Tým během zbytku dne tvrdě pracoval na opravách vozu. Stroj by měl být podle prohlášení týmu připraven už od zítřejšího rána k vyjetí opět na trať. „Během dne jsme pracovali s hydraulikou vozu. Hodně jsme toho v této oblasti pochopili. Bohužel jsme se poté rozhodli vyzkoušet na voze experimentální nastavení, které negativně ovlivnilo chování vozu,“ popisuje dnešní den technický ředitel Virginu Nick Wirth.
„Tato změna vyústila až v Lucasovo vyjetí z tratě na konci zatáčky číslo 9. Poté následoval smyk, který bohužel skončil až v bariéře. Do začátku zítřejších testů ještě musíme opravit rozbitá křídla a zavěšení kol. Doufám, že se nám podaří nastoupit do zítřejších testů již v ráno. Chtěli bychom konečně zažít jezdit dlouhé jízdy,“ zakončuje Wirth.
Komerční sdělení