DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari získalo double, ovšem ve stínu vyhroceného duelu Verstappen-Norris
Málokdo asi čekal tak dramatický závod, ve kterém se nakonec pozornost maximálně upírala nikoli na čelo, ale na boj o bronzovou příčku a potažmo o důležité body. Nakonec to byla řežba do posledního metru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari získalo double, ovšem ve stínu vyhroceného duelu Verstappen-Norris
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kaša
21:01 22.10.2024 109.81.117.XXX... no a taky zmiňuje že je z telemetrie dost jasné že Max záměrně brzdil o dost dále než předtím aby byl dříve u apexu a pak se logicky nevlezl na trať. Zato Lando brzdil poměrně běžně aby projel zatáčku v limitech tratě - takže další důkaz proti maxovi a o špatném rozhodnutí komisařů .... . Ale já se bojím že by v tom případě řekli komosaři že Lando má +10s , a Max +5s, jen aby to bylo s tím nažráním vlka a koza zůstala celá. Něco takové i bylo zmíněno i v textu komisářů!
-
-
Kaša
15:39 22.10.2024 82.142.123.XXXOhledně těch pravidel pro závodění v F1: je známo že ani odborní novináři v F1 nemají přístup k úplnému znění těchto pravidel - ale teď jsem četl (prý ze zdroje který má úplné znění) že jsou pravidla postavena pří závodění tak, že prostě záleží jen na vaší pozici při apexu zatáčky, a jé potom úplně jedno když jste vepředu před soupeřem na apexu, že ho vytlačíte mimo trať, a nebo dokonce jako Max že se ani na dráze neudržíte .... no tak jestli je to pravda a je úplně jedno jak moc vyjede bránící jezdec z trati při bránění, ale hlavně že byl na apexu první, tak si myslím že jim ty pravidla psal sám Max!!!
Já si myslel že ty závodní pravidla po roce 2021 byly předělány tak aby zamezili Maxovým prasárnám, ale ono to vypadá zcela na opačnou notu - podpořit Maxe při jeho nesportovních manévrech! Tak já sem čím dál tím víc konsternován ... to už fakt nevymyslíš takovou frašku! -
-
-
-
Mike17
14:49 22.10.2024 185.149.130.XXXZkus se zeptat Odina, se kterým tu "válčím", jestli měl někdy pocit, že si tam dáme přes hubu. Nebo Kaši.
Ono to vždy v diskusích vypadá vyhroceně, ale na srazu jsem všichni v pohodě a prostě se jen bavíme o F1. Sice spolu ani tam nesouhlasíme, ale v klídku si u stejku a pivíčka jen vyměníme své názory. -
RoBertino
16:23 22.10.2024 185.63.97.XXXVážený Loqenci, takový nesmysl může napsat opravdu ten, kdo nikdy nepřijel. Naopak si myslím, že první návštěva zajistí téměř pravidelnou účast. Mimochodem - Odin a Mike byli na deseti srazech a stále se těší (doufám) poklidnému životu - možná jim při srazu vypadl nějaký vlas, ale úhony doznali jen v důsledku přecpání či únavy z debat končících hodně blízko rannímu kuropění.-
-
-
-
odin
18:15 22.10.2024 109.81.172.XXXMajkovi šediví vlasy už i při jiných jménech, která vyslovím. Těch zakázaných jmen stále přibývá. Tak že fráze "ten, kterého jméno se nesmí vyslovit" už ztrácí na své autentičnosti.
Ale jinak potvrzuji vše výše uvedené a paradoxně tentokrát souhlasím i s tím, co napsal Mike17. Poprvé si v této diskuzi nevymýšlel a nepřekrucoval
A tak pokud někdo překoná strach a obavy, může mi napsat pozdrav na můj mail a já mu písnu jak to na srazech vypadá a pokud bude mít zájem i pozvu na příští. mail odin5@volny.cz
-
-
-
-
-
-
-
-
Loqenc
14:31 22.10.2024 85.71.3.XXXDoporučuji navštívit lékaře, ať se nic nezanedbá [odkaz na stránku]
-
-
Kaša
09:57 22.10.2024 82.142.123.XXXTak a k ostatnímu krom kontroverze ....
Ferrari samozřejmě skvěle! Vyzdvihuje se Leclerc ale myslím že Sainz odvedl stejně dobrou práci. Ale uvidíme jak jim to půjde nadále, protože tohle byla jejich silná trať a McLarenu údajně nejslabší ze zbývajících. Každopádně Ferraro očekávám v boji o čelo i po zbytek sezony.
McLaren jel údajně bez těch novinek, tak doufám tedy že co nedříve (Mexico, Brazílie) nasadí novinky i s novou podlahou a že jim to sedne - potom se dá ještě uvažovat o nějakém ohrožení Maxova titulu. Podle mě ale titul v konstruktérech dají, ikdyž jim Ferrari může zatopit, ....s RBR už počítám jako 3. týmem.
Mercedes je jako na houpačce, takže tam můžou ještě klidně výhrát závody a nebo jezdit 6.až 8. místa.
Jsem nadšený z Colapinta a Lawsona - oba ukazujou že určitě patří do F1 a v budoucnu jako top piloti. Lawson se skvěle chytil šance hned napoprvé a jestli takto bude pokračovat tak ho vidím v r.2025 po boku Maxe. Colapinto je fakt sympaťák a výborný jezdec a myslím že mám nového dalšího oblíbence mezi jezdci!
HAASy velice silné a Hulk i magnum výborné výsledky - nějak se ukazuje že vyhazov Steinera byl dobrý krok a Komatsu odvádí skvělou práci.
Slušne tedy i VCARB i Williams. Naopak propad AM, u kterých do podtrhává zbytečná frustrace Alonsa, ... u marného Strolla není potřeba ani komentovat. V Alpinu bojoval Gasly ale jsou strašní tak ano to nestačilo. U Sauberu docela diletantství od Audi - čekal bych že už tam budou sypat prachy a budovat infrastrukturu ale on je to zdaleka nejslabší tým! myslím že projekt Audi bude hodně dlouho velkým zklamáním ... raději bych tam měl toho Andrettiho.
No a ten hamík se to snaží mírnit, ale jde vidět že je z Mercedesu už zklamaný a ta kára je fakt nepředvídatelná! Logicky už bude odstřihnut od spousty informací takže se mu pracuje hůř než Russellovi, i ty taktiky a pozicování na trati má divné ... no už aby byl u rudých, tam to bude zajímavé. A mají i slušná potenciál na další rok!
-
RoBertino
10:26 22.10.2024 185.63.97.XXXU Merglu mě spíš překvapilo/zaujalo, že se oba vymázli ve stejné zatáčce a obdobným způsobem. Gasly by možná body dal, ale všechno se podělalo při zastávce, stál tam o tři vteřiny déle. Haas už není otloukánek, což mě zvlášť kvůli Hulkovi těší, ale i Kevin se ukazuje, že pořád má potenciál. Colapinto dal jasnou odpověď, co byl Sargeant zač, Američan za půldruhého roku jeden upocený bod díky diskvalifikaci, Argentinec už jich mohl mít šest, nebýt Ocona... Výkony Astonu nějak naznačují, že asi nebylo všechno v pořádku - tým se sedmi pódii loni má co dělat, aby letos bodoval.
-
Aktuálně
Alibismus FIA nebo snaha něco zakrýt? Vysvětlení podivného jednání kolem kvalifikační nehody Strolla
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek