Jak nyní vypadá spolupráce s Renaultem?
dr. Marko: Získáme od Renaultu motory stejné úrovně, jaké bude mít tovární tým. Švýcar Mario Illien a jeho společnost Ilmor se budou podílet na jejich vývoji. Pro něj je to zakázka od Renaultu ve Viry-Châtillon. Naše motory ponesou jméno TAG-Heuer.
Jste rád, že ta hra na schovávanou je u konce?
dr. Marko: Jsem hlavně rád, že se Renault konečně rozhodl převzít Lotus a zůstane ve Formuli 1.
Zvládne Red Bull účast na prvním zimním testu, který proběhne 22. února příštího roku? Nebo bude potřebovat víc času?
dr. Marko: I když se musíme vypořádat s dvouměsíčním zpožděním, zvládneme to. V Barceloně chybět nebudeme.
Dostala stáj Toro Rosso zelenou pro její dohodu na dodávky motorů Ferrari?
dr. Marko: Samozřejmě. Bylo to jasné, jen jsme museli počkat na vyřešení dalších náležitostí.
Dojde k nějakým změnám v jezdeckých sestavách?
dr. Marko: Ne. Už dříve jsme potvrdili pro rok 2016 všechny čtyři piloty. Ricciardo a Kvjat budou u Red Bullu, Verstappen a Sainz jr. v Toro Rosso.
Na jak dlouho jste uzavřeli nový kontrakt s Renaultem?
dr. Marko: Jde o jednoletou smlouvu. Pak budeme doufat, že získáme alternativní motor. Ale pokud se bude Renault v roce 2016 dobře vyvvíjet, můžeme zažádat o prodloužení smlouvy.
Jste ohledně sezóny 2016 optimistický? Bude lepší než ta právě ukončená?
dr. Marko: První navržené koncepty Renaultu vypadají dobře. Nyní je musíme vyzkoušet a uvést do praxe, abychom zjistili, jak moc se liší od teorie. Otázkou zůstává, jak rychle se nám to podaří.