Lauda je na Alonsovej strane

Marcel Letko, 26. července 2007, 08:19 Google+

Súčasná F1 je často ochudobnená o pekné jazdecké súboje. Ak sa tvrdo bojuje o pozície, zväčša sa duel odohráva medzi pilotmi pohybujúcimi sa v strede štartového poľa. Dvojnásobný majster Fernando Alonso však v nedeľu dokázal, že súperiť môžu aj pretekári na absolútnej špici.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lauda, Niki

Lauda, Niki | foto: GEPA pictures GmbH

Sdílejte článek

Španiel bol často stavaný do pozície veľkého taktika a kalkulátora. Ak nemusel, nepredbiehal, keď nešlo o nič, príliš sa nenáhlil. Na druhej strane však treba uznať, že v dôležitých momentoch vie zabojovať ako lev. Alonsovou prednosťou je aj odvážna jazda v náročných podmienkach, napríklad na klzkom povrchu. Veľmi obdivne sa vyjadril o Fernandových schopnostiach aj šampión Niki Lauda.

"Je skvelé, ako sa dokáže vysporiadať najmä z veľkým tlakom. Práve v najdôležitejších momentoch je na trati obdivuhodný."

Lauda sa vyjadril aj ku kolízii medzi Alonsom a Massom.

"Prečo Massa kolidoval s Alonsom naozaj nechápem. Bola to z jeho strany detinskosť, nedbanlivosť alebo to môžeme pripísať na vrub brazílskemu temperamentu? Odpoveď vie asi len on sám."

Podľa Nikiho reagoval Massa neuvážene a pravda je na Alonsovej strane.

"Nebol dôvod na priveľké vzrušenie. Alonso jazdil proste perfektne. Zakontroval v plnej sile. Presne tak to robia veľkí pretekári."

Na otázku, či sa budú Massa s Alonsom teraz vzájomne nenávidieť odpovedal Lauda protiotázkou.

"Mali by ste radi niekoho, kto vám vezme víťazstvo tesne spred nosa?"

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Lauda je na Alonsovej strane

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kovalainen, Heikki

Kovalainen vzpomíná: Na Hamiltona jsem neměl. Jakou sázku prohrál?

Lewis Hamilton během předsezonních testů v Barceloně

Mercedes bude před prvním závodem testovat v Silverstone, sveze se Bottas i Hamilton

Difuzor Ferrari

Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Räikkönen, Kimi

Kimi a nemecké prekliatie

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

  2. "Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

  3. Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

  4. Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

  5. Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

  6. Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud