50 motorov pre tím na rok?

Jozef Smrtník, 1. května 2006, 11:23 Google+

Vrámci prebiehajúcich rokovaní k otázke pravidiel pre rok 2008 sa terajším výrobcom nepáči predstava zmrazenia vývoja na 5 rokov.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault

Renault | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Počas víkendu v Imole sa uskutočnilo dvojhodinové zasadnutie zástupcov výrobcov motorov Ferrari, Cosworth a Renault. Výsledkom rokovania bola možnosť presadenia pravidla, ktoré by dovolovalo každému tímu použiť ako na testy, tak aj na preteky iba 50 motorov vrámci sezóny. Podľa prepočtov by tento krok usetril iba na materiáloch 15 miliónov Eur ročne.

Zmrazenie vývoja motorov na päť rokov dokáže značne ušetriť náklady, ale podľa šéfa tímu Renault Flavia Briatoreho by ich varianta bola ešte výhodnejšia: "Zmrazenie vývoja motorov ušetrí celkovo 60 miliónov Eur, ale stále je náš návrh lacnejší."

Každý dobrý nápad má aj niektoré negatívne stránky. V takomto prípade je veľmi ťažké kontrolovať tímy, či skutočne dodržiavajú predpísaný počet motorov počas pretekov aj počas testov.

Foto: Renault F1 Team

Vytisknout

Diskuze: 50 motorov pre tím na rok?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Logan Sargeant v F1 končí

Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Heidfeld, Nick

BMW Sauber odstraňuje nedotáčivost

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

  2. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

  3. GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

  4. V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  5. Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

  6. Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud