Za tak těsný rozdíl mezi oběma týmy může hlavně fakt, že ani jeden z jezdců Force Indie nedokončil závod v Suzuce. Zatímco Liuzzi vypadl po kolizi v prvním kole, Sutil měl těsně před koncem problémy s únikem oleje a musel odstoupit.
Force Indii se v kvalifikacích moc nedaří a právě to může rozhodnout o závěrečném pořadí v Poháru konstruktérů. "Musíme se v tomto ohledu zlepšit," řekl Adrian Sutil ITV.
"Pokud chceme opravdu udržet šesté místo, musíme se co nejlépe kvalifikovat a potom samozřejmě dokončit závod. Bylo by pro nás velké zklamání, kdybychom v Koreji nedojeli do cíle. Letos je naše auto velice spolehlivé.
Dostanu na poslední tři závody nové šasi, protože to staré se při kolizi v Japonsku hodně poškodilo. Mým cílem je samozřejmě dojet co nejvýše," vyjádřil Liuzzi svou naději v dobrou pozici v cíli.
Ital potřebuje dobré výsledky, protože o jeho místo má zájem Paul Di Resta, současný testovací pilot týmu Force India. Na tuto pozici se Brita také snaží protlačit Mercedes.
Podle šéfa týmu, Vidžeje Mallyji, se tým opravdu zlepšil a z posledních tří závodů chce vytěžit co nejvíce: "Z Japonska jsme pořád trochu zklamaní, protože jsme v kvalifikaci nezajeli nejlépe, navíc ani jeden z vozů neviděl cíl. Do Velké ceny Koreji dáme opravdu všechno. Myslím, že na uhájení šestého místa máme. Svému týmu věřím."
Force India v Koreji nasadí nové přední přítlačné křídlo a další balíček aerodynamických úprav, které otestovali v Suzuce.