Formuli 1 vládnou automobilky a dva týmy v podstatě nasazují čtyři vozy. Red Bull má svůj "juniorský" tým Toro Rosso a Honda podporuje a čím dál více spolupracuje se Super Aguri. "B" týmy se snaží využívat know-how i techniku svých větších bratrů a FIA se od roku 2008 chystá povolit používání zákaznických šasi.
Frank Williams pro britský Autosport: "Max (Mosley, prezident FIA) by nám měl říct, jestli se budou pravidla měnit. Podepsali jsme concordskou smlouvu na rok 2008, jejíž součástí zákaznická šasi nebyla. Dozvěděl jsem se o tom jen tak na večeři s Maxem v prosinci. Řekl mi: Musíš si Franku uvědomit, že tvoje postupy jsou minulostí. Říkám mu: Co tím myslíš? A Max: Teď tu budou automobilky a B týmy."
Především týmy Williams a Spyker podezírají své soupeře od Toro Rosso a Super Aguri z obcházení pravidel. Zakladatel, spolumajitel a šéf stáje Williams na ně bez váhání zaútočí soudní cestou, pokud nebudou používat vlastní techniku. Williamsovi se nelíbí také plány Davida Richardse na vstup do F1 s týmem Prodrive ve spolupráci s McLarenem a Mercedesem.
Frank Williams: "Když jste konstruktér, stavíte si svoje závodní auta. Tak to bylo v F1 po celá desetiletí. Pravidla jsou jasná. Když si koupíte auto od McLarenu, pak nejste konstruktér. A v tom případě chceme, aby přišli o body a peníze."
David Richards: "Frank k tomu má jediný důvod. Zjišťuje, že jeho obchodní model nemá budoucnost. Zaměstnává 600 lidí, kteří mu bez pomoci automobilky připravují auto. Situace se změnila. Potřebujeme, aby i chudší týmy mohly mít auta jako Ferrari, aby i noví piloti mohli závodit o přední příčky. O to nám jde."