lewis byl také rychlý. Bohužel mu pak začalo docházet palivo. Musel zpomalit a nechat Marka, aby ho předjel, a Felipeho, aby se na něj dotáhl. 

Poslední kolo muselo být pro všechny diváky skvělé. VC Velké Británie byla skvělou událostí, nyní ale musíme zaměřit pozornost na další slavnou Grand Prix, a to na závod na Nürburgringu.

ferrari

MERCEDES

Michael Schumacher, 9.
Dnes jsem měl trochu smůlu, a tak samozřejmě nejsem šťastný. Myslím, že páté nebo dokonce i čtvrté místo bylo dnes bez debat v našich možnostech. Je to zásluhou skvělé práce kluků v Barckley a Brixworthu. Strašně rád bych jim přivezl nějaké slušné body, když dnes večer míříme za nimi do továrny a budeme tam grilovat i s jejich rodinami. Ale bohužel kvůli mé chybě nemůžu. Poprvé v závodu jsem použil DRS, do zatáčky jsem přijížděl a měl jsem rychlost na předjetí. Trochu jsem to podcenil, špatně jsem zabrzdil, a tak se stala ta kolize. Měl jsem dostat penalizaci, ale proč jsem dostal stop-go a ne jen drive-through. Rád bych tomu trochu porozuměl, protože se mi to zdálo příliš tvrdé. No nic, jiná věc je, že tvrdá práce našeho týmu se více a více vyplácí. Je to dobrá věc před domácím závodem.

Nico Rosberg, 6.
S mým výsledkem z tohoto víkendu jsem docela spokojený. Zaprvé jsme v kvalifikaci měli potenciál na TOP10 a pak jsme v závodu měli opravdu dobrou strategii. Neměl jsem dobrý start, takže dokončit na šestém místě je pro nás dobrý výsledek. Doufejme, že je to auto, co nás táhne vzhůru před domácím závodem v Německu. Takže se těším na to, až budu moci potvrdit naši výkonnost na Nürburgringu. V několika příštích dnech zanalyzujeme výkonnost během celého víkendu s novými vylepšeními na voze. Případně se budeme snažit je ještě vylepšit.

Ross Brawn, šéf týmu
Solidní výsledek i zisk bodů. Start byl pro oba jezdce odlišný, Michael čtyři pozice získal, Nico tři ztratil. Michael pak bohužel utrpěl kolizí a dvěma penalizacemi. Pak se ale probojoval na body. Nico jel také dobře i po svém propadu. Na suchu jsme před závodem ujeli s touto specifikací vozu jen hodinu, takže můžeme být s výsledkem spokojeni a povzbuzeni. Udělali jsme určitý krok vpřed.

 

SAUBER

Sergio Pérez, 7.
Myslím, že to byl dobrý závod pro mě i pro tým. Ze začátku to bylo obtížné. Povedla se strategie i pit stopy. Bohužel jsem nemohl předjet Nica, i když jsem byl blízko. Jsem ale rád, že jsou těžké časy za mnou. Chvíli mi trvalo, než jsem se vrátil zpět do rytmu sezony. Za dva týdny bych měl být ještě silnější.

Kamuj Kobajaši, DNF
Je to opravdu škoda, protože se nám dařilo. Dnes jsem ale měl smůlu. Nemám moc, co bych řekl ke srážce s Michaelem. Nejeli jsme bok po boku a on do mě narazil zezadu. Pak se nepovedla zastávka, dostal jsem penalizaci, nakonec jsem musel zastavit kvůli úniku oleje.

Peter Sauber, šéf týmu
Jsem spokojený se Sergiovým 7. místem, gratuluji mu. Byl to pro něj těžký závod, celý závod jel za Rosbergem. Byl rychlejší, ale nemohl ho předjet. Kamujova nehoda se Schumacherem nás naštvala, Kamuj tím ztratil naděje na dobré umístění.

James Key, technický ředitel
Byl to slušný závod. Sergio odvedl za zrádných podmínek skvělou práci. Po většinu času bojoval s Nicem Rosbergem, bohužel ho nepředjel. Kamuj měl velkou smůlu, rozjeté to měl dobře. Srazil se s Mercedesem, pak se v boxech srazil s Williamsem. To ho zpomalilo, protože poškodil přední křídlo. Kvůli srážce se Schumacherem mu pak unikl olej, takže jsme ho raději odvolali, aby nezničil motor. Odvezli jsme si body, takže děkuji celému týmu.

 

RENAULT

Nick Heidfeld, 8.
V sobotu jsme poznali, že to nebude lehké, ale jak říkám, nikdy to nevzdávejte. Start se mi povedl, ale bylo těžké projet prvních pár zatáček bez poškození vozu. Byli jsme jedni z prvních, kteří přezuli na pneumatiky do sucha. Nezískali jsme z toho ale výhodu. Pak to byl zajímavý závod, musel jsem dávat pozor na pneumatiky a zároveň bránit svou pozici. Najít mezi tím rovnováhu bylo opravdu zábavné.

Vitalij Petrov, 12.
Dnes to bylo náročné. Ztratil jsem nějaké pozice a nemohl se bránit, protože jsem měl velmi malou trakci. DRS mi moc nepomohlo, zóna nebyla na dobrém místě. Jsem frustrovaný, protože jsem nemohl předjet Adriana Sutila. Bylo by lepší mít DRS zónu na zadní rovince. Rychlost jsem měl dobrou, ale nebylo mi to nic platné.

Eric Boullier, šéf týmu
Je skvělé, že se Nick ze 16. místa na startu dostal na 8. Měl dobrou strategii. Zklamáním ale je, že se nám nepovedla kvalifikace. Špatnou kvalifikační sérii jsme neukončili, ale pracujeme na tom. Máme pár novinek, které brzy představíme příště. Jsem přesvědčen o tom, že nám pomohou.

James Allison, technický ředitel
Po startu ze 16. místa je 8. místo dobré, ale nejsme tam, kde chceme být. Nick měl dobrý závod, Vitalij taky. Měli jsme problémy s přechodnými pneumatikami, každý to viděl. Získali jsme čtyři body a celkově je víkend zklamáním. Nyní se soustředíme na vylepšení, která povezeme na Nürburgring.

 

TORO ROSSO

Jaime Alguersuari, 10.
Na začátku jsem se soustředil na jediné - zůstat na klouzající trati. Chtěl jsem dojet do cíle a nedělat chyby. Po většinu kola jsem byl rychlejší než Heidfeld se Schumacherem, stejně jako ve Valencii, ale na rovince jsem na ně ztrácel. Možná jsem jel s větším přítlakem než oni. Jinak jsem ale spokojený, tým myslí, že dělám dobrou práci. Z 18. místa na startu jsem se dostal na body.

Sebastien Buemi, DNF
Jsem zklamaný, mohl jsem získat pár bodů. Rád bych si prohlédl záznam souboje s Di Restou, protože nevím, co se přesně stalo, z kokpitu to vypadalo tak, že jsem byl na suché stopě, on se mě pokusil předjet a jel po mokré části. Nedobrzdil a já už jen cítil náraz. Zničil mi pneumatiku, ale takové je závodění. Nejlepší bude na to zapomenout a soustředit se na Nürburgring.

Franz Tost, šéf týmu
Další vzrušující závod pro Toro Rosso. Znovu jsme získali body, již počtvrté v řadě. Jaime znovu ukázal skvělou jízdu ze zadních řad. V posledním kole měl blízko k předjetí Schumachera.

Bohužel, Sebastienův závod ukončila kolize s Di Restou. Podle mě to byla chyba jezdce Force Indie. Nedobrzdil a zničil Buemimu pneumatiku. Vůz pracuje velmi dobře, celkový výkon týmu byl velmi dobrý. Díky těmto pozitivním faktorům se můžeme těšit do Německa.

 

FORCE INDIA

Adrian Sutil, 11.
Po slibném začátku jsme nakonec zklamaní odcházeli s prázdnou. Můj start byl v pořádku a vše vypadalo v prvních kolech dobře. Podmínky byly složité se spoustou vlhkých míst v druhém sektoru, ale já jsem byl přesvědčen, že si jedeme pro body. Myslím že strategie tří zastávek byla správná, ale nakonec si nemyslím, že by naše dnešní tempo na body stačilo.

Paul Di Resta, 15.
Je extrémním zklamáním dokončit na 15. místě svou první GP Británie. Měl jsem slušnou první část závodu, kdy jsem dokázal držet tempo s Jensonem Buttonem a soustředil se na kondici svých přechodných pneumatik. Myslím, že i jejich změna na suché proběhla v ten správný moment. Pak jsem dostal pokyn, abych šel do boxů znovu, ale čekali tam Adriana, nejspíš šlo o nějaké nedorozumění. Stálo mě to docela dost času, protože kluci museli běžet zpátky do boxů a donést moje pneumatiky. Stálo mě to asi 25 sekund, což značně snížilo moje vyhlídky. Takže je to celkem frustrující závod, ale myslím, že bychom měli zůstat pozitivně naladěni, protože vůz byl dobrý a to mi dává jistotu do druhé poloviny sezóny.

Vijay Mallya, šéf týmu
Dnes jednoduše nebyl náš den. I přes slibný včerejšek se vše zkomplikovalo. Paul i Adrian jeli na bodech, auta fungovala. Pak jsme ale udělali chybu na boxové zídce, ve stejnou chvíli jako nám Adrian hlásil defekt na pneumatice jsme povolali do boxů Paula. Bohužel, když jsme si to uvědomili, už byl Paul v pit lane. Způsobilo to zmatek a Paul ztratil hodně času. Nyní se musíme soustředit na Německo, odkud chceme přivézt body a ukázat tak potenciál a výkon našeho vozu.


WILLIAMS

Rubens Barrichello, 13.
Start se mi moc nepovedl a propadl jsem se. Auto nebylo na mokré trati dobré, nedrželo, bylo těžké se udržet za jezdci přede mnou. Doufali jsme v lepší výsledek.

Pastor Maldonado, 14.
Dnes to bylo těžké, hlavně kvůli dešti před startem. Vozy byly nastaveny na suché podmínky, takže jsme měli problémy. Ke konci už to bylo lepší, ale na nějaká zlepšení již bylo pozdě. Nebyl to nejlepší víkend.

Sam Michael, technický ředitel
Nebyli jsme dost dobří na přechodných pneumatikách. V porovnání s ostatními jsme se na suchu celkem drželi, ale už bylo pozdě. Ztratili jsme moc času v prvních kolech. Pastor navíc trochu poškodil přední křídlo a byl 14., Rubens dojel 13.

 

VIRGIN

Timo Glock, 16.
Dobrý závod, máme oba vozy v cíli naší domácí VC. Pro nás to byl celkem normální závod. Povedl se mi start a první kolo. Byl jsem dost rychlý na to, abych se udržel před Jarnem. Pak Lotusy odstoupily a já měl docela klidný závod. Na ty přede mnou jsem nestačil, takže jsem ani moc netlačil a jel v klidu. Doufám, že takto dobrý bude i můj domácí závod.

Jerome D'Ambrosio, 17.
Na začátku to bylo obtížné a taky jsem tam hodně ztratil, když pršelo. Druhý stint byl dobrý, předjel jsem Tonia. V posledním stintu jsem už měl moc sjeté pneumatiky, takže jsem musel být klidný a šetřit je. Bál jsem se, že budu muset znovu do boxů, ale naštěstí jsem s nimi vydržel až do cíle.

John Booth, šéf týmu
Oba vozy dokončili domácí závod, to je dobré. Závod byl dobrý, Jerome pěkně předjel Tonia Liuzziho v zatáčce Copse. Zvolili jsme také dobrou strategii. To nám společně s dobrou prací mechaniků v boxech pomohlo. Před VC Německa nás ještě čeká aerodynamický test na letišti RAF Cottesmore. Na Timův domácí závod se těšíme.

 

HRT

Vitantonio Liuzzi, 18.
Byl to těžký závod, ale tušili jsme to již od pátku, když nás postihlo hodně problémů. Bylo to ošemetné od začátku hlavně kvůli pneumatikám. Jejich volba nebyla jednoduchá, jeli jsme na přechodných, protože trať byla na začátku mokrá, ale tohle udělalo všechno ještě zajímavější. Dobře jsme odstartovali a drželi jsme dobré tempo. Taky se nám podařilo bojovat s našimi nejbližšími soupeři, i když jsme v tomto závodě neměli dostatek rychlosti na to je porazit. Ale my jsme se až do posledního kola nevzdávali a teď se musíme tvrdě připravovat na Nürburgring.

Daniel Ricciardo, 19.
Cítím se docela dobře, protože jsem dojel do cíle a viděl šachovnicovou vlajku. Bylo příjemné odjezdit pár kol a získat zkušenosti, což si myslím bylo dnes pro mě nejdůležitější. Porozumění pneumatikám, zastávky v boxech a strategie, celé je to složité a pro mě navíc úplně nové, takže si myslím, že to pro mě v tomto bylo krokem vpřed. Byl jsem sice trochu daleko od ostatních, ale myslím, že jakmile se to naučím, budu jim o něco blíže. Také musím lépe zvládat modré vlajky. Vůbec to není snadné.

Teď při pohledu zpět jsem s výsledkem spokojený. Středa byla mým velkým dnem, kdy jsem se setkal s týmem a dělal sedačku, což nikdy nejde snadno nebo perfektně, ale dokončit závod je pro nás dobrým výsledkem. Příští závod se budu také učit a rád bych byl v kvalifikaci blíže Toniovi a pokusil se smazat mezeru v závodě. Myslím, že je to pro teď dobrý cíl.

Colin Kolles, šéf týmu
Závod pro nás dopadl dobře, protože jsme měli dobrou strategii a zastávky v boxech. Očividně naše vozy nejsou tak rychlé jako konkurence, což je trochu škoda. V opačném případě by jsme mohli ukázat, že jsme již více konkurenceschopní. Cílem bylo dojet s oběma vozy, což se nám také povedlo a navíc mohli odjet několik dobrých kol.

Daniel se ke konci trápil se zadními pneumatikami, takže ztratil o něco víc na Tonia a ostatní. Ale celkem vzato to bylo docela pozitivní, bez nějakých větších dramat. Daniel odjel nějaká kola a dokončil závod. Navíc nejrychlejší kolo nebylo špatné, problém byly pouze pneumatiky. Musí si na ně zvyknout, ale není to jednoduché, protože ostatní na nich již mají odjetou velkou porci kilometrů a on jel svůj první závod.

Tento okruh rozhodně našemu auto nevyhovoval, byly nepříznivé klimatické podmínky a pak ještě ty diskuze okolo výfuků, které nedopadly v náš prospěch, protože máme trochu odlišnou verzi. Všechno dohromady nám to moc nepomohlo, ale nakonec je pozitivní, že tým pracoval dobře a to je hlavní.

 

LOTUS

Jarno Trulli, DNF
Měl jsem slušný start, chtěl jsem předjet Tima Glocka, ale tým mě zavolal do boxů kvůli úniku oleje a už jsem tam zůstal. Bylo to kvůli tomu, aby nedošlo k poškození motoru. Sice to není zrovna to, co bychom chtěli, ale naše spolehlivost celkově hodně stoupla, nemáme už tolik problémů. Jsem si jistý, že na Nürburgringu se vrátíme na své místo, očekáváme tam podobné podmínky jako zde. Určitě si odsud vezeme několik cenných ponaučení.

Heikki Kovalainen, DNF

Taková škoda! Povedl se mi start, ale pak mi vypadl čtvrtý rychlostní stupeň a musel jsem odstoupit. Podmínky byly pro opravdové závodníky, jedná část okruhu suchá, druhá mokrá, což miluji, mohli jsme z toho vytěžit nějakou výhodu, ale v Německu se to snad zlepší.

Mike Gascoyne, technický ředitel
Po tak povzbudivém začátku víkendu je to velké zklamání. Heikki měl nejspíše potíže s elektronikou převodovky, proto musel odstoupit. Nebyl to ale problém s převodovkou jako takovou, musíme se na to ještě podívat. Jarna jsme odstavili kvůli úniku oleje a poklesu tlaku, nechtěli jsme zničit motor. Občas závody takto končí, ale to musíme minimalizovat a soustředit se na VC Německa.

Tony Fernandes, šéf týmu
Jaká škoda pro náš tým. Víkend začal slibně, celkem se povedla kvalifikace, a pak tohle. Na vylepšení spolehlivosti jsme tvrdě pracovali, ale nikdy nevíte, co se může stát. Jinak byl ale víkend dobrý, měli jsme na tribunách spoustu fanoušků v našich barvách, takže doufám, že jim v Německu a Maďarsku předvedeme lepší výkony.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Británie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 11.07.2011 07:28 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 10 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Fernando Alonso a Ferrari konečně vítězí!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

  3. Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

  4. V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

  5. Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

  6. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud