Newey: Proč se Red Bull stále potýká s problémy s KERSem

PH, 27. května 2011, 08:25 Google+

Vedoucí stáj šampionátu Red Bull se problémů s KERSem stále nemůže zbavit. Trápili se s ním letos v každém závodě včetně toho posledního Barcelony, kde Vettelovi selhal i během kvalifikace, což jej zřejmě stálo pole-position. V čem je problém?

Počet komentářů:  12 komentářů (Poslední 28.05. 09:49) Napište svůj názor
Newey, Adrian

Newey, Adrian | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Technický ředitel Red Bullu Adrian Newey se to včera na tiskové konferenci v Monaku snažil vysvětlit: "KERS je komplikovaný projekt. Vyžaduje spoustu výzkumu, spoustu vývoje. Způsob, jakým jsme se systém, který vychází ze systému Renault Marelli, rozhodli ho zakomponovat do vozu, se v několika směrech měnil, aby co nejlépe vyhovoval balíku, který jsme si pro náš vůz přáli. A to dělá problémy."

"Ukazuje se, že není lehké se jich zcela zbavit. Snad již víme, jak to změnit, ale představuje to pro nás velkou výzvu. Vývoj KERSu opravdu není naši silnou stránkou. Jsme inženýři aerodynamiky a částečně skupinou inženýrů zaměřenou na kompozity šasi spíše než na KERS," objasňuje Newey preference týmu.

vettel

Potvrdil také, že Red Bull kvůli KERSu zavedl nové oddělení: "Ano, ale je celkem malé. Když se ohlédnu zpět, možná až příliš, což se s velkou setrvačností v těchto věcech projevuje. Není to snadné rychle zareagovat na problém."

Vytisknout

Diskuze: Newey: Proč se Red Bull stále potýká s problémy s KERSem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 28.05.2011 09:49 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 12 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sutil, Adrian

Force India zváží, zda si nechá Sutila, pokud bude obžalován

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud