Vytratí se vůbec někdy váš hlad po úspěchu?
Ne. Pro mě byl rok 2009 skvělý, protože - byť jsme nevyhráli šampionát - Red Bull jako tým vyspěl natolik, že jsme byli schopni vyhrávat závody a bojovat o titul. To, že jsme toho dosáhli tak brzy v naší krátké historii, je tým obrovskou satisfakcí.
Úspěch a boj o tituly - tohle vás pohání?
Spíše pokrok. Rád navrhuji, užívám si změny v pravidlech, protože umožňují začít na čistém listu. Pro mne pravidla, která platila dlouhou dobu, což bylo období konce roku 2008, byla nudná, protože nevytvářela prostor pro nové nápady či vědomosti. Bylo to o spoustě drobných iterací, což je ve skutečnosti otázkou zdrojů, ne invence.
Změní drobná úprava pravidel pro rok 2010 váš přístup k návrhu RB6?
Hlavní změny v pravidlech pro příští rok jsou mnohem menší než byly před rokem 2009. Jediné změny, jež mají nějaký význam, jsou: zákaz dotankování a užší přední pneumatiky. To vedlo k tomu, že jsme se vydali v návrhu spíše cestou evoluce - RB5 byl naproti tomu ve srovnání se svým předchůdcem kvůli změnám v pravidlech zcela odlišným vozem.
Pomohl vám letošní úspěch lépe připravit tým na rok 2010? Co jste se naučili?
Myslím, že tou největší věcí je, že si tým více věří, že může vyrazit, závodit s velmi konkurenceschopným vozem a vyhrávat závody. Jak nás to ovlivní v příští sezóně, uvidíme, ale uvnitř společnosti to dává spoustě lidem důvěru v jejich vlastní schopnosti. Krom toho, bude to nová sezóna, takže se může stát cokoliv - ostatní mohli během zimy udělat velký krok kupředu - takže se uvidí, jak se nám všem vydaří vstup do sezóny.