Žluté dodatečné obrubníky, ke kterým měl zpočátku výhrady pouze Verstappen, později začaly vadit i ostatním pilotům, zvláště když kvůli nim trpěla technika. Daniil Kvjat je označil za "vtip", který nemá na tratích F1 co dělat.
"V Rakousku to byl výsměch. Ačkoliv na Silverstone jsou obrubníky taky divné, jsou tu komisaři natolik moudří, že aplikují nulovou toleranci v některých zatáčkách. Podporuji toto rozhodnutí, jsme profesionální piloti a měli bychom znát své limity," komentoval Kvjat rozhodnutí pořadatelů zavést přísnou kontrolu v zatáčkách Copse, Stowe a Club a netolerovat situaci, kdy vůz opustí všemi koly vymezenou trať.
"Chceme větší konzistenci"
Ruský pilot je přesvědčen, že stejný přístup jako na Silverstone byl měl být aplikován na všech okruzích, pak by nebyly ony dodatečné obrubníky (Kvjat je označil za agresivní) vůbec zapotřebí.
"Myslím, že je to správný přístup. Musí jen být ucelenější, mít svá pravidla. Za obrubníkem by měl být travnatý pás a pak asfaltová plocha. Mělo by tam být něco, kde bychom ztráceli přilnavost. Případně nějaké štěrkovlé lože, kam bychom neměli důvod zajíždět. Když je tam stupidní padesátimilimetrový obrubník jako v Rakousku, o němž je pilot přesvědčen, že ho může využít k širšímu výjezdu - tak se mi zlomí závěs a jsem v pořádných sr**kách," nebral si servítky Kvjat.