„Samozřejmě chceme pokračovat v nastaveném režimu vývoje, proto je balíček změn pro Spa vyvíjen na základě toho z Valencie. Bude pro nás hodně důležité zapracovat na všech aerodynamických prvcích, tak abychom našli optimální nastavení přítlaku. Ve Spa je první a třetí sektor velmi rychlý, proto je tam nutno počítat s nízkým přítlakem, naopak druhý sektor vyžaduje vyšší přítlak, musíme najít kompromis, tak abychom příliš neztratili. Jako vždy ve Spa, je nutné, abychom byli připraveni i na proměnlivé počasí“.
Pedro de la Rosa, který získal v Maďarsku své letošní první body, se těší na návrat do Belgie, kde naposledy startoval v roce 2002 ještě za volantem Jaguaru. „Užíval jsem si letní pauzy, ale popravdě, dal bych přednost dovolené až po skončení celé sezóny. Věnoval jsem se hlavně tréninku a přípravě na další závod. Právě teď, když je náš vůz na vzestupu, doufám, že na mém kontě přibudou nějaké ty body“ .
„Mám dobré zkušenosti s tratí ve Spa z období, kdy jsem závodil ve formuli Renault a v GP2,“ vzpomíná Kamui Kobayashi. „Je to fantastická trať, pro nás piloty nesmírně vzrušující, hlavně pasáže s rychlými zatáčkami. Jsem si jistý, že právě v těch rychlých zatáčkách trochu získame, obávám se rovinek, ale kdo ví, v pátek budeme moudřejší“.