Italský tým má být údajně k mání za 30 mil. dolarů, případný kupec musí ovšem počítat také se splátkou nějakých dluhů.
O Toro Rosso se přitom psalo již před rokem, že je k mání. Vzhledem k tehdejšímu bídnému ekonomickému klimatu však k odprodeji nedošlo. Pro Dietricha Mateschitze je to částečně dobře, protože nyní je pravděpodobnější, že za tým odstane více peněz.
Když jej v roce 2005 koupil, bylo mu povoleno používat vozy připravované mateřským Red Bullem. To fungovalo do Velké ceny Itálie 2008, v níž s vozem Toro Rosso triumfoval Sebastian Vettel. Pro konkurenci zazvonil hlasitý alarm a následně došlo k zákazu zákaznických vozů - každý tým Formule 1 musel být od roku 2009 také konstruktérem vlastního monopostu. Scuderii Toro Rosso byla přesto udělena drobná výjimka - mohla ke stavbě používat rok staré vozy Red Bullu.
Red Bull by rád koncentroval veškeré své zdroje do svého hlavního týmu, spíše než financovat stáj, která je dobrá akorát pro výchovu mladých talentů - což je pro Red Bull levnější varianta, než kdyby jim měli platit kariéru v některém z existujících týmů.
Toro Rosso je ve skutečnosti pokračovatelem Minardi, které do F1 v roce 1985 přihlásil jeho zakladatel Giancarlo Minardi po přestupu z Formule 2. Po finančních problémech byl tým prodán v roce 2001 Paulu Stoddartovi, který před jeho dalším prodejem Red Bullu dal v F1 šanci například Marku Webberovi či Fernandovi Alonsovi.