Zkušený Michelin to zadarmo dělat nehodlá a diktuje si i další podmínky, zájem však mají Korejci a se svým favoritem přišel i promotér F1 Bernie Ecclestone.
Týmy při schůzce s ním daly jasně najevo, že již potřebují vědět, jaké pneumatiky budou v příští sezóně obouvat, a že by chtěly mít jasno do Velké ceny Španělska. Za pneumatiky nejsou ochotni platit, raději by volili dodavatele s méně zkušenostmi (než má Michelin).
Ecclestone preferuje společnost Cooper Avon, která by mohla dostat k dispozici data Bridgestone a k níž by možná přešli i někteří klíčoví zaměstnanci. Nedokážu si jinak představit, jak by společnost s minimem zkušeností a bez dat mohla vyvíjet špičkové závodní pneumatiky, navíc za poměrně krátké období. Bridgestone dává jasně najevo, že své rozhodnutí odejít z F1 jen tak nezmění.