Fernando Alonso i Felipe Massa se trápili na okruzích, kam Pirelli přivezlo tvrdší směs. V Barceloně Alonso v počátku na měkčí sadě vedl, po přezutí na tvrdou ale ztrácel až 3 sekundy během každého okruhu a do cíle dojel s obrovskou ztrátou jednoho kola.
"Přimět tvrdé pneumatiky k fungování je celkem obtížné, a když se podíváte na některé menší týmy, nepodařilo se jim to vůbec. Mezi vozy existují poměrně velké rozdíly v rychlosti, které se na tvrdé směsi zvětšují," říká Fry.
"Měli jsme s tím nějaké problémy, na nichž jsme minulý týden pracovali, a nyní tomu rozumíme. Z nich pramenily určité drobnosti, které problémy pilotů na tvrdých pneumatikách zvětšovaly. Doufáme, že jsme to nyní pochopili, a pracujeme na nápravě."
Jaké novinky veze Ferrari do Kanady? "Normální přísun novinek, máme několik odlišných dílů: nějaké drobnosti na difuzoru a na zadním křídle. Doufáme ve výkonnostní pokrok, půjde-li vše podle plánu."
Velká cena Kanady podle Frye letos nebude pro týmy tak náročná, jako minulý rok: "Máme stejné směsi [pneumatik] jako v minulosti, ale myslím si, že problémů bude o něco méně než loni, protože směsi jsou o něco tvrdší."