Dle kritiků Pirelli zahájí první pětinu sezóny pouze s měkkou a tvrdou směsí pneumatik kvůli problémům se střední a super-měkkou směsí, která je sice rychlá, ale po jediném kole údajně zcela odejde.
"Někdo vyhraje a neuslyšíte od něj jedinou výtku. Ostatní si budou stěžovat, protože by rádi byli na jeho místě. Během testů jsme již viděli, že někteří dokážou z pneumatik dostat více než jiní. To je však součástí hry," reaguje sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery.
K rychlému opotřebení svých pneumatik pro spox.com uvedl: "Všichni to chtěli takhle, protože je stále nudily závody s pouze jedinou zastávkou. Týmy a Bernie Ecclestone chtěli znovu závody o dvou zastávkách - a my abychom pro to vyrobili pneumatiky. To jsme udělali. Nyní týmy čelí výzvě, jak z nich dostat co nejvíce, obzvláště z hlediska strategie."
Poté se Hembery musel vypořádat s dalším nepříjemným dotazem, který se odvolával na schopnost Bridgestone vyrobit pneumatiky, které neměly takové problémy s degradací: "Jistě, ale takový byl záměr. Byla by to pro nás ta nejjednodušší věc na světě - udělat pneumatiku, která vydrží celý víkend."