Letos budou mít piloti na starosti o dva systémy více než loni - do F1 se znovu vrací KERS, přibývá zcela nový DRS (nastavitelné zadní křídlo). To podle technického ředitele Williamsu Sama Michaela dělá nejednomu pilotovi starosti:
"Jezdci jsou v kokpitu pod velkou zátěží, s tím bych souhlasil. Mají toho hodně na práci, je to něco, čím se nyní v rámci TWG zabýváme," přiznává Michael pro Manipe F1.
I když by se TWG snažila prosadit nějaké změny v pravidlech, souhlasit by musela většina z 12 týmů. Podle Michaela však do příštího roku ke změnám dojde:
"Existuje spousta věcí, které můžete udělat, abyste to pilotům usnadnili, je k tomu však třeba souhlas většiny týmů. Myslím si, že toho letos už moc nenaděláme, ale je to na našem seznamu věcí k prošetření pro rok 2012."
"Jedná se o věc, o kterou GPDA [asociace pilotů] požádala TWG, aby se na ní podívala, a Charlie [Whiting] to bere vážně. Na schůzkách se tím momentálně zabýváme. Piloti dělají spoustu věcí, které by teoreticky nemuseli," dodává Michael.