První velká cena byla pro Renault velmi obtížná. Jde jednoduše o elektronickou záležitost?
Cyril Abiteboul: Je to o komplexním nastavení přeplňovaného motoru ztíženém rekuperací elektrické energie. Poté, co jsme sezónu začali s mnoha věcmi ve vývoji, s některými velmi pozdě, není divu. Nehodlám se vymlouvat. Někteří to zvládli, my ne. Být v této situaci je skandální, frustrující a smutné.
Toro Rosso a Red Bull jsou na stejné lodi. Také mají problémy s motorem?
CA: Ano. U Red Bullu se k tomu navíc přidávají určité problémy s šasi, které situaci nepomáhají. Jde obzvlášť o nestabilitu zadní části. Dohromady to vede k tomu, že se vozy těžko ovládají.
Je to těžké dozvědět se, že podle technického ředitele Red Bullu - Adriana Neweyho - je jediným problémem jeho vozu motor Renault?
CA: Ano, je to těžké mít partnera, který lže. Adrian je okouzlující pán a výjimečný inženýr, ale svůj život strávil kritizováním výrobců motorů. Je příliš starý na to, aby se změnil.