Renault o kritice Red Bullu: Je to těžké mít partnera, který lže

Petr Hlawiczka, 24. března 2015, 15:40 Google+

Cyril Abiteboul, ředitel společnosti Renault Sport F1, v rozhovoru pro Auto Hebdo přiznává potíže se svými pohonnými jednotkami. Jenže k problémům podle něj přispívá i Red Bull - rakouský tým ale svůj podíl viny popírá. Podle Adriana Neweyho jsou jedinou příčinou nekonkurenceschopnosti motory.

Počet komentářů:  27 komentářů (Poslední 25.03. 16:13) Napište svůj názor
Kvjat, Daniil

Kvjat, Daniil | foto: Infiniti

Sdílejte článek

První velká cena byla pro Renault velmi obtížná. Jde jednoduše o elektronickou záležitost?
Cyril Abiteboul: Je to o komplexním nastavení přeplňovaného motoru ztíženém rekuperací elektrické energie. Poté, co jsme sezónu začali s mnoha věcmi ve vývoji, s některými velmi pozdě, není divu. Nehodlám se vymlouvat. Někteří to zvládli, my ne. Být v této situaci je skandální, frustrující a smutné.

Toro Rosso a Red Bull jsou na stejné lodi. Také mají problémy s motorem?
CA: Ano. U Red Bullu se k tomu navíc přidávají určité problémy s šasi, které situaci nepomáhají. Jde obzvlášť o nestabilitu zadní části. Dohromady to vede k tomu, že se vozy těžko ovládají.

Je to těžké dozvědět se, že podle technického ředitele Red Bullu - Adriana Neweyho - je jediným problémem jeho vozu motor Renault?
CA: Ano, je to těžké mít partnera, který lže. Adrian je okouzlující pán a výjimečný inženýr, ale svůj život strávil kritizováním výrobců motorů. Je příliš starý na to, aby se změnil.

Vytisknout

Diskuze: Renault o kritice Red Bullu: Je to těžké mít partnera, který lže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 25.03.2015 16:13 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 27 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Bývalý prezident Ferrari Luca di Montezemolo

Vasseur a další odmítají místo šéfa Ferrari, Montezemolo je situací znepokojený. Neměl Binotto raději zůstat?

Lance Stroll a Guanyu Zhou v závodě v Brazílii

F1 oznámila počet sprintů pro sezonu 2023. Bude jich víc než letos

Jeden ze starších motorů v muzeu Ferrari

Nový motor Ferrari bude bomba, slibují v Maranellu

Christian Horner s Mattiem Binottem před závodem v Monaku

"Moc mě to nepřekvapilo," reagoval Horner na konec Binotta u Ferrari

George Russell s Mercedesem W13 v Abú Zabí

Mercedes během sezóny zcela změnil koncept svého vozu, nikdo nic nepoznal

Patrick Tambay pózuje u vozu značky, na níž dosáhl svých dvou vítězství v F1

Odešel pilot, jehož provázely opakované návraty - Patrick Tambay

Kolize Verstappena s Hamiltonem v průběhu GP Brazílie

Marko má o největším soupeři Red Bullu v sezoně 2023 jasno

Závod v Číně

První změna v kalendáři. Na tradičním okruhu se nepojede ani v sezoně 2023

Alex Palou

Šampion série IndyCar získává místo u McLarenu

Piloti Ferrari před závodem v Monze

Piloti Ferrari reagují na Binottův odchod

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Button, Jenson

Button doufá ve výkonnostní posun před Malajsií

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Marko má o největším soupeři Red Bullu v sezoně 2023 jasno

  2. První změna v kalendáři. Na tradičním okruhu se nepojede ani v sezoně 2023

  3. "Moc mě to nepřekvapilo," reagoval Horner na konec Binotta u Ferrari

  4. Odešel pilot, jehož provázely opakované návraty - Patrick Tambay

  5. Nový motor Ferrari bude bomba, slibují v Maranellu

  6. Šampion série IndyCar získává místo u McLarenu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud