RED BULL
Max Verstappen, 1. místo
Dnešek byl jedním slovem krásný. Podmínky byly hodně složité, stále to dost klouzalo, ale zůstal jsem klidný, ujistil se, že jsem vyjel vždy ve správný čas a podařilo se mi zajet několik solidních kol. Byl to fajn den a celkově je víkend velmi dobrý, jen škoda, co se přihodilo Checovi, ale doufám, že zítra během závodu dokáže získat nějaká místa zpět. Musím se po startu soustředit na první kolo a pak na vlastní závod, stále čekám, že to bude pořádná bitva. Už je to drahná doba, kdy jsme byli s Fernandem vedle sebe na startovním roštu, vzhlížel jsem k němu jako malý kluk, když jsem sledoval F1 a on vyhrával závody a šampionáty, takže je to skvělý pocit stát s ním v první řadě.
Sergio Pérez, 13. místo
Rozhodně jsem měl dostatečné tempo, abych byl na startovním roštu mnohem výš, takže dnešek hodně bolí. Byla to moje chyba, pokazil jsem to a lituji zejména tým, protože jsem ho zklamal. Trochu jsem se trápil s brzdami, byly studené a kolo předtím jsem je v zatáčce 10 zablokoval kola. To bylo nejspíš příčinou mých potíží, když jsem vjel do zatáčky 3. Možná jsem mohl být opatrnější, ale pokoušel jsem se jenom zahřát pneumatiky a bohužel šel za limit, zablokoval kola a stal se pouhým pasažérem. Nicméně se těším na zítřek, doufám, že se ze všeho otřepu a pokusím se vrátit silnější. Od prvního kola chci útočit a uvidíme, kam to dotáhnu, vždyť máme velmi rychlé auto.
Christian Horner, šéf týmu
Byla to působivá kvalifikace, zejména v Maxově případě a navzdory podmínkám byl během všech tréninků i kvalifikace na vrcholu. Vzhledem k osychající trati na konci bylo hodně obtížné zajistit, aby zajel v pravou chvíli nejlepší čas, takže pole-position je výsledkem práce celého týmu. Checova chyba je hodně nešťastná, asi špatně odhadl brzdný bod - auto bylo zaklíněné do bariéry, nemohl vycouvat a vrátit se zpět na trať. Ale dá se tu předjíždět, takže doufáme, že může týmu zajistit pár důležitých bodů. Od Fernanda to byla fantastická kvalifikace a je evidentní, že pro zítřek má velkou motivaci. Max se musí soustředit na čistý start, dostat se dopředu a být v první zatáčce v čele a pak už jenom pokračovat. Zítra bude nejspíš suchý závod, takže doufám, že bude hodně atraktivní.
ALPINE
Fernando Alonso, 2. místo
Je to úžasný výsledek, obsadit druhé místo, takže jsem samozřejmě velice potěšen. Bylo nemožné při takových podmínkách odhadnout úroveň přilnavosti v každém dalším kole, bylo to hodně náročné. Nakonec si myslím, že je to trochu nečekané, stát v první řadě, ale bude hodně příjemné se tam zítra postavit. Uvidíme, jestli se mi povede zabojovat v první zatáčce s Maxem, i když naším hlavním cílem je snaha získat body. Tým si zaslouží velkou gratulaci, protože na aktualizacích zapracovali a tohle je výsledek. Bude to opět dlouhý závod v různých podmínkách, ale po dnešku cítím jistotu, takže uvidíme, co se nám podaří udělat.
FERNANDO: "It feels great, it was an unbelievable weekend so far for us... the car was mega, I was so comfortable driving this car, and the fans pushed me to make an extra push.
— Formula 1 (@F1) June 18, 2022
"I think we'll attack Max on the first corner!"#CanadianGP #F1 pic.twitter.com/fBNtY0EeYi
Esteban Ocon, 7. místo
Především jsem s týmem nadšen Fernandovým umístěním. Po prozatím velmi silném víkendu si první řadu zaslouží. Z mé strany cítím určité zklamání, protože podmínky na trati nabízely určitě lepší výsledek. Nedokázal jsem ale maximalizovat výkon, o němž jsem přesvědčen, že ve voze je. Celý víkend zatím cítím nedostatek rychlosti. Jako vždy budeme s inženýry pokračovat v tvrdé práci, abychom vydolovali i nejmenší špetky výkonu. Nicméně máme oba vozy na dobrých pozicích před zítřejším závodem, takže chceme bojovat o bodované pozice, to je pro nás nejdůležitější.
Otmar Szafnauer, šéf týmu
Se sobotním úsilím naším i obou pilotů můžeme být maximálně spokojeni, máme nakročeno k slibnému závodnímu úspěchu. Gratuluji Fernandovi k jeho umístění v kvalifikaci. Celý víkend jezdí skvěle a nyní se plně soustředil na solidní výsledek, aby položil základ pro slibný bodový zisk. Kdykoli v F1 prší, dá se očekávat nějaké drama, ale také se nabízejí velké šance. Tým i oba piloti odvedli perfektní práci při realizaci našeho plánu ve všech třech kvalifikačních jízdách: být ve správný čas a se správnými pneumatikami na trati, aby usilovali o nejvyšší pozice na startovním roštu. Dnes jsme toho dosáhli, zítra se musíme soustředit na závod, naplánovat rozumnou strategii a zabojovat, abychom měli na bodech oba vozy.
FERRARI
Carlos Sainz jr., 3. místo
Dnes jsem měl solidní rychlost a vzhledem k obtížným podmínkám to byla dobrá kvalifikace. V úplně posledním sektoru mi bylo jasné, že nastává situace »všechno nebo nic« a v poslední šikaně jsem asi příliš tlačil na pilu. Bohužel mě to stálo první řadu, ale nejsem zase moc zklamaný, protože to byla skvělá bitva do poslední vteřiny, musel jsem do toho jít naplno a třetí příčka není pro zítřek špatnou startovní pozicí. Tempo mi po celý víkend nechybělo, zítra do toho dám všechno, co mám k dispozici. Měl by to být zajímavý závod, moc se na něj těším.
Charles Leclerc, 19. místo (po penalizacích)
Mám nejlepší startovní pozici, jakou jsem si v tomto víkendu mohl zajistit. Pro mě je důležité, že jsem měl v autě dobrý pocit a mohl si ještě před závodem odjet několik kol. Získal jsem jedno místo před Jukim Cunodou - ano, je to jen jedna pozice, ale i malé detaily mohou ve víkendu, jaký je tento, nějak pomoci. Zaměřím se na to, abych mohl jet zítra opravdu naplno a vydat se ze všech sil.
Laurent Mekies, závodní ředitel
Byla to složitá kvalifikace, protože podmínky na trati se neustále měnily a od Q2 jsme bojovali jen s jedním vozem, takže nám chybělo víc informací, na jejichž základě bychom mohli pracovat. Carlos jel dobře a za tým se domnívám, že jsme udělali správná rozhodnutí, pokud jde o pneumatiky a strategii. Škoda, že mu druhé místo o desetinu uniklo, ale podmínky na trati byly opravdu těžké a bylo nesmírně vyčerpávající dát dohromady perfektní kolo. V tomto směru je nutné ocenit výkon Maxe, dnes byl prostě nejrychlejší.
Pokud jde o Charlese, byl jeho dnešní den méně komplikovaný, ale asi o to více frustrující, protože věděl, že bude startovat ze zadní části pole. Rozhodli jsme se do jeho vozu zakomponovat nové prvky - řídící elektroniku a pohonnou jednotku, i za cenu penalizace, protože jsme cítili, že to je nejlepší způsob, jak reagovat na situaci v Baku. V Montrealu je předjíždění méně obtížné než na jiných tratích, i když jsme v pátek viděli, že zase tak jednoduché nebude. Ve zdejším závodě často dochází k nehodám, incidentům, takže vyjíždí safety car nebo se dokonce závod přeruší, to by nám mohlo poskytnout možnost v posunu vpřed. Charles může mít za cíl vytvořit zlepšení o co nejvíce míst. Rádi bychom také poblahopřáli Mickovi Schumacherovi z naší jezdecké akademie k jeho vynikající kvalifikaci, dosud nejlepší v jeho kariéře pilota F1.
MERCEDES
Lewis Hamilton, 4. místo
Upřímně se cítím úžasné, jsem za své umístění šťastný! Nikdy jsem se necítil tak dobře. Snad ve svém prvním roce závodění, v sezóně 2007 a získal své první čtvrté místo na roštu, to bylo také skvělé. Myslím, že to tak cítím zvláště proto, že prožíváme obtížný rok. Za krátkou dobu jsme na voze udělali kus práce, včera zkusili dvě různé varianty, abychom zjistili co nejvíce dat. Pořád máme pro závod trochu jiné nastavení, ale jsem na dobré pozici, takže doufám, že aspoň tu udržím.
S tímto vozem potřebujete všechno a ještě něco navíc, aby to do sebe zapadlo. Víte, co tím myslím, myslím, že to auto funguje... Domnívám se, že na této dráze mám dobrý rytmus, ten je tu nezbytný. Ale můj vůz funguje v docela jiném rytmu. A je těžké si na to zvyknout. Déšť vždy nabízí nové možnosti a já tuto trať miluji, i když prozatím to je o tomto víkendu především boj a do zítřka máme ještě dost práce. Doufám, že celý tým vnímá tuto atmosféru pozitivně. Můj vzkaz pro něj je - pokračujme v dalším tlaku. Potřebuji ho já i tým. Všichni pracují, jak jen mohou a já jim věřím. Doufám, že se konečně v určité fázi zbavíte toho poskakování a pohneme se vpřed.
George Russell, 8. místo
Dnes to bylo v duchu velký risk - velká odměna. Přechod na slicks byla naše jediná šance, jak získat pole-position. Bylo to vlastně o první zatáčce, kdyby byla suchá jako ostatní, mohlo to opravdu klapnout. Předvedli jsme slušnou rychlost, ale jak jsem řekl do rádia, nejsem tu kvůli čtvrté nebo páté pozici, musíme to zkoušet a naším cílem jsou zítra body - proto jsem rád, že jsme to zkusili. Něco jiného. Loni v Soči jsem udělal něco podobného a získal jsem pro Williams třetí místo, takže jsem takovým změnám příznivě nakloněn, zvláště když jsme letos měli za normálních okolnosti i horší kvalifikace. Zítra bych měl být schopen předjet auta kolem mě a vrátit se na onu čtvrtou/pátou pozici. Za zády budu mít Checa a Charlese, ti také budou bojovat o ztracená místa, takže si musím být jist, že se dostanu dopředu co nejdříve.
Toto Wolff, šéf týmu
Za deště jsme byli celkem konkurenceschopní a umístění je v rámci našich možností. Lewis zajel skvěle Q3, ale bohužel svůj čas zajel o kolo dřív a nedostal se do společné fáze s ostatními vozy, kdy byla trať v nejlepším stavu. Potenciálně to mohlo být i druhé místo, když si porovnáme relativní výkon celého pole. U George jsem ocenil jeho snahu a stálo za to si hodit kostkami. V této chvíli můžeme riskovat a já jsem pro odvážné výzvy - byla to chvíle, kdy mohl být hrdinou či poraženým, nu, dnes to nevyšlo. Při pohledu na startovní rošt, předpovědi suchého závodu, teplejších podmínek a vozy kolem nás máme spoustu strategických možností.
HAAS
Kevin Magnussen, 5. místo
V tohle jsme doufali. Už v Imole jsme zaregistrovali, že nám podobné podmínky vyhovují a dnes jsme to zvládli. Všechno se točilo kolem neustálého zajíždění lepších časů, protože trať byla pořád v příznivější konstelaci, takže v těchto podmínkách bylo třeba neustále tlačit, výsledek je velmi příjemný. Mick svým umístěním také odvedl skvělou práci, takže zítřejší postavení na startu je odrazem velkého úsilí týmu, za nějž jsem opravdu šťastný.
Mick Schumacher, 6. místo
Bylo to opravdu dobré, i když jsme pořád nedosáhli absolutního maxima, protože s poslední sadou pneumatik už to bylo trochu obtížnější z hlediska načasování: kvůli hustému provozu jsem musel jedno rychlé kolo přerušit, hned se pneumatiky ochladily, což mi neprospělo. S umístěním jsem hodně spokojený, pro zítřejší závod je to dobrá pozice. Nepředpokládám, že bychom se posunuli ještě víc dopředu, už kvůli rychlosti, kterou mají vozy kolem nás, ale budeme se snažit jak to nejlépe budeme umět a uvidíme, kde skončíme. Je to naše nejlepší kvalifikace a za tým jsem opravdu nesmírně šťastný.
Günther Steiner, šéf týmu
Dnešek je pro tým hodně dobrý. Pro něj to je nejlepší kvalifikační pozice z hlediska kombinace obou vozů - oba piloti odvedli skvělý výkon - a navíc jsme se dokázali osvědčit ve velmi náročných a nestálých podmínkách. Všichni zachovali klid, odvedli tu nejlepší práci a všechno fungovalo hladce. Velký dík patří mechanikům, kteří pracovali dlouho do noci - myslím, že jsme včera porušili zákaz vycházení - museli jsme odstranit problém na Kevinově voze, ale všechno fungovalo dobře. Těšíme se na zítřek a doufáme, že dovezeme z Kanady nějaké body.
McLAREN
Daniel Ricciardo, 9. místo
Je milé dosáhnout další Q3. Když v ní pak skončíte na 9. místě, část mého já si myslí, že to mohlo být lepší, ale jak trať rychle vysychala, ztratil jsem část svého náskoku. Zvláštní je, že na mokrých pneumatikách jsem se cítil víc konkurenceschopný, ale jak se voda ztrácela a já se snažil o větší záběr zadními koly, bylo to poněkud obtížnější. Přesto si myslím, že víkend lze zatím hodnotit pozitivně. Rozhodně jsme opět udělali krok správným směrem. Vyzkoušeli si trať v suchých i mokrých podmínkách a předvedli některé světlé momenty. Těším se na zítřek, snad se dostaneme hlouběji do první desítky a zakončíme závod úspěšně. Je tu ale také dost vozů za mnou a nikdy nevíte, co ovlivní závod. Vpředu jsou potenciálně pomalejší vozy, ale abych byl upřímný, jsou tu také rychlejší za mnou, včetně Charlese a Sergia. Takže by to mohl být zajímavý závod, na který už se těším.
Lando Norris, 14. místo
Byla to nešťastně ukončená kvalifikace po několika technických problémech u mého vozu. Takže jsem přišel o šanci dostat se do Q3, což je pro mě zklamáním - ale pokusíme se problém vyřešit, zítra nás čeká spousta kol, ve kterých se dá předjíždět a trať, na níž se dá závodit. Udělám vše, co je v mých silách, abych se pokusil získat nějaké pozice a alespoň se dostat na body.
Andreas Seidl, šéf týmu
Kvalifikace na okruhu Gillese Villeneuva byla v daných podmínkách složitá: na začátku déšť, od Q1 postupně vysychání trati. Bohužel jsme záhy v Q2 přišli o Landa kvůli potížím s pohonnou jednotkou, takže nemohl zajet kvalitní čas - příčinu pořád hledáme. Danielovi se však postup do Q3 povedl a bude tak do závodu startovat z páté řady. Naše pozornost se tedy zaměří na závod, očekáváme suchou neděli a vzhledem k pořadí v kvalifikaci máme zaděláno na vzrušující závod. Naším cílem je posun kupředu a bodovat oběma vozy.
ALFA ROMEO
Guanyu Zhou, 10. místo
Jsem nesmírně šťastný, že jsem se dostal do Q3, zejména proto, že to bylo poprvé, co jsem absolvoval kompletně mokrou kvalifikaci při teprve třetí příležitosti - v Imole a tady ve třetím tréninku. Od chvíle, kdy jsem se ráno probudil a viděl podmínky, mně bylo jasné, že se může stát cokoliv. V minulosti jsem měl často Q3 na dosah, ale nečekal jsem, že se mi to povede právě v Montrealu. Nicméně během sezóny zatím mám dobrou rychlost a pokrok a toto je výsledek. Užil jsem si jízdu v těchto podmínkách a vyrovnal se s tlakem působícím v takovém prostředí na pilota, protože sebemenší chybička mohla můj výkon ovlivnit. Bylo to opravdu hodně těžké, trať byla kluzká a stále bylo obtížné vidět piloty před sebou. Jsem rád, že jsem mohl mobilizovat své síly - třebaže moje první kola v Q3 byla poněkud chaotická, každopádně jsem vytěžil veškerý potenciál. Pokud jde o závodní tempo, byli jsme v suchých podmínkách vždy silní, takže se zítra pokusíme dostat ze sebe to nejlepší a bojovat o umístění v první desítce.
Valtteri Bottas, 11. místo
Cítil jsem, že bych mohl být výše než na 11. místě, ale měl jsem smůlu s načasováním: byl jsem mezi prvními, kdo projel cílem ve chvíli, kdy se časy zlepšovaly téměř o sekundu na kolo. Všichni za mnou měli velkou výhodu, já zkrátka štěstí neměl. V první zatáčce se mi lehce zablokovala kola, to mě stálo trochu času. Je to škoda, auto se v těchto podmínkách chovalo dobře. Trať byla nevyzpytatelná, zejména v Q1, kdy se viditelnost blížila nule - v Q2 byl povrch okruhu rychlejší a proto jsem očekával výrazné zlepšení. Zítra budou podmínky docela jiné, takové, jaké jsme předpokládali při nastavení, takže očekávám, že budeme konkurenceschopní, můžeme o body bojovat oběma vozy. Je dobré mít nahoře mého kolegu, jenž dnes odvedl vynikající práci a poprvé se dostal do Q3.
Frédéric Vasseur, šéf týmu
Dnes jsme odvedli týmový výkon ve složitých podmínkách a dostali se na pozice, z nichž bude možné získat body oběma vozy, což je ostatně naším cílem každý víkend. Zhou se poprvé dostal do Q3 opravdu díky dobré jízdě, což oceňujeme s ohledem na podmínky na trati. Jeho výkon byl velmi zralý, je to důkaz jeho neustálého progresu a doufám, že se mu zítřejší závod povede. Valtteri měl smůlu s načasováním rychlého kola v Q2, jako první pilot vyrazil k měřenému poslednímu pokusu a vzhledem k tomu, že trať umožňovala výrazná zlepšení pro piloty jedoucí za ním, měli jeho soupeři jasnou výhodu. Přesto začínáme s oběma piloty na rozhraní první desítky: zítra čekáme drasticky odlišné podmínky, ale naše závodní tempo na suchu je tradičně dobré, takže jsme si jisti, že můžeme náš cíl pro každý závod naplnit.
WILLIAMS
Alex Albon, 12. místo
Dnes jsem byl s vozem opravdu dost rychlý a výsledkem je nejlepší kvalifikace roku. Udělali jsme nějaké změny po tréninku a přístup ke kvalifikaci se nám vyplatil, takže jsem s dneškem spokojený a myslím, že jsme odvedli dobrou práci. Navzdory tomu, že jsem v zatáčce 6 narazil do bariéry, poškodil jsem pouze lehce přední křídlo. Normálně je naše závodní tempo lepší než kvalifikační, takže si myslím, že jsme před zítřkem v lepší startovní pozici, můžeme odvést dobrou práci - samozřejmě jsou mým cílem body - na to se chci především zaměřit - a je uspokojivé být tak blízko TOP 10.
Nicholas Latifi, 18. místo
Byla to extrémně složitá kvalifikace a hodně špatné podmínky. Používání mokrých pneumatik je pro každého určitou výzvou, protože nabízejí jen malou nebo vůbec žádnou přilnavost. Kdykoli je to možné, jedu raději na intermediate, ale na trati bylo hodně stojaté vody. Při brzdění jsem měl spoustu problémů, s nimiž bylo nutné se vyrovnat. Když ještě chybí přilnavost v zatáčkách a nevíte, zda s jistotou vůz zastavíte, tak vám bude chybět důvěra. V dopoledním tréninku to bylo lepší, ale musel jsem ho ukončit kvůli poškození po nájezdu na obrubník, takže ještě před kvalifikací bylo třeba vůz opravit. Zítra to bude náročné, ale doufáme, že se posuneme vpřed a maximálně využijeme všechny možnosti.
Dave Robson, vedoucí výkonu vozidel
Byl to těžký den provázený po celou dobu složitými podmínkami. Zkušenosti nabyté v posledním tréninku před kvalifikací nám umožnily odpoledne odvést dobrou práci. V Q1 bylo těžké najít volnou trať s dobrou viditelností, ale Alex to zvládl bravurně a dostal se do Q2. Tam začal okruh rychle vysychat a zvláště po přerušení časy velmi rychle padaly dolů. V posledním rychlém kole ztratil Alex nějaký čas v zatáčce 1, ale jinak zajel opravdu dobré kolo. Nicholas měl nevýhodu po problémech ve třetím tréninku, takže začal hodně opatrně. Odvedl solidní práci, ale nedokázal v Q1 najít dostatečný potenciál pro postup do Q2. Zítra lze očekávat diametrálně jiné podmínky, takže uvidíme, kolik kompromisů kdo dnes udělal.
AlphaTauri
Pierre Gasly, 15. místo
Jsem z téhle kvalifikace extrémně zklamaný, nesmírně frustrovaný. Třetí trénink byl pro nás skvělý, takže jsme věděli, že na odpoledne máme potenciál a můžeme si vést dobře, ale v kvalifikaci jsme byli zcela mimo hru. Začátek pro nás ještě probíhal dobře, s výkonem jsem byl spokojený, ale když jsem zastavil v boxu, měl jsem problémy s brzdami, vše bylo najednou hodně těžké a neproklouzl jsem do Q2. Teď to na mě všechno sedá, ale večer probereme nezbytné věci a uvidíme, jak se zítra posunout kupředu.
Juki Cunoda, 20. místo
Kvůli penalizaci ohledně motoru jsem plánoval absolvovat pouhá dvě kola. Podmínky byly extrémně špatné, dokonce i ve srovnání s třetím tréninkem a bylo tam hodně stojaté vody, takže jsem nehodlal riskovat. Naším plánem bylo během všech tréninků se vždy soustředit na zítřek, proto doufám, že jsme dokázali najít silné nastavení, abych v závodě mohl předjet co nejvíc soupeřů.
Jody Egginton, technický ředitel
U Jukiho jsme záměrně omezili jeho působení v kvalifikaci na minimum kvůli jeho penalizaci za nasazení nové pohonné jednotky. Nicméně u Pierra se po solidním výkonu v třetím tréninku čekalo, že kvalifikace proběhne ve stejném duchu. Je proto zklamáním, že poměrně značný problém s jednou z jeho předních brzd během kvalifikace způsobil nekonzistentní chování a časté blokování předních kol, což mu bránilo v dosažení optimálního výkonu - tím pádem jsme skončili v Q1. Je třeba prozkoumat hlavní důvod problému. Do zítřejšího závodu startujeme zezadu, takže musíme využít co nejvíce příležitostí, aby se naše vozy zapojily do boje ve středu pole a tím minimalizovali dosavadní ztráty.
ASTON MARTIN
Sebastian Vettel, 16. místo
Nevím, kam naše rychlost zmizela. Mezi posledním tréninkem a kvalifikaci jsme toho moc nezměnili, ale najednou jsme byli příliš pomalí. Nerozumím tomu a je to škoda, protože jsme za těchto podmínek mohli dopadnout mnohem lépe. Vzhledem k tomu, jak se vůz na trati choval, nejsou naše časy na kolo překvapením. Auto se obtížně ovládalo - klouzalo a zejména vzadu bylo hodně špatné. Musíme prověřit data, protože něco zjevně nefungovalo. Přesto jsem před zítřejším závodem optimista. Dnešní výsledek nás srazil dozadu, ale v pátečním tréninku jsme předvedli dobré tempo a můžeme se k němu zase vrátit.
Lance Stroll, 17. místo
Dnes dopoledne jsme byli v tréninku konkurenceschopní, takže bylo zklamáním, že jsme v kvalifikaci na tento výkon nenavázali. V Q1 autu zcela chyběla přilnavost, takže jsem skončil přilepený v zadní části startovního pole. Žlutá vlajka ke konci také znamenala, že jsem dále nemohl zlepšit svůj čas - tedy v době, kdy vysychající trať byla zhruba o vteřinu rychlejší. Ze zadních pozic se vždy obtížně startuje, ale tréninky naznačily, že naše rychlost je dobrá, proto chci zítra usilovat o body.
Mike Krack, šéf týmu
Po slibném výkonu v třetím tréninku byla kvalifikace pro všechny velkým rozčarováním - musíme důkladně prozkoumat důvody rozdílu v řádu desítek minut. Během Q1 Sebastian i Lance bojovali s přilnavostí. I po výměně na nové pneumatiky ani jeden pilot necítil, že by jel ve voze schopném dosáhnout rychlého kola, i když na konci kvalifikace byla trať mnohem rychlejší. Tým odpoledne neodvedl dobrou práci. Jak jsem řekl, je třeba vše prověřit, co se vlastně stalo, ale víme, že jde o okruh, na němž lze předjíždět. Máme dva vysoce motivované piloty a dobrý vůz pro předpokládaný zítřejší suchý závod.