Tým Renault stojí víc, ale návrat automobilky nechce

Daniel Šupa, 3. září 2010, 18:04 Google+

Majitel společnosti Genii Gerard Lopez, jenž aktuálně vlastní stáj F1 nadále startující pod značkou Renault připustil, že jsou finanční náklady týmu větší než plánoval, ale s plněním vytyčených cílů panuje spokojenost a o vstupu automobilky zpět do týmu není potřeba uvažovat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Charouz, Jan

Charouz, Jan | foto: BPA sport marketing, a.s.

Sdílejte článek

„Co se týče financí, jsme na tom asi tak, jak jsme si plánovali, ale trochu jsme překročili výdaje. Rozhodli jsme se však pro tuto cestu a zatím nám to ve všech směrech vychází,“ cituje Autosport Lopeze.

Letošní monopost stáje nebyl v úvodu sezony příliš konkurenceschopným, ale postupně zrychloval a později dokázal Robert Kubica konkurovat i pilotům předních týmů. Téměř každý závod mají připravená menší či větší zlepšení. Jen F-kanál připravovali ve dvou odlišných verzích.

„Přestože jsme získali několik pódiových umístění, přemýšlet o vítězstvích je zatím předčasné. Své cíle si plníme, ostatní ukáže čas,“ uvedl Lopez.

Konstruktéři pracují nejen na letošním voze, ale pilně připravují monopost pro rok příští. Podle Lopeze jsou simulace zatím velmi nadějné a rychlost by měl mít příští monopost už v úvodu sezony 2011.

V zahraničních médiích se objevily spekulace, podle kterých je automobilka Renault natolik spokojená s výsledky a chodem týmu, že zvažuje odkup majoritního podílu akcií zpět.

Tým Renault se rozhodl úvahy dementovat a uvedl, že současné partnerství, automobilka si ponechala motorárnu, je v souladu se zájmy a představami automobilky i Genii. „Renaultu se dostává dostatečné reklamy a vztahy jsou dobré, není důvodu na tom něco měnit.“

V souvislosti s Renaultem se objevily další informace, jež však nejsou zřejmě založeny na reálném základě. Opět se totiž hovoří o přestupu Kubicy do Ferrari, opačným směrem by měl jít Massa. Ferrari však před letní přestávkou podepsalo s brazilským pilotem novou smlouvu. Další úvaha se týká poněkud slabšího Petrova, Renault by ho i s motory mohl údajně poslat do Lotusu. Avšak právě investice ruského pilota z významné části naplňují rozpočet stáje z Enstone…

 

Vytisknout

Diskuze: Tým Renault stojí víc, ale návrat automobilky nechce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lotus

Jak budou vypadat monoposty v roce 2013?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud