"Nemyslím si, že by dvojité difuzory ovlivnily předjíždění. Poskytují nám více přítlaku a zrychlily vozy přibližně o vteřinu - to však nezměnilo nic na tom, zda vůz předjede či nikoliv. To, co ovlivňuje předjíždění, je víření vzduchu za monopostem - a to se nezměnilo," vysvětluje Newey.
"Pravidla pro rok 2009 jsme podrobily rozsáhlému výzkumu v rámci Pracovní skupiny pro předjíždění. Je otázkou, zda zabrala či ne, podle mě se však jednalo o správný postup. Nyní se vracíme k oněm postupným úpravám - zakazujeme dvojité difuzory či přídavné aerodynamické elementy na voze. Pro mě je velmi frustrující to, že se to předem dostatečně nepromýšlí. Chce to jasný cíl a řádný výzkum."
Neweyho dílo - Red Bull RB5
"Zákaz tankování během závodů je toho dalším příkladem. Možná to bude pro závodění dobré, ale nepromyslelo se to pořádně. Někdo si myslel, že můžeme ušetřit 100 000 liber (necelých 3 mil. Kč) na nákladech za přepravu tankovacích zařízení po světě - pokud to však zničí podívanou a závodění se stane nudnějším, výsledkem čehož lidé začnou vypínat své televizory, pak to nebude dobře ušetřených 100 000 liber," vyslovuje své znepokojení světoznámý konstruktér.