DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři podali vysvětlení ohledně souboje Norrise a Verstappena, McLaren uvedl, proč nechal Landa jet
Závěr GP USA přinesl déletrvající souboj dvou největších rivalů této sezóny. Vyvrcholil v 52. kole, kdy v zatáčce 12 po vzájemném souboji oba vyjeli mimo trať a Norris se dostal dopředu. Následovalo vyšetřování a penalizace. Jaké bylo pozadí této diskutované akce?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisaři podali vysvětlení ohledně souboje Norrise a Verstappena, McLaren uvedl, proč nechal Landa jet
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
22:19 21.10.2024 176.74.150.XXXTakze FIA, říká ze Lando se snažil předjet Maxe, který ho vytlačil. Ale nebudeme trestat Maxe za bránění predjeti, ale Landa za to, že s Maxem závodil, když oba byly díky Maxovu vytlačení mimo trať. -
tom11
14:11 21.10.2024 194.212.104.XXXPodstatným omylem je hned první věta v podaném vysvětlení, resp. jedno zcela zásadní slovíčko.
Lando totiž na apexu nebyl na úrovni Maxe JEŠTĚ, ale naopak JIŽ. Na rovince jej totiž předjel a jen standardní prasácké brzdění Maxe bez šance se vejít na trať jej posunula na apexu zpět před Landa.-
RoBertino
18:09 21.10.2024 185.63.97.XXXTome, musím poněkud oponovat - jestliže jej předjel na rovince, tak to automaticky neznamená, že i na apexu byl JIŽ na jeho úrovni. V tomto místě brzdilo plno pilotů také později, i když samozřejmě ne stylem Verstappen. Je to pořád dokola, dokud nebudou pravidla tak průkazná a jednoznačná, aby se nedala zpochybnit, tak zkrátka budou podobné debaty a dohady.
-
-
Kaša
13:37 21.10.2024 82.142.123.XXXAha, takže pravidla si můžeme vyložit různě, ale komisaři se rozhodli využít pravidel které ochraňují Maxe .... jak překvapivé!
Asi by se tedy měla zapracovat zmínka že když jezdec využije pozdních brzd na dostání se před soupeře před apexem, a přitom se neudrží na trati, že jeho výhoda se nuluje .... co takhle? Jde vidět že Maxím má své prasárny dobře vymyšlené a skuliny v pravidlech k nim výborně nastudované!
Stejně ale pořád mohli komisaři dojít k jiným závěrům .... jen asi nebyla "snaha"!-
RoBertino
18:14 21.10.2024 185.63.97.XXXAhoj Kašo,
bohužel kdybychom do pravidel dali něco o pozdním brzdění, tak se blížíme šílenosti, že se na trati namalují čáry vymezující to či ono a .... sbohem závodění. Tím nemíním dělat komukoli advokáta. Smyslem závodění je vymyslet věci tak, abych byl o půlkrok či čtvrtkrok před soupeřem. Jestliže Emil využívá skulin v pravidlech, pak se chová stejně jako druhdy Colin Chapman nebo Ayrton Senna, i to je základ závodění. Viz Portugalsko 1991 - jediný Senna věděl, že na voze nelze vykonávat činnost v tzv. straight line, tedy rychlém pruhu. Mansell byl tehdy diskvalifikován, i když žádnou výhodu nedostal, naopak opětovné nasazení neutaženého kola ho hodně zdrželo...
Jak jsem psal jinde - jeden tábor jásá, druhý nadává - tak to u fanoušků bude vždy. Jen si říkám, jestli jsme tohle řešili v sedmdesátých letech...-
Duncan66
20:11 21.10.2024 89.103.166.XXXUplne zbytecne to cele prekrucujes. Zadne cary a konec zavodeni by nenastal. Proste pilot musi brzdit tak, aby projel normalne po trati. Kdyz vytlaci soupere tak, ze sam skonci mimo trat je posuzovani kdo byl drive na apexu naprosta idiocie. Je prece logicke, ze tam bude vzdycky ten, kdo pujde pozdeji na brzdy a nedobrzdi vcas, protoze se tam vriti vyssi rychlosti. Takove pravidlo protezuje krivaky a zmrdy, jako je Max. -
airwar1939
22:23 21.10.2024 176.74.150.XXXTo je ale prece nesmysl. Stačí pravidla nastavit tak, že jezdci mohou brzdit kde chtějí, ale musí se udrží na trati, a neznemožnit setrvání na trati ostatním jezdcům.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 27.10.2024
GP Mexika71 kol (305,354 km)
Autódromo Hermanos Rodríguez
-
Pátek
- 1. Trénink (20:30- 21:30)
- 2. Trénink (00:00 - 1:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (19:30 - 20:30)
- Kvalifikace (23:00)
-
Neděle
- Závod (21:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek