Vůz vypadá celkem agresivně - soudě dle nákresu předního novináře zabývajícího se technikou F1 - Giorgia Pioly. Nemá vždy pravdu, ale po těch 40 letech práce v oboru a s výbornými vztahy s lidmi ve Ferrari můžeme věřit, že informace, s nimiž nyní přišel, jsou pravdivé.
Monopost hodně připomíná loňský Red Bull - aerodynamicky zřejmě nejpovedenější vůz loňské sezóny. V této oblasti se F60 příliš nevydařilo. Kokpit se nachází o něco výše než v loňském voze a nos obsahuje vykrojení (1) okopírované od Red Bullu. Difuzor má být rovněž velmi podobný Neweymu řešení.
Objem nádrže (2) se zdvojnásobil na 240 litrů, což je například šestkrát více, než u Fiatu Punto. Rozvor se tak o 15 cm prodlouží. Olejová nádrž (3) by se kvůli větší nádrži měla posunout z části před motorem až za něj.
Díky vyšší předepsané minimální hmotnosti a palivové nádrži bude vůz na startu o 185 kg těžší, což je o 30% více než loni. Nejen pneumatiky, ale i brzy dostanou pěkně zabrat, zvláště na tratích jako je Bahrajn či Montreal.