Jody Egginton (hlavní inženýr)
Máme zcela nové auto s novým dodavatelem motoru a převodovky, přesto jsme zatím dosáhli velkého pokroku. Jsme momentálně tak trochu v "území nikoho," mezi ostatními nováčky a za zavedenými týmy, ale doháníme ztrátu.
Marianne Hinsonová (šéfka aerodynamického oddělení)
Jsem nesmírně potěšena tím, že jsme tak blízko ostatním zavedeným týmům. Jedenkrát jsme zaslouženě porazili Williams, což je úžasné pro tým, který je ve své teprve druhé sezóně s úplně novým autem, s jehož návrhem jsme začínali na čistém listu papíru.
Byla bych moc ráda, pokud by se nám ve zbytku sezóny dařilo udržet tempo s jejich vývojem, nebo ještě lépe, pokud bychom byli úspěšnější než oni a mohli s některými z nich soupeřit.
Lewis Butler (hlavní konstruktér)
Myslím, že to vše záleží na naší spolehlivosti a také na tom, kdy začneme pracovat na budoucím voze. Musíme být připravení na to, abychom mohli paběrkovat, pokud by selhaly některé z větších týmů. Dostat se mezi nejlepších deset bude těžké, ale nikoliv nemožné.
Merv Dempsey (inženýr pro oblast spolehlivosti)
Je to skvělé, že jsme už mohli bojovat s některými týmy, které jsou na roštu výše než my. Je to podle mě odměnou za výbornou práci.
Mark Smith (nový technický ředitel)
Jak naznačil Lewis, jednou z věcí, kterou se samozřejmě zabývám, je příští auto. Abych byl upřímný, tak bych sem moc rád přišel o měsíc dříve. Musíme se dostat do pozice, kdy budeme schopní konzistentně soupeřit s další skupinou lidí, ale zatím na to ještě moc nemáme. Představuje to obrovskou výzvu, ale to, co jsem zde zatím viděl, na mě udělalo docela dojem.