Na příští domácí závod v Silverstone se již těší. Továrna Red Bullu je od okruhu vzádlena pouhých 30 min cesty, což umožní většině zaměstnanců se Velké ceny Británie zúčastnit.
Jak si v ní jejich vozy povedou, odmítl předpovědět. Jaké novinky chystají pro příští víkend? Moc toho nebude: "Na vozech v Silverstone nebudeme mít žádné velké změny, pouze drobné evoluční úpravy předního a zadního křídla. Nějaké jsme udělali před Valencií: např. nový difuzor a vylepšený F-kanál, obě fungovaly dobře," prozrazuje Newey.
Několika slovy zhonotil jejich výkon ve Španělsku: "Tým pracoval neuvěřitelně tvrdě a Sebastian odjel skvělý závod. Vedl si v něm opravdu dobře, když dokázal zvítězit i přes to, že po restartu při zajetí safety-caru zablokoval levé přední kolo a zploštil si pneumatiku. To, že byl Mark po jeho obrovské nehodě v pořádku, bylo obrovskou úlevou."
Sebastian Vettel ve vedení Velké ceny Evropy před Hamiltonem
Jak hodnotí současné možnosti konstruktérů? "Nyní je to těžší - najít po roce a půl od zavedení nových pravidel [v roce 2009] nějaké velké výhody, je však zajímavé vidět, jak se náš výfukový systém stává mezi týmy populární."
Změny na okruhu v Silverstone vnímá pozitivně: "Těšíme se na to, až si naplno budeme moci poprvé vyzkoušet novou část okruhu. Stejně jako ostatní týmy jsme obdrželi půdorys dráhy, kterou jsme simulovali. Dokud se po ní ale neprojedete, nejste schopni hodnotit detaily jako jsou hrboly a změny přilnavosti. Vypadá dobře a z toho, co jsem zažil v Silverstone před týdnem při MotoGP, usuzuji, že ji piloti milují."