Šance týmu se však zvýšil po organizačních a technických úpravách, ke kterým sáhl před Velkou cenou Monaka. Jedná se především o ukončení vývoje vozu pouze pomocí počítačových CFD simulací a rozhodnutí testovat v aerodynamickém tunelu.
Proto se Virgin rozešel se současným technickým ředitelem Nickem Wirthem (více zde) a zakládá novou designovou a vývojovou základnu pod vedením svého konzultanta Pata Symondse. Díky těmto změnám se zvyšují šance na to, že by Timo Glock využil svou opci a prodloužil s týmem smlouvu i na rok 2012.
"Stále se jedná o dlouhodobý projekt, který se určitě stává velmi zajímavým. Mým cílem je posunout se s týmem dále a snad si užijeme společně ještě dobré časy po náročném začátku. Je tam opce, ale nemůžu říct, na čí straně. Jednáme o tom, abychom vyřešili naši budoucnost," uvádí Glock pro Autosport.
Timo Glock během deštivého závodu v Kanadě (foto: Marussia Virgin Racing)
Marussia Virgin má ambiciózní cíl: chtěla by v roce 2014 bojovat o vítězství v domácí Velké ceně Ruska. Zachová Glock trpělivost a zůstane ruskému týmu i přes současné neúspěchy věrný?