DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Daimler, mateřská společnost Mercedesu, chce zůstat ve Formuli 1, má to ale drobný háček. Její výkonný ředitel Ola Källenius žádá snížení nákladů i environmentální zátěže způsobované závoděním. Lewis Hamilton se závodním týmem navíc stále neprodloužil svou smlouvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 22.10.2020 15:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 13:42
No řeči o ekologii patří k dnešnímu světu … »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 18:05
K diskuzím níže. Jestli má Ferrari dostatek… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 15.10.2020 19:19
Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    37.188.153.XXX
    Ha! Tak už víme jak se jich zbavit.... V12 a žádný finanční stropy 14

    Samozřejmě sranduju. F1 si další odchod nemůže dovolit

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    No řeči o ekologii patří k dnešnímu světu (ačkoliv nikdo z firem jako Daimler se ale v podstatě skutečně ekologicky nechová).
    Co mě zaráží jsou jeví o snižování nákladů...Mercedes je právě ten kdo vyeskaloval náklady špičkových týmu do současné neudržitelné podoby.
    Kdyby chtěl šetřit...nic mu nebrání...může snížit rozpočet o třetinu...a zkusit vyhrávat
    Takhle to působí poněkud komicky...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Řeči o snižování nákladů...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.96.XXX
      Nepůsobí komicky... Kdyby neutráceli, tak by nemohli vyhrávat, to je skutečnost a proto je to nutné řešit dohodou...

      To je podobné jako s bezpečností... Taky se F1 nestala bezpečnější tím, že by piloti začali jezdit bezpečněji... To by přišli o rychlost... Musela se přijmout opatření, která k bezpečnosti vedla...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Přesně tak.....když Brawn "prodal" Mercedes, bylo přesně o tom....zjistily že dávali málo peněz na vývoj. (Když tam byl Michael) No a pak to logicky aby vyhrávali, museli změnit.... 12
        A je také potřeba říci, že Mercedes je v plusu....F1 tým je samofinancevatelný. O to jim vždycky šlo, aby to to tak bylo, jinak věděli že je Mercedes "zruší" ( prodá)
        Samozřejmě tohle vyhlášení ke kvůli tomu aby se obhajil tým v F1....a pozor , je to potřeba rozdělit na motorovou část a monopostovou část.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No s tou bezpečností...v principu máš pravdu...ale na druhou stranu tlak na bezpečnost způsobil negativa v podobě vyasfaltovaný ho zón podobných letištím...a jestli si pamatuješ památnou velkou cenu ve Spa kde Kimi vyhrál díky tomu že v první zatáčce jel zcela mimo závodní trať a po komfortním únikovém asfaltu se tak dostal do čela závodu a vyhrál měl by jsi mi dát za pravdu že ne všechno v rámci bezpecnosti je v pořádku. Kromě toho, motoristický sport je z principu nebezpečný a nikdy nebude zcela bezpečný...vždycky bude existovat možnost situace kdy dojde k tragédii (viz loni Spa a závod F2).
        A v neposlední řadě...piloti F1 závodit nemusi je to jejich svobodné rozhodnuti.

        K Mercedesu a jeho postoji k nákladům...drtivá většina velkých firem vydělává obrovské peníze...a žádná neudělá nic pro změnu systému...ačkoliv majetek se hromadí na kopce které pár lidí ani kdyby ty peníze pálili v ohni nedokáží likvidovat.
        Přitom se vybírají peníze na nemocné děti.
        Promiň, ale Daimler je jen jedním z nich...alibismus a pokrytectvi.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Takhle se na to dívat přece nemůžeš. Tyhle firmy živí statisíce lidí platí daně o kterých se Ti ani nezdá. Ty daně jsou tak velké, že dokonce drží nad vodou státy. A to i u nás, kde je běžné dávat tak velkým společnostem daňové prázdniny po dobu x let.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Kdo koho živí? Myslíš že když se i oficiálně píše že úzká skupina lidi (5% populace) vlastní 95 % veškerého majetku...a tato nerovnováha se za poslední dekádu dále zvětšuje...svět je v nerovnováze a směřuje dalšímu globálnímu konfliktu. Myslíš si snad že covid-19 je přírodní? Nikoliv...je vytvořený v laboratoři...a můžeme jen spekulovat podrobnosti. V každým případě je matematická jistota že planeta Země se blíží ke zlomu...počet lidí na planetě dál příliš roste a tahle planeta je za čas nedokáže uživit...natož uspokojit systém který je dnes zcela ve znamenání vydělávání peněz a hromadění majetku. Je otázka jen kdy se tak stane...kdy dojde ke globálnímu selhání této civilizace.
            Všechny řeči o ekologii a ochraně naší planety jsou v případě velkých hráčů (firem které by mohli změnou priorit opravdu ovlivnit neutěšený stav) pouze planými řečmi, alibisticky mi a pokryteckymi.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama