DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Daimler, mateřská společnost Mercedesu, chce zůstat ve Formuli 1, má to ale drobný háček. Její výkonný ředitel Ola Källenius žádá snížení nákladů i environmentální zátěže způsobované závoděním. Lewis Hamilton se závodním týmem navíc stále neprodloužil svou smlouvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 22.10.2020 15:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 13:42
No řeči o ekologii patří k dnešnímu světu … »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 18:05
K diskuzím níže. Jestli má Ferrari dostatek… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 15.10.2020 19:19
Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou letos vzájemně týmy vůči konci loňského roku [odkaz na stránku]
    ..... to se to pak Mercedesu jezdí když jejich hlavní rivalové z loňska tak propadli. Ferrari víme a nejpřipravenější RedBull taky pěkně ztratil 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    K diskuzím níže.
    Jestli má Ferrari dostatek rozumu, tak od Hondy odkoupí celou motorárnu. Určitě je to výnosnější řešení, než se roky trápit vlastním vývojem. A navíc by se excelentě zbavili silného konkurenta RB. A aby toho štěstí nebylo málo, tak by mohli RB nabídnout svůj současný motor.
    No řekněte sami. Že jsem geniální myslitel? 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tak dohnat 50-60 koní je výzva. Na Mercedes šance imho nebude, ale něco stahnout na ten zbytek by měli. Na Renault a Hondu ztrácí cca 25-30 ...takže záležet bude i na tom, o kolik to zvedne Renault s Hondu. Ferrari to nemá ve svých rukách....dalo by se říci. A to ještě Mercedes má přiští rok mít race mód, jako měl letos kvalifikační mód. Takže bude navyšovat fakt hodně....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ostatní výrobci taky budou hodně navyšovat, prý, takže to pro Ferrari moc růžově nevidím.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Proč kupovat nějakou Hondu.....proč prostě nekoupí Mercedes? 16

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak hlavně o tom jak to bude s Hondou mluví ti, co o tom nerozhodují a přání jsou otcem myšlenky. 12 Za mne je to taky hloupost, dle které by se pak museli všichni přizpůsobit, což je nereálné. Viz třeba Renault má mít koncepčně novej motor a nebude moc vyvíjet?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    37.188.153.XXX
    Jinak zajímavější zpráva přišla od Helmuta. RB preferuje převzetí motoru od Hondy. Podmínkou je ale souhlas Hondy a zmrazení vývoje. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama