Prohlášení pilotů po Velké ceně Británie

F1NEWS.CZ, 11. července 2010, 16:15 Google+

Jak viděli piloti dnešní Velkou cenu Británie? Přinášíme jejich bezprostřední reakce včetně dalších vybraných členů týmů.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 11.07. 18:16) Napište svůj názor
Webber, Mark

Webber, Mark | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

RED BULL

Mark Webber, 1.
Včera to byla výjimečná situace, poprvé jsme měli jen jeden díl. Nikdy bych nepodepsal kontrakt na příští rok, kdybych si myslel, že se tohle stane. Byl jsem zklamaný. Uvidíme, jak to bude dál. Budu pokračovat ve své práci a doufat, že to stačí.

Už jsem pár překážek v kariéře měl, někdy také osobní. Myslím, že z toho, jak se člověk vyrovnává s nepřízněmi osudu, můžete posuzovat jeho charakter. Někteří piloti si jich pár zažili, já o něco víc, než jiní.

Včera jsem samozřejmě nebyl rád a věřím, že zítra si pěkně slušně popovídáme. Dnes se mi dařilo a to je všechno. Jestli to dneska byla záležitost karmy? Jasně. Upřímně si myslím, že tohle se nemá dít. Nebyl jsem nakloněn tomu rozhodnutí, ale někdy to tak je. Někteří piloti mi při drivers parade nabízeli svá přední křídla, říkal jsem jim, že zůstanu u toho, co mám. Seb ne.

(Pozn.: Webber na závěr závodu po protnutí cílové čáry týmu ironicky sdělil: "Na pilota číslo dvě to nebylo špatné!" Christian Horner novinářům na požadavek o vysvětlení této poznámky mimo jiné odpověděl: "Webber je králem jednořádkových prohlášení.")

Sebastian Vettel, 7.
Myslím, že jsme byli trochu mimo se spojkou. Měl jsem docela špatný start, kola hodně prokluzovala, takže jsem ztratil prvotní tah. Asi jsme se trochu moc snažili (se startovním nastavením), ale takový je život - snažíte se získat co nejlepší výsledek.

V první zatáčce jsem musel nechat Marka předjet a potom nevím, nic jsem necítil, ale lidi říkají, že se mě dotknul Lewis. Možná se nám povedlo to, čemu jsme se ve Valencii vyhnuli. Určitě nebyl jeho záměr propíchnout mi pneumatiku, ale defekt na začátku závodu je velké minus. Musel jsem se pomalu vrátit do boxů. Pak už jsem zůstal celý závod na stejné sadě pneumatik. Naštěstí vyjel safety car, takže jsem měl na konci o zábavu postaráno.

Z mého pohledu měl (Mark Webber) lepší start, takže jsem se snažil přejet doprava a bránit pozici, ale on už tam byl. Viděl jsem ho v zrcátku. Nemělo smysl udělat nějakou hloupost. Závod je delší než jedna zatáčka. Je škoda, že jsem s ním pak nemohl bojovat, ale je to dobré pro tým.

Soustředil jsem se na sebe, hlavně po tom, co se stalo v minulosti. Lidi mají různé názory, já mám svůj vlastní, mám své zkušenosti, dobré i špatné. Poznáváte lidi blíž a vidíte jejich pravé obličeje. Myslím, že jsem se poučil a soustředím se na sebe.

 

MCLAREN

Lewis Hamilton, 2.
Můj výsledek není zázrak, je to zúročení veškeré tvrdé práce, kterou tým odvádí. Jelo se mi dobře, nebyl jsem tak rychlý, jako kluci vpředu, ale odvedli jsme nejlepší možnou práci s dostupným vozem a dokonce i Jenson byl dnes skvělý. Myslím, že pořád vedeme pohár konstruktérů, to je pro kluky skvělý výsledek.

Red Bully a Mark odvedly fenomenální práci. Jsou tak rychlí, nedokázal bych dostihnout jejich tempo. V prvních pár kolech to vypadalo, že se s tím pere a myslel jsem si, že bych ho mohl předjet, ale problémy jsme měli oba. Neměl jsem šanci.

Jenson Button, 4.
Byl to skvělý závod, mám takovou radost, že se mi podařili získat deset míst! Zde se ale těžce předjíždí, takže jsem věděl, že musím získat spoustu pozic hned po startu. Získal jsem jich šest, pak jsem se musel hodně v první fázi na měkčí směsi pneumatik hodně snažit.

Strategie pro nás fungovala dobře a vyjel jsem za Fernandem, který dostal penalizaci, takže jsem byl čtvrtý. Je škoda, že jsem nemohl předjet Nica [Rosberga], stále však jde pro mě o fantastický výsledek.

Je škoda, že jsem se nedostal na pódium před svými domácími fanoušky, kteří byli po celý víkend absolutně skvělí. Na ně zde nesmíte nikdy zapomínat – vážně si myslím, že Lewisovi I mě pomohli dnes dosáhnout dobrého výsledku. Viděli a oslavovali Lewise na pódiu, takže doufám, že to pro ně nakonec nebyl špatný víkend.

Získat druhé a čtvrté místo poté, co jsme prožili v pátek, je skvělé. Stále jsem druhý v šampionátu jezdců, jediným problémem je, že mi v něm Lewis trochu odskočil. Pokusíme se však v příštím závodě získat zpět to, c jsme ztratili.

Počítám s tím, že se v Hockenheimu ukážeme se silnějším vozem a že se s tím nebudeme muset od počátku závodního víkendu prát. Doufám, že tam odjedeme dobrý závod a budeme opravdu moci svádět bitvu s Red Bully.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Lewis parádně odstartoval a rychlost udržoval cele odpoledne. Jezdil brilantně. Ve skutečnosti si nemyslím, že byste v sezóně našli mnoho lepších druhých míst než toto.

Jenson jel také mistrovsky, když získal 10 pozic: startoval ze 14. a v cíli byl čtvrtý. Tým v jeho případě provedl všechna strategická rozhodnutí správně. Tým ve skutečnosti předvedl příkladné úsilí. Jak jsem již řekl dříve, drží více pospolu než kdykoliv dříve – ať už se to týkalo práce dlouho do noci při přípravě monopostů nebo Garyho, který strávil dodatečný čas na simulátoru v pátek v noci, abychom se ujistili, že v sobotu začneme co nejkonkurenceschopněji. Díky tomuto úsilí a oddanosti vedeme v obou šampionátech. Takže: dobrá práce, kluci!

V posledních čtyřech velkých cenách jsme nasbírali 149 bodů ze 172 možných, což je ohromující. Výmluvně to svědčí o houževnatém odhodlání všech uvnitř týmu Vodafone McLaren Mercedes.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 3.
Mark a Lewis byli na čele velice rychlí, vůbec se mi jich nedalo držet, ale od Valencie jsme udělali velký pokrok. My jsme na pódiu, téměř zásluhou vypadnutí Sebastiana. Můžeme toho udělat víc, protože věci jako F-kanál na našem autě nepracují správně.

Jsme si jistý, že jsme se dotkli (kontakt s vozem Jaimeho Alguersuariho), ale nebylo to tak špatné, protože se mi podařilo udržet Jensona za sebou. Jenson byl blízko, ale bylo snadnější držet ho za sebou než Alonsa – on není schopen sledovat jak moc je blízko, takže s Ferrari za zády to bylo složitější.

Michael Schumacher, 9.
Opět závod, se kterým nejsem spokojený. Bylo to fajn a vidět Nica na podiu je pro náš tým dobré, jenže můj závod byl ohodnocen méně. Po většinu závodu jsem trčel v provozu a neměl tak čistou trať. Po pit stopu, kdy jsem musel tvrdě pracovat, abych se dostal před Rubense, jsem bohužel udělal chybu v pomalé zatáčce, což mě dostalo mimo trať. To mě stálo hodně času plus dvě pozice. Nyní vzhlížíme k Hockenheimu, kde samozřejmě budu dělat vše proto, abych se ukázal v tom nejlepším světle.

Ross Brawn

To byl dnes od Nica a od týmu velmi dobrý výkon! Nico měl dobrý závod a my vyžetěžili vytěžili maximum z auta, z dobré strategie a brilantní jízdy.

Nico na to tlačil tak, jak potřeboval a zajel několik skvělých kol v krizových chvílích, takže jeho závod byl perfektní. Michael měl také dobrý start a jeho pozice vypadala zajímavě. Brzy jsme jej zavolali do boxů, aby měl kolem sebe volno, když nám říkal, že jezdci kolem něj jej zdržují, naneštěstí ale udělal chybu a ztratil výhodu, kterou jsme mohli mít díky brzké zastávce.

Celkově jsme odvedli dobrý závod tento víkend a nyní jen musíme najít více rychlosti. Všichni se těšíme na večerní návrat do továrny s novou trofejí, abychom viděli náš tým a jejich rodiny.

 

WILLIAMS

Rubens Barrichello, 5.
Dnes to byl dobrý závod. Začalo to dobře už v úvodním kole, kdy se mi podařilo bez problémů získat několik míst. Po zastávkách v boxech a výjezdu safety-caru jsme získali jednu pozici od Alonsa, ale taky jednu ztratili vůči Jensonovi. Celkově jsme si však jeli bezpečně pro páté místo v cíli.

Celý tým předvedl skvělé úsilí, dojeli jsme v nejlepší pětici ve druhém závodě po sobě. Není to nic velkého v absolutních výsledcích, ve směru vývoje však ano. Tým stále není tam, kde patří, ale s naší výkonností jsme dnes spokojeni. Budeme pokračovat v pozitivním myšlení, práci i dalším pokroku.

Nico Hülkenberg, 10.
Celkově to byl pozitivní závod. Je škoda, že jsem na startu přišel o místa a při výjezdu na rovinku u hangáru mě předjel po vnějšku Petrov. To spolu s tím, že jsem se na konci nebyl schopen dostat před Michaela, pro mě znamenalo 10. místo. Dlouhý první stint na měkčí směsi byl správnou strategickou volbou a dobrým výsledkem úsilí vynaloženého týmem.

Sam Michael, technický ředitel
Oba piloti dnes na bodech, to je další dobrý výsledek týmu. Rubens měl skvělé první kolo, čímž si zajistil bodově ohodnocené umístění. Nico odvedl excelentní práci v prvním stintu – jel odlišnou strategii a na měkčí sadě vydržel co nejdéle. Všechna naše vylepšení aerodynamiky fungovala dobře na obou monopostech, což ukazuj na to, že továrna dělá správné pokroky. To si potřebujeme udržet.

 

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 6.
Jsem moc šťastný, ale nemám moc co říct. Dobře jsem odstartoval ze dvanácté pozice, tým perfektně zvládl zastávku v boxech a závodní tempo dnes bylo tak dobré, jak jsem si myslel, že bude. Před závodem jsem si byl dost jistý, protože můžu opravdu cítit, jak se auto zlepšuje. Tentokrát jsem neměl možnost kohokoli předjet, ale závod jsem si užil. Nepřišel mi moc těžký, ani jsem se nezapotil.

Pedro de la Rosa, nedokončil
Přirozeně jsem hodně zklamaný. Auto bylo docela dobré. Trochu nedotáčivé, ale nic velkého. Hned po startu jsem závodil s Rubensem Barrichellem a on mě v první zatáčce vytlačil do strany. Tam jsem ztratil dvě místa a spadl na jedenáctou pozici. Pořád jsem ale závodil o body, když mě Adrian Sutil trefil zezadu v polovině závodu, protože ne všichni přede mnou už měli po zastávkách. Poškození bylo bohužel moc velké.

Peter Sauber, majitel týmu
Další úspěšný závod pro Kamuje. Rozdíl oproti Valencii tu byl silný tlak, se kterým se musel celý závod vypořádávat. Nikdy neměl před sebou nebo za sebou velkou mezeru. Zvládl tuhle napjatou situaci velmi dobře a myslím, že mohl jet i rychleji. Skládám poklonu nejen jemu a jeho jízdě, ale také týmu, který se krůček po krůčku zlepšuje. Pedro měl velkou smůlu. Po startu ho někdo vytlačil, ale pořád měl šanci na body, než přišel incident s Adrianem Sutilem v šestadvacátém kole.


FORCE INDIA

Adrian Sutil, 8.
Byl to zábavný a docela zajímavý závod. Začali jsme na tvrdých pneumatikách, protože jsme chtěli po startu jet dlouhý stint. To ale nebylo možné, pneumatiky se nechovaly dobře. Neměl jsem dostatek přilnavosti, takže jsme brzy provedli zastávku a nasadili měkčí sadu. Byla to jiná strategie, než jakou měli všichni ostatní. Vyšlo to dobře, i když posledních deset kol bylo těžkých. Ale zvládli jsme to a svedli pár moc pěkných soubojů se Schumacherem a Vettelem. Bylo to dobré závodění, bránil jsem se proti Vettelovi dobře až do posledního kola. Najednou ale vypadal, že do mě najede, ztratil jsem závodní stopu a musel se uhnout. Myslím si, že by mě jinak nepředjel.

Vitantonio Liuzzi, 11.
Opravdu jsem si užil druhou půlku závodu. Musíme zjistit, co se dělo v první půlce závodu, protože na tvrdší směsi pneumatik jsem byl neskutečně nedotáčivý. Nezvládal jsem rychlé zatáčky a musel opravdu bojovat o pozice a závodní tempo. Musíme se na to podívat, protože na měkčích pneumatikách nám to jelo dobře a skončili jsme jen pár setinek od bodů. Máme také trochu problémy s rychlostí v závodě, ale celkově to byl dobrý závod.

Vijay Mallya, šéf týmu

Jsem opravdu hrdý na oba jezdce, oba ukázali pravé závodnické schopnosti udržet si pozice. Zajistilo nám to také místo v televizi! V obou situacích - Adrian se Sebastianem i Tonio s Fernandem - se mohli oba snadno vzdát, ale jsme na ně opravdu pyšní, skoro nám vyjeli dvojí pozici na bodech. Auto má rychlost a s novými díly, které přivezeme na příští závod, můžeme být do druhé poloviny sezóny optimističtí.

 

TORO ROSSO

Sebastien Buemi, 12.
Dnešek mi nevyšel. Co se týče strategie, po výměně pneumatik jsem vyjel za Liuzzim, který ještě nebyl v boxech, takže jsem za ním strávil 10 kol, přičemž přední pneumatiky dostávaly dost zabrat. Když pak vyjel safety-car, hodně se mi drolila levá přední pneumatika. Když se to spravilo, dokázal jsem zajíždět dobré časy na kolo, ale to už bylo pozdě.

Jsem zklamaný, protože si myslím, že jeden bod byl dnes v mých možnostech, takže jsme neodvedli dobrou práci.

Jaime Alguersuari, nedokončil
Samozřejmě že jsem zklamaný z toho, že jsem nedojel do cíle, do té doby jsem měl ze svého závodu docela radost, protože rychlost tam byla, cítil jsem se v autě pohodlně a v průběhu závodu jsem zrychloval. Tým odvedl s mou strategií perfektní práci.

Jako obvykle jsem se trápil na trati, na níž jsem nikdy dřív nejel. Musel jsem se od pátku do soboty učit, od Maďarska dále však již budu těžit ze svých zkušeností z loňské sezóny, což mi ulehčí život.

Franz Tost
Na konci prvního kola byl Sebastien jedenáctý, což vypadalo docela povzbudivě, pak se ale propadl. Rozhodli jsme se jej povolat do boxů o něco dříve oproti původnímu plánu, protože jeho časy na kolo nebyly tak dobré. Poté ale ztvrdnul na několik kol za Liuzzim. To, že zajel osmé nejrychlejší kolo, ovšem ukazuje na potenciál vozu v závodě.

Co se týče Jaimeho, jel dobrý závod až do chvíle, kdy se objevily problém s brzdami, a sedm kol před cílem musel odstoupit. Budeme nyní zkoumat, co bylo příčinou toho problému. Byla to pro něj škoda, protože ke konci závodu měl rychlost na to, aby se přiblížil Hülkenbergovi.

Za dva týdny pojedeme do Hockenheimu, kde se musíme pokusit o lepší výsledek.

 

RENAULT

Vitalij Petrov, 13.
Dnes to podle mě bylo možné, dojet na bodech. Měl jsem však smůlu s defektem pneumatiky po zajetí safety-caru do boxů, což mě stálo spoustu času. Můj start nebyl příliš špatný, získal jsem tři místa během prvního kola. Pak už bylo obtížné předjíždět, protože na tomto okruhu nejsou žádné pomalé zatáčky, ale snažil jsem se, jak jen to šlo. Je dobré dojet do cíle závodu, protože díky tomu získáme spoustu dat a já zkušenosti na trati.

Robert Kubica, nedokončil
Mé první kolo bylo jako ze sna. Získal jsem spoustu pozic, ale poté naše tempo nebylo dobré a celkově nám chyběla přilnavost. Po mé zastávce v boxech jsem měl pěkný souboj s Alonsem, ale předjel mě zkrácením zatáčky osm. Byl jsem na vnitřku, on byl na vnějšku a předjel mě ve chvíli, kdy byl všemi čtyrmi koly mimo trať. Tým mě informoval, že by mi měl pozici vrátit. Ale než to mohl udělat, tak jsme měli poruchu v zadní části vozu s hnací hřídelí, takže jediné co jsem mohl udělat, bylo přivést auto do boxů a odstoupit.

Alan Permane, šéf závodních inženýrů
Robertův závod ukončil zřejmě problém na hnací poloose nápravy, stále to ale vyšetřujeme.
Závod Vitalije vypadal slibně, dostal se do první desítky  - pak ho však postihl defekt, kvůli němuž musel do boxů a propadl se na 13. pozici.


FERRARI

Fernando Alonso, 14.
Příšerně jsem odstartoval, měli jsme nějaké problémy se spojkou. Pak přišel incident s Kubicou, který dále ovlivnil můj závod. Akceptuji všechno, co komisaři udělali. Oni jsou sudími. Nechci rozhodnutí komisařů dále komentovat.

Tým jednal správně, ale příkaz k předání pozice zpět Kubicovi přišel, když jsem předjel už dalšího pilota a Kubica viditelně před svým odstoupením zpomaloval. Navíc trest přišel v době výjezdu safety-caru, takže místo ztráty několika pozic jsem přišel o více než deset míst. I přes můj obtížný začátek jsem přesvědčen, že bych mohl dojet třetí, místo toho odjíždím domů s prázdnou.

Jsme jen v polovině bodování letošní sezóny. Všechny body, o které jsme v první polovině přišli, jsme ztratili kvůli tomu, že jsme neodváděli tak dobrou práci jako ostatní. Takže ve druhé polovině šampionátu se pokusíme pracovat lépe než ostatní a získat o jeden bod více, než mají nyní.

Felipe Massa, 15.
Už nevím, co mám dělat, abych se zbavil smůly, která se na mě lepí. Já jsem měl dnes brzy po závodě, když jsme se dotkli s Fernandem, přičemž jsem dostal defekt a ocitl se na konci startovního pole. Auto jelo dobře, což je ale k ničemu, když nedosáhnete žádného výsledku.

Šampionát po tomto závodě nekončí, mé šance jsou ale samozřejmě slabší. Potřeboval bych vyhrát hodně závodů, zatímco ostatní by musely postihnout stejné problémy jako mě doposud. Nesmíme se však vzdávat. Musíme usilovně pokračovat ve vývoji vozu se zdviženou hlavou a pak uvidíme, jaké výsledky se dostaví.

Stefano Domenicali
Zdá se, že jsme momentálně prokletí, když se pokazilo vše, co jen mohlo. Nejsme spokojeni, ale nesmíme se litovat. Místo toho musíme zareagovat s chladnou hlavou, zůstat soustředění a pokračovat v práci tak, jak jsme to dělali v uplynulých několika týdnech.

Situace v šampionátu vypadá komplikovaně, jsme však přesvědčeni, že stále můžeme bojovat o titul. Budeme tlačit na vývoj F10, věříme v naše šance získat zpět to, co jsme do dnešního dne ztratili. 

Chris Dyer
Jsme velmi, velmi zklamání z toho, jak se závod nakonec vyvinul. Ukázali jsme však, že výkonnost našeho vozu se zlepšila na trati, která mu zas tak nesvědčí. Musíme pokračovat v práci tímto směrem.

 

LOTUS

Jarno Trulli, 16.
Dokončil jsem závod a podařilo se mi bojovat s ostatními týmy po velmi náročném víkendu, takže jsem velmi šťastný. Je to skvělé pro celý tým po tom, co tak tvrdě pracovali na některých velkých problémech, ale vyplatilo se to. Moje rychlost byla velmi dobrá, obvzlášť když vezmete v potaz fakt, že jsem neměl šanci pracovat na jakýchkoli úpravách a musel jsem si zvyknout na novou sekci tratě v kvalifikaci a během první části závodu, takže si myslím, že jsm evšichni odvedli výbornout práci!

Heikki Kovalainen, 17.
Myslím, že moje rychlost byla dobrá během celé délky závodu, ale stále byl přede mnou provoz. V prvním kole jsem ztratil svou pozici, což mě frustrovalo, ale potom jsem se trochu zvedl. Nevadí mi být o kolo pozadu, ale je jen škoda, že jsem na to nemohl pořádně šlapat. Celkově jsem potěšen, že jsme dokázali dojet do konce na takovém místě, pro náš tým to byl v Silverstonu dobrý víkend.

Mike Gascoyne
Dnes to bylo fajn - silný dojezd obou aut do cíle je skvělý návrat po těžké dřině, takže chválím celý tým a znovu musím říci, že jsme ti nejlepší z nových týmů. Omluva patří Heikkimu, u kterého jsme měli problém s pit stopem, což jej posunulo za Virgin, ale zajel výborný závod a v druhé polovině byl schopný vrátit se na své místo.

Jarno zajel velmi solidní závod a potvrdil fakt, že jsme nejlepší z nových týmů. Jedinou negativní věcí byl safety car, který pro nás přišel ve špatný čas, protože jsme zrovna měli po boxech, což nás posunulo o kolo zpět. Nicméně všechno ostaní bylo dobré, byla to pro nás silná neděle.

 

VIRGIN

Timo Glock, 18.
Opět jsem špatně odstartoval na úkor Jarna a Heikkiho. V závodě jsem se snažil držet Lotusu, které mi pomalu odjíždělo. Když zajel Heikki do boxů, měl jsem dvě opravdu dobrá kola a pak zajel také do boxů. Kluci odvedli v boxech skvělou práci, což mě dostalo před Heikkiho. Pronásledoval jsem Jarna a snažil se ho držet, ale měl dostal jsem smyk a málem ztratil kontrolu nad autem. Heikki mě pak předjel a tak jsem dojel za Lotusy. Z pozitivního hlediska byla rychlost dobrá a popravdě jsem s autem spokojený.

Lucas di Grassi, nedojel
Neměli jsme dobrý den. Auto bylo dobré na startu, ale potom jsme ztratili tlak v hydraulice, což ukončilo můj závod. Samozřejmě jsem tím zklamán, ale na druhou stranu auto ukázalo skvělé zlepšení a už se těším na další závod.

John Booth, šéf týmu
Jsem velmi potěšen, jak tým společně po celý víkend pracoval. Měli jsme během tréninků několik problémů, které se týmu podařilo opravit a vrátili Tima zpět na trať s minimální ztrátou času. V závodě odvedli bezchybný pit stop, což odráží naši těžkou práci, kterou si stanovujeme. Nový aerodynamický balíček funguje skvěle, což znamená, že jsme na silné pozici, kterou můžeme použít v Hockenheimu.

 

HRT

Karun Chandhok, 19.
Závod byl dost takový, co jsme od něj čekali. Nebyli jsme schopní závodit s ostatními, takže jsem od začátku tlačil na pilu a najel si na Sakona patnáct vteřin náskok. Po zastávce v boxech jsem najel na nějaké úlomky a poškodil si podlahu a bok auta, neměl jsem pak přítlak. Po výjezdu zpomalovacího vozu jsem se soustředil jen na zvládání poškození a náskok na Sakona. Dokončili jsme oba, to je jediné, co teď můžeme očekávat.

Sakon Jamamoto, 20.
Jsem velmi šťastný, že tým dosáhl svého cíle, dvou vozů v cíli. Závodit znovu ve formuli jedna pro mě byla dobrá zkušenost. Zlepšoval jsem se celý víkend a získával větší cit pro auto. Mohl jsem ukázat, že jsem připravený vrátit se do kokpitu a kdykoli budu mít možnost závodit znovu, využiji ji. Chtěl bych poděkovat týmu za tuhle šanci, stejně jako svým fanouškům, kteří mě celá léta podporují.

Colin Kolles, šéf týmu
Jsme rádi za tenhle výsledek, počtvrté v sezóně jsme dojeli s oběma vozy.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení pilotů po Velké ceně Británie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 11.07.2010 18:16 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Alonso, Fernando

Nejrychlejší kola v podání obou Ferrari

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud