Server grandprix.com přinesl informaci o možném zájmu Prodrive na koupi zmíněné automobilky. Ta patřila v posledních letech koncernu Ford, ale díky ekonomickým problémům amerického gigantu je určena k prodeji a zapravení finančního propadu v hospodaření.
Nedávno jsme vás na Auto News Network informovali o údajném prodeji Aston Martinu do rukou francouzskému konsorciu Louis Vuitton Moet Hennessy, ale další podrobnosti v tisku již nenásledovaly. Sídlo Aston Martinu není příliš vzdáleno stávající továrně Prodrive, ani oblasti Wroxall, kde má vzniknout nové centrum s prostory pro špičkový vývoj a výzkum, včetně testovací dráhy.
Dědictví Aston Martin sahá až do roku 1913 a jedná se o jednu z nejprestižnějších značek vyrábějících sportovní vozy. Být součástí F1 by jistě Astonu přidalo na prestiži a David Richards spolupracuje s vedením automobilky velmi úzce. Naposledy připravovali model DBR9 pro závody vozů grand tourismo.
Spekuluje se však o tom, že cena za Aston Martin je asi 900 milionů amerických dolarů. Dost možná nastínil holandský Spyker nový směr vývoje soukromých týmů, neboť návrat Aston Martinu by byl obdobný. Je také otázkou, zda v této záležitosti nehraje svoji roli skutečně i Ron Dennis, stávající šéf McLarenu Mercedes, který má velké zkušenosti nejen jako šéf stáje F1. McLaren totiž vyrábí i špičkové malosériové sportovní vozy.