Všechno si žádá svůj čas a dokud společnost Longbow Financial nepřevzala finanční záruky za stáj, nebyl ani nijak zvlášť vyvíjen typ C35. Pouze docházelo k dílčím inovacím - v tréninku na Grand Prix Velké Británie se objevilo zadní křídlo, v Maďarsku ho tým použil v celém závodním víkendu, nyní se chystá vylepšená podlaha vozu a přední spoiler.
"Většina týmů na startovním roštu už udělala změny a úpravy, které plánovala, takže pro druhou polovinu už chystají jen nějaké drobnosti. Z toho pro nás plyne šance, protože určitě chystáme větší změny než ostatní. Doufám, že s našimi aktualizacemi dosáhneme opravdu velkého skoku kupředu, sice přicházejí později, než jsme očekávali, ale mohou nám významně pomoci," komentuje situaci Marcus Ericsson.
Sauber poprvé ve své historii čelí nemilé skutečnosti, že by skončil v Poháru konstruktérů mimo TOP 10. V roce 2014 sice nevyjel ani jediný bod, ale tehdy na základě lepšího umístění Adriana Sutila dokázal porazit Carterham, kde tehdy jezdil právě Ericsson. Rozdíl byl velice těsný, rozhodl pouze větší počet jedenáctých míst - Sutil zajel dvě, Ericsson jedno.
"Musíme se vrátit na bodované pozice, pro nás to je velmi důležité, zejména v souboji s Manorem. Je to naše priorita a doufáme, že s novými díly na voze, které ho poněkud urychlí, budeme schopni znovu bojovat o bodované pozice," plánuje Ericsson.
Švédský pilot také uvedl, že atmosféra v týmu se od chvíle, kdy byla budoucnost Sauberu zajištěna, hodně změnila.
"Je mnohem pozitivnější. Než přišli noví majitelé, byla situace těžká, platy se zpožďovaly třeba i o celý měsíc. Mnoho lidí v budoucnost týmu nevěřilo. Teď cítíte docela jinou náladu, když s nimi mluvíte. Z hlediska rozvoje budeme v druhé části na soupeře tlačit. A víra v tým pro následující sezónu také podstatně vzrostla, lidé cítí, že se vše lepší," konstatoval Ericsson.