PROHLÁŠENÍ po závodě: "To byla zábava", shodují se jezdci

Jana Šrámková, 19. listopadu 2023, 09:01 Google+

Jak hodnotí dnešní závod v ulicích Las Vegas jednotliví piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 19.11. 09:51) Napište svůj názor
Max Verstappen si dojel pro vítězství v závodě v Brazílii

Max Verstappen si dojel pro vítězství v závodě v Brazílii | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

RED BULL

Max Verstappen, 1. místo
Byo to náročné. Zkusil jsem to na startu, oba jsme brzdili pozdě a neměl jsem přilnavost, takže jsme vyjeli mimo. Za to jsem dostal penalizaci a tak jsme museli dohánět. Musel jsem předjet pár aut a byl tam i safety car, takže se toho dělo hodně. Potom jsem na to šlápl. Musel jsem předjíždět, abych se dostal do boje. DRS tu bylo silné. I když jsme se dostali do vedení, pokud by jezdec za mnou byl v DRS zóně, stále by měl šanci mě dostat, takže to znamenalo dnes dobré závodění. Rozhodně to byla zábava. Fanoušci tu byli skvělí, doufám, že si to všichni užili, my tedy určitě ano a už teď se těším, až se sem příští rok vrátíme a snad to bude podobné.

Sergio Pérez, 3. místo
Opravdu to začalo náročně, větší poškození vozu ze začátku. Poškodil jsem is křídlo, takže jsme se vlastně dostali na chvost pole. Nicméně postupně jsme dojížděli auta jedno po druhém a šlo to dobře. Měli jsme dobrou rychlost v prvním stintu, takže jsme se dostali zpět do boje. Safety car nás vrátil do závodu a předjel jsem Charlese, nicméně jsem si nemohl najet náskok. Měl jsem příliš přítlaku na křídle, takže mě to trošku omezovalo na rovince. Potom nás oba předjel Max. Potom už to bylo těžké, foukalo. Párkrát jsem probrzdil, ale naštěstí jsem se udržel na trati. A nakonec Charles, nečekal jsem ho. Byl 0,7 sek. za mnou, ale v brzdné zóně mě dostal. Takže dobrá práce, on i Max.

Christian Horner, šéf týmu
Myslím, že to byl skvělý závod. Vzrušující. Jsou tu dlouhé rovinky, dost brzdných zón a málo přilnavosti, takže je to pro jezdce náročné. Podle mě to byl skvělý závod a ty rychlosti tady jsou šílené. Max miluje podobné závody. I když byl kvůli penalizaci na chvostu, bojoval a vrátil se zpět. A jak bojoval! Myslím, že změnil na Vegas názor. Ten okruh nakonec poskytl skvělý závod, hodně to klouzalo a viděli jste, že závodníci si to museli zasloužit. Párkrát jsem zavřel oči, zvlášť po restartu na studených pneumatikách, to bylo něco.

FERRARI

Charles Leclerc, 2. místo
To byl ale závod! Hodně jsem si to užil. Jsem samozřejmě zklamaný, že jsem jen druhý, ale je to to nejlepší, co jsme mohli získat. Na startu Max na vnitřku ztratil přilnavost a dotlačil mě na vnějšek, ale měli jsme dobrou rychlost, takže jsem ho předjel zpět. Celkově jsme byli silní. Byl to dobrý závod. Trošku jsme měli smůlu se safety carem, nezajeli jsme do boxů, protože jsme nevěděli, co udělají ostatní a zkusili jsme si udržet první místo a pozici na trati. To potom bylo náročné ke konci kvůli pneumatikám. Ale nakonec druhé místo a spousta soubojů, opravdu jsem si to užil. Opravdu hodně a potřebovali jsme to. Víkend nezačal nejlépe, ale jsem moc rád, jak dopadl. Je to úžasný sport a není nic lepšího než závod, první závod v Las Vegas. Energie města je neskutečná a bavilo mě to.

Carlos Sainz, 6. místo
Byl to pro tým dobrý víkend i když to pro mě byl náročný závod. Trápili jsme se s teplotou motoru, protože jsem závodil mezi auty a bylo těžké získávat pozice. Nicméně jsme zvládli na jedničku strategii, změnili jsme ji na dvě zastávky a druhá část závodu byla lepší, pár míst jsem získal a dojel šestý. Byla to limitace škod po té penalizaci a získali jsme důležité body do šampionátu. Nemohu se dočkat příští týden závodu v Abú Zabí. Boj o druhé místo žije a uděláme maximum, abychom ho získali.

Fréderick Vasseur, šéf týmu
První závod ve Vegas byla velká show, kterou všichni očekávali, takže díky F1, protože tohle byl jeden z nejlepších závodů roku. Z naší strany tam bylo pár pozitivních aspektů, i když to nebyl přímočarý závod, safety car, hodně soubojů a předjíždění. Získali jsme body a nebyli jsme daleko od výhry. Charles by si ten výsledek zasloužil. Myslím, že jsme předjeli Red Bull třikrát a výkon s oběma vozy byl dobrý, vhledem k tomu, kde Carlos startoval a jel skvěle, probojoval se a to po náročném víkendu a tréninku, penalizaci a hodinám po startu. S Charlesem to všechno vyšlo, mohl vyhrát, protože jsme se dobře starali o pneumatiky a předjeli jsme Maxe. Safety car mu nepomohl a potom se trápil s drolením gum po restartu, ale v závěru to zvládl, byl konkurenceschopný a předjel Péreze. Myslím, že dnes Charles zajel jeden z nejlepších závodů kariéry, zatímco Carlos jel také velmi dobře ve druhé fázi závodu. Musíme si udržet formu i do Abú Zabí, oba jezdci odvádějí fantastickou práci a věřm, že můžeme dostihnout Mercedes. Vyhráli jsme Singapure, když Red Bullu chyběla rychlost, ale tentokrát jsme s nimi bojovali na čele až do poslední zatáčky.

ALPINE

Esteban Ocon, 4. místo
Byl to šílený závod. Do včerejška jsme neměli kdy popadnout dech. Šest náročných závodů od Singapuru... Incidenty, odstoupení a hodně bodů jsme promeškali a nezískali. Ale dnes se to otočilo. Je dobré, že jsme nikdy nepřestali věřit a snažit se. Makali jsme. Tým dnes i včera odvedl skvělou práci. Pneumatiky držely a to udělalo hodně. Co se souboje s Pierrem týče, myslím, že byl na starších pneumatikách. Řekli mi, že mám držet pozici, ale já jsem to v tu chvíli neslyšel správně. Slyšel jsem pozice, protože v tu chvíli jsem předjížděl, zatímco mi to říkali. Pokud by mi tým řekl, že ho mám zase pustit, udělal bych to bez přemýšlení.

Pierre Gasly, 11. místo
Začátek závodu jsme měli velmi dobrý, byli jsme čtvrtí, chvíli i třetí, jenže druhá polovina závodu nám nevyšla. Po nasazení tvrdé směsi pneumatik to pro nás bylo těžké a já se musel jen bránit. Gumy se hodně drolily. Je to zklamání, uděláme analýzy a snad pro nás bude poslední závod sezony lepší. Jako tým si ale z Las Vegas odvážíme hodně pozitiv. 

ASTON MARTIN

Lance Stroll, 5. místo
Byl to skvělý závod! V první zatáčce jsem získal 10 pozic, posunul jsem se z 19. pozice na devátou, takže jsem měl okamžitě pocit, že jde o všechno. Od té chvíle byl závod na naší straně a hodně jsme útočili. Měli jsme dobré strategie, zajeli jsme do boxů během obou SC, a pak se mi podařilo předjet několik vozů, abych si zajistil páté místo. Trať byla skvělá, a jsem rád, že jsme mohli fanouškům předvést dobrou show.

Fernando Alonso, 9. místo
Jsem šťastný, že jsem si z tohoto závodního víkendu odvezl nějaké body. Zvlášť proto, že jsem se po incidentu v první zatáčce na začátku závodu potýkal s problémy. Ze SC jsme vytěžili maximum a poté jsme získali některá místa zpět. Celkově jsem si myslel, že dnešní závodění bylo zábavné a na trati bylo několik skvělých bitev. Byla tam poměrně velká degradace pneumatik a nízká úroveň přilnavosti, ale i tak jsme získali mnoho poznatků do příštích let. Míříme do Abú Zabí a dáme do boje o 4. místo mezi konstruktéry vše co máme.

Mike Krack, šéf týmu
Myslím si, že Las Vegas dnes večer skutečně předvedlo humbuk velmi zábavným závodem. Aston Martin určitě sehrál svou roli v předvedení skvělé show pro fanoušky a Lance i Fernando byli ve velkém množství bitev. Do závodu jsme šli s dobrým porozuměním pneumatikám a povedly se nám i strategie. Klobouk dolů před Lancem, dokázal se zotavit ze zadní části startovního roštu a obsadil páté místo. Měl velmi dobrý závod a co nejlépe využil brzkého přechodu na tvrdé pneumatiky, aby si zajistil dobrou pozici na trati. Odtud předvedl jeden ze svých nejlepších závodů roku se silným tempem a důležitými předjížděními. Fernando se dobře zotavil z incidentu v úvodním kole a získal také několik důležitých bodů. Myslím, že byly dnes k vidění opravdu dobré závody.

MERCEDES

Lewis Hamilton, 7. místo
Opravdu náročný závod. Začal jsem na tvrdé sadě, což bylo těžké. Někdo do mě zezadu narazil a myslím, že to byl Carlos, snažil jsem se do nikoho nenarazit, když dostali hodiny. Propadl jsem se snad o pět nebo šest míst. Potom jsem se probojovával zpět. Cítil jsem se dobře, pneumatiky fungovaly, rychlost byla dobrá. Jel jsem vnitřkem na Piastriho, nevím přesně, co se stalo, ale někdo do mě prostě narazil zezadu, myslím, že to byl závodní incident. Bylo tu hodně možností předjíždět a myslím, že ti, kdo byli negativně naladěni, říkali, že je to jen show atd atd, myslím, že jim Las Vegas pořádně ukázalo, že se mýlí. 

George Russell, 8. místo
Jen další promeškaná příležitost. Incident s Maxem byla jednoznačně moje chyba. Neviděl jsem ho. Byl v mém slepém úhlu v jedenácté zatáčce. Nečekal jsem, že tam někdo bude předjíždět, protože po ní je velká rovinka s DRS zónou. Mohli jsme být určitě na pódiu, bylo to jasné. Dojel jsem čtvrtý, ale pět sekund penalizace a je z toho osmé místo. Tuto sezónu je to jedna věc za druhou... Celkově byla rychlost dobrá, ale ne tak silná jako Ferrari a Red Bull. Myslím, že když máte rychlé auto, je štěstí na vaší straně a když musíte dohánět, máte spíš smůlu. Nicméně musíme dál tvrdě pracovat a uvidíme, co zvládneme příští týden.

Toto Wolff, šéf týmu
Lewisův incident nebyl jeho chyba. Je smutné, že jsme opět měli rychlost a zase z toho není výsledek. George po incidentu s Verstappenem, když dostal penalizaci, to znamenalo, že je vlastně po všem. Také měl rychlost, možná ne stejnou jako Max, ale prostě takový je život. Co se závodního víkendu ve Vegast týče, moc bych neměnil. Možná bych jen posunul kvalifikaci z půlnoci na třeba desátou večer, jako start závodu. Tak by mohly být ulice pozdě otevřeny a fanoušci mohli jít na večeři. Jinak, bylo to perfektní. Dnes jsme viděli rychlost, myslím, že to snad napravíme a získáme v Abú Zabí pódiová umístění.

MCLAREN

Oscar Piastri, 10. místo
Desáté místo a nejrychlejší kolo. I tak jsme si zasloužili víc. Tempo bylo dobré. Nakonec to ale nebylo tak špatné. Dostihlo nás startování na tvrdé sadě pneumatik. Ze závodu si bereme pozitiva, bylo to mnohem lepší než včera a výkon auta je stále dobrý.

Lando Norris, nedokončil
Nešťastný konec našeho víkendu v Las Vegas. Při restartu jsem ztratil zadní část vozu a narazil do zdi. Nechtěli jsme, aby náš víkend takto skončil, zvláště když vezmeme v úvahu, že tempo vypadalo na Oscarově straně slibně. Velké díky patří lékařskému personálu, že mě zkontrolovali, a týmu za práci, kterou teď na autě odvedou. Jeden týden na reset a pak znovu na finále sezóny v Abú Zabí.

Andrea Stella, šéf týmu
Především je dnes nejdůležitější, že Lando je po nehodě, která vypadala jako děsivě, v pořádku. Dnes mělo auto dobré tempo. Oscar se dokázal vzpamatovat z 18. pozice na body, navíc to mohl být mnohem lepší výsledek, nebýt nutnosti přidat zastávku v boxech. Navzdory tomu se vzpamatoval, skončil desátý a získal extra bod za nejrychlejší kolo. Dva body nejsou mnoho ve srovnání s těmi, které jsme získali v posledních týdnech, ale jsou důležité v našem boji o čtvrté místo v poháru konstruktérů. Ve Vegas to byl složitý víkend. Nyní se přeskupujeme, odpočíváme a připravujeme se na to, že znovu vyrazíme na finále sezóny. Těšíme se na mnohem hladší víkend v Abú Zabí, na okruhu, který by měl být příznivější pro naše auto.

WILLIAMS

Alex Albon, 12. místo
Dnes se nám pneumatiky dost drolily, byl to těžký závod a safety car nám moc nepomohl, protože většina týmů ho využila k rychlejší zastávce. Je to jeden z těch závodů, které bude nutné přehodnotit, protože jsem si myslel, že ho zvládneme dobře, ale po výjezdu SC jsem bojoval se soupeři na nových pneumatikách, zatímco já měl staré. Zvládl bych to, ale musel jsem být o něco tvrdší a tím nastal cyklus většího opotřebení. Z víkendu si odneseme nějaká pozitiva, špatné to vysloveně není, ale zklamání, že odjíždíme bez bodů, tu je. V boji o sedmou příčku v Poháru konstruktéru ale budeme bojovat až do konce.

Logan Sargeant, 16. místo
Upřímně jsem přesvědčen, že jsme dnes téměř nic neudělali špatně. Zpočátku jsme se pohybovali kolem 5. a 6. místa, což byl náš cíl. Dle mého názoru jsme první stint zvládli relativně dobře, ale k jeho konci už se do popředí dostávaly lepší vozy. Držel jsem se naplánované strategie a zastavil pro tvrdé pneu s tím, že na nich dojedu až do cíle. Nemyslím, že pozice byla nějak špatná, dokud nevyjel podruhé SC - ten zhatil všechny naše šance. Nebyla možnost zastavit a nasadit novou sadu. Ostatní to udělali a získali výhodu, snažil jsem se vydržet až do konce. Náš plán maximalizovat co se dá byl v podstatě dodržen, jen nás provázela určitá smůla.

Dave Robson, vedoucí výkonu vozidel
Jsme zklamaní, že jsme nezískali žádné body, ale nedokázali jsme dostatečně dobře zvládnout degradaci tvrdé směsi. Kdybychom ji mohli lépe kontrolovat, dokázal by se Alex držet více Ocona a body by byly pravděpodobné. Rozdíly byly nadějné, jen jsme to docela nezvládli. Alex byl dlouho schopen vést virtuální skupinu bojující o sedmou příčku v PK, takže jsme si i před Abú Dhabí dokázali udržet náskok. Závodění v Las Vegas bylo novou a vzrušující výzvou, posouvající tým, piloty i vozy na nové limity. O tomto víkendu jsme se dokázali dobře vyrovnat s mnoha věcmi, ale právě dnes jsme je nezvládli úspěšně spojit dohromady.

HAAS

Kevin Magnussen, 13. místo
Mám pocit, že jsme měli na bodovaná umístění, ale nepovedlo se, takže je třeba vše přehodnotit a zjistit, co jsme mohli udělat lépe. Zdá se mi, že pro jednou nebyla degradace tak velká, dokonce i na konci jednotlivých stintů. přelévání pozic na těchto tratích je běžná součást takových závodů. Já jsem si ho užil.

Nico Hülkenberg, problém s pohonnou jednotkou
Něco se stalo a přišel jsem o výkon, tak vše prověříme. Myslím, že závodní rychlost nebyla špatná, dobře jsem odstartoval, ale po nehodě v první zatáčce jsem musel volit široký vnější oblouk a ztratil spoustu míst, takže jsem se ocitl vzadu. Pak už jsem se v autě cítil dobře a vnímal, že rychlost je značná, ale neustále jsem byl v mixu se soupeři a kvůli drolení pneumatik jsem nemohl tlačit podle svého gusta, dost mě to omezovalo. Celkově bych ale řekl, že to byl jeden z lepších závodů.

Günther Steiner, šéf týmu
Oba piloti dnes tvrdě bojovali, aby ze sebe vydali to nejlepší a myslím, že se jim to podařilo - porazili jsme naše obvyklé soupeře. Nemohli jsme se přiblížit ke špičkovým týmům, obě auta zůstala "uvězněná" za Williamsem Albona, jenž byl na rovinkách hodně rychlý a nedal se předjet. Nico měl bohužel nějaký defekt motoru, ale nejsem si vědom toho, že bychom udělali něco špatně.

ALPHA TAURI

Daniel Ricciardo, 14. místo
Do závodu jsem šel optimisticky, věděl jsem, že start a restarty budou nepříjemné, protože nám tento víkend chyběla přilnavost a trápili jsme se s jejich chováním v zimě a na kluzkém povrchu. Domníval jsem se, že bych se během několika kol zapojil do balíku jezdců, ale nikdy se mi to nepovedlo. Není to výmluva, něco nám po celý víkend chybělo a potýkali jsme se s problémy, které snad odhalí naše analýza. Na konci závodu jsem se dostal před pár vozů s problémy, byl jsem o něco rychlejší, ale na desítku to pořád nestačilo. Za týden zase závodíme na okruhu s vyšším přítlakem, takže optimismus přetrvává. Je to náhlý zvrat a jiný příběh, takže dejme si pár dní odpočinu na zotavení.

Juki Cunoda, porucha převodovky
Rozdělili jsme strategii mezi obě auta a trochu s mým vozem zariskovali, nakonec to nepřineslo efekt. Odstartoval jsem čistě a jsem rád, že jsem se vyhnul problémům, získal jsem i několik pozic, ale bohužel jsem nebyl dost rychlý na to, abych skončil v TOP 10.Jsem rád, že jsme se postavili ke zdejší výzvě čelem, protože bylo jasné, že naším problémem bude rychlost, museli jsme tedy něco zkusit a ona výzva se mi líbila. Nakonec se hazard nevyplatil, ale svým způsobem to bylo jedno, protože jsem musel auto odstavit. V Abú Dhabí se opět budeme snažit bodovat. Stát se může cokoli, takže pojedeme, jak nejlépe dovedeme.

Jody Egginton, technický ředitel
Byl to obtížný závod, v němž drolení pneumatik ovlivnilo výkon našich vozů až do posledního stintu, kdy se situace trochu zlepšila a my byli schopni z vozů vytěžit poněkud reprezentativnější tempo. Protože Juki startoval poslední, vsadili jsme u něj na měkkou směs - ta zpočátku fungovala a znamenala posun na 12. místo. Lež ještě během VSC se výrazně zhoršila deformace předních pneumatik, takže došlo k zastávce mnohem dříve, než by bylo ideální. Problémy s degradací nás provázely i po zbytek závodu, navíc ke konci závodu nastaly problémy technického rázu a vůz jsme museli odstavit.

Daniel se také potýkal s úbytkem pneumatik hlavně zpočátku, ale malé úpravy a přezutí na tvrdou směs znamenaly zlepšení a omezení degradace pneu. Když se dostaly do optimální teploty, získal tím Daniel v druhé polovině lepší výkon. Shrnutí: je zklamáním, že jsme nebyli schopni přizpůsobit se konfiguraci okruhu a dostat z našich vozů větší výkon. Detailně jsme zjistili oblasti nastavení, u nich je nutné leccos změnit; naštěstí nebodoval ani Williams, takže závěrečný boj o sedmé místo v Poháru konstruktérů se přesouvá do Abú Dhabí. Teoreticky by nám trať posledního letošního závodu měla vyhovovat lépe než tady, takže už se soustředíme, abychom oběma našim jezdcům poskytli lepší vůz a maximalizovali tak šance do příštího víkendu.

ALFA ROMEO

Guanyu Zhou, 15. místo
Byl to celkem zábavný závod, včetně několika dobrých duelů a manévru, i když jsem nakonec žádné body nezískal. Na startu jsem musel udělat úhybný manévr a nemohl tak využít chaosu přede mnou, rozhodl jsem se proto zajet do boxů, když se na trati objevil SC. To znamenalo jet 30 kol na středně tvrdé směsi: tato strategie fungovala dobře, získal jsem několik míst a bojoval s Lewisem a Fernandem. Absence další zastávky ale znamenalo riziko v posledních deseti kolech - pneumatiky ztrácely účinnost, časy na kolo klesaly a já se propadl dozadu. V podstatě jsem skončil tam, kde jsem začal, bez šance bodovat, alespoň to bylo zábavné. Už je třeba myslet na Abú Dhabí - je to poslední závod sezóny a my jsme odhodláni prožít dobrý víkend.

Valtteri Bottas, 17. místo
Start z velmi dobré pozice mi bohužel zničila kolize v první zatáčce. Po kontaktu s Fernandem jsem dostal ránu do zadní části vozu, která mi poškodila difuzor a tím byly šance na jakýkoli postup ztraceny. Nastal pro mě dlouhý závod s absencí rychlosti i přilnavosti. Je to samozřejmě zklamání, protože jsem věřil v dobrý výsledek, ale skutečný výkon jsem vlastně nikdy nemohl předvést. Pozitivní je, že se naše rychlost na kolo dost zvýšila a díky tomu jsem včera postoupil do Q3. Žádný z našich přímých konkurentů nebodoval, takže je vše pořád otevřené i před posledním závodem sezóny. V Abú Dhabí do toho dáme vše, abychom se vrátili do TOP 10 a pokusili se sezónu úspěšně zakončit.

Alessandro Alunni Bravi, zástupce týmu
Je jasné, že tahle sezóna nám nepřeje. Valterri startoval sedmý, ale jeho dobrá pozice byla vynulována už v první zatáčce, když se před ním roztočil Alonso. Valtteri neměl kam uhnout, zezadu do něj navíc narazíl Pérez a vážně mu poškodil šasi a difuzor. Tato okolnost sebrala Valtterimu sedm bodů přítlaku, takže vůz byl téměř neřiditelný. I tak ho Valtteri dokázal dovézt do cíle, ale šance na dobrý výsledek byla pryč. Je to škoda, jak jsem naznačil už na začátku víkendu, měl solidní rychlost, zvláště na tvrdé směsi. Zhou jel opačnou strategii, startoval na bílé směsi a pokračoval se středně tvrdou; časný SC nám nijak nepomohl, navíc jsme zaregistrovali nedostatečnou rychlost, potřebnou pro posun na bodované příčky. Alespoň že naši přímí konkurenti také nebodovali, takže v Abú Dhabí máme poslední šanci získat body a sezónu dobře zakončit.

Další prohlášení budeme postupně doplňovat.

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "To byla zábava", shodují se jezdci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 19.11.2023 09:51 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Carlos Sainz jr. určitě nadšeným fanouškem GP v Las Vegas nebude.

Žádná omluva, jenom kompenzace. Pozadí událostí prvního dne v Las Vegas

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

  3. V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

  4. Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

  5. Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud