Williams minulý týden jmenoval Couglana na post hlavního inženýra a má se za to, že příští rok postoupí na pozici technického ředitele, kterým je v současnosti Sam Michael.
Symonds, jenž si v současnosti přivydělává jako konzultant týmu Marussia Virgin tento krok schvaluje. Sám byl přitom zapleten do skandálu v roce 2008, když ve Velké ceně Singapuru 2008 úmyslně havaroval Nelson Piquet, aby tak pomohl k vítězství svému kolegovi Fernandovi Alonsovi.
V paddocku čím dál tím oblíbenější zařízení - FanVision G3
V rozhovoru pro výrobce mobilního zařízení pro příjem digitálních kanálů - společnost FanVision - uvedl: "Lidé se ptají, zda by měl být zaměstnán, když byl zapleten do špionážní aféry. Mě je to velmi blízké, protože jsem byl sám zapleten do podobných problémů.
Vše, co k tomu můžu říci je to, že Mike udělal to, co udělal, a byl za to potrestán. Z vlastní zkušenosti vím, že když se něco takového stane, velmi, velmi hluboce o tom přemýšlíte a nakonec z toho vyjdete jako lepší člověk - a jsem si jistý, že to o Mikovi bude platit," dodal Symonds.