DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Daimler, mateřská společnost Mercedesu, chce zůstat ve Formuli 1, má to ale drobný háček. Její výkonný ředitel Ola Källenius žádá snížení nákladů i environmentální zátěže způsobované závoděním. Lewis Hamilton se závodním týmem navíc stále neprodloužil svou smlouvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 22.10.2020 15:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 13:42
No řeči o ekologii patří k dnešnímu světu … »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 18:05
K diskuzím níže. Jestli má Ferrari dostatek… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 15.10.2020 19:19
Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    37.188.153.XXX
    Ha! Tak už víme jak se jich zbavit.... V12 a žádný finanční stropy 14

    Samozřejmě sranduju. F1 si další odchod nemůže dovolit

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    No řeči o ekologii patří k dnešnímu světu (ačkoliv nikdo z firem jako Daimler se ale v podstatě skutečně ekologicky nechová).
    Co mě zaráží jsou jeví o snižování nákladů...Mercedes je právě ten kdo vyeskaloval náklady špičkových týmu do současné neudržitelné podoby.
    Kdyby chtěl šetřit...nic mu nebrání...může snížit rozpočet o třetinu...a zkusit vyhrávat
    Takhle to působí poněkud komicky...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Řeči o snižování nákladů...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.96.XXX
      Nepůsobí komicky... Kdyby neutráceli, tak by nemohli vyhrávat, to je skutečnost a proto je to nutné řešit dohodou...

      To je podobné jako s bezpečností... Taky se F1 nestala bezpečnější tím, že by piloti začali jezdit bezpečněji... To by přišli o rychlost... Musela se přijmout opatření, která k bezpečnosti vedla...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Přesně tak.....když Brawn "prodal" Mercedes, bylo přesně o tom....zjistily že dávali málo peněz na vývoj. (Když tam byl Michael) No a pak to logicky aby vyhrávali, museli změnit.... 12
        A je také potřeba říci, že Mercedes je v plusu....F1 tým je samofinancevatelný. O to jim vždycky šlo, aby to to tak bylo, jinak věděli že je Mercedes "zruší" ( prodá)
        Samozřejmě tohle vyhlášení ke kvůli tomu aby se obhajil tým v F1....a pozor , je to potřeba rozdělit na motorovou část a monopostovou část.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No s tou bezpečností...v principu máš pravdu...ale na druhou stranu tlak na bezpečnost způsobil negativa v podobě vyasfaltovaný ho zón podobných letištím...a jestli si pamatuješ památnou velkou cenu ve Spa kde Kimi vyhrál díky tomu že v první zatáčce jel zcela mimo závodní trať a po komfortním únikovém asfaltu se tak dostal do čela závodu a vyhrál měl by jsi mi dát za pravdu že ne všechno v rámci bezpecnosti je v pořádku. Kromě toho, motoristický sport je z principu nebezpečný a nikdy nebude zcela bezpečný...vždycky bude existovat možnost situace kdy dojde k tragédii (viz loni Spa a závod F2).
        A v neposlední řadě...piloti F1 závodit nemusi je to jejich svobodné rozhodnuti.

        K Mercedesu a jeho postoji k nákladům...drtivá většina velkých firem vydělává obrovské peníze...a žádná neudělá nic pro změnu systému...ačkoliv majetek se hromadí na kopce které pár lidí ani kdyby ty peníze pálili v ohni nedokáží likvidovat.
        Přitom se vybírají peníze na nemocné děti.
        Promiň, ale Daimler je jen jedním z nich...alibismus a pokrytectvi.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Takhle se na to dívat přece nemůžeš. Tyhle firmy živí statisíce lidí platí daně o kterých se Ti ani nezdá. Ty daně jsou tak velké, že dokonce drží nad vodou státy. A to i u nás, kde je běžné dávat tak velkým společnostem daňové prázdniny po dobu x let.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Kdo koho živí? Myslíš že když se i oficiálně píše že úzká skupina lidi (5% populace) vlastní 95 % veškerého majetku...a tato nerovnováha se za poslední dekádu dále zvětšuje...svět je v nerovnováze a směřuje dalšímu globálnímu konfliktu. Myslíš si snad že covid-19 je přírodní? Nikoliv...je vytvořený v laboratoři...a můžeme jen spekulovat podrobnosti. V každým případě je matematická jistota že planeta Země se blíží ke zlomu...počet lidí na planetě dál příliš roste a tahle planeta je za čas nedokáže uživit...natož uspokojit systém který je dnes zcela ve znamenání vydělávání peněz a hromadění majetku. Je otázka jen kdy se tak stane...kdy dojde ke globálnímu selhání této civilizace.
            Všechny řeči o ekologii a ochraně naší planety jsou v případě velkých hráčů (firem které by mohli změnou priorit opravdu ovlivnit neutěšený stav) pouze planými řečmi, alibisticky mi a pokryteckymi.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama