DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí
Daimler, mateřská společnost Mercedesu, chce zůstat ve Formuli 1, má to ale drobný háček. Její výkonný ředitel Ola Källenius žádá snížení nákladů i environmentální zátěže způsobované závoděním. Lewis Hamilton se závodním týmem navíc stále neprodloužil svou smlouvu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Miroslav D.
15:34 22.10.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
juras
13:42 15.10.2020 88.103.92.XXXNo řeči o ekologii patří k dnešnímu světu (ačkoliv nikdo z firem jako Daimler se ale v podstatě skutečně ekologicky nechová).
Co mě zaráží jsou jeví o snižování nákladů...Mercedes je právě ten kdo vyeskaloval náklady špičkových týmu do současné neudržitelné podoby.
Kdyby chtěl šetřit...nic mu nebrání...může snížit rozpočet o třetinu...a zkusit vyhrávat
Takhle to působí poněkud komicky...-
Fanda.LH
14:03 15.10.2020 194.228.96.XXXNepůsobí komicky... Kdyby neutráceli, tak by nemohli vyhrávat, to je skutečnost a proto je to nutné řešit dohodou...
To je podobné jako s bezpečností... Taky se F1 nestala bezpečnější tím, že by piloti začali jezdit bezpečněji... To by přišli o rychlost... Musela se přijmout opatření, která k bezpečnosti vedla...-
GRAHAM
15:21 15.10.2020 109.81.213.XXXPřesně tak.....když Brawn "prodal" Mercedes, bylo přesně o tom....zjistily že dávali málo peněz na vývoj. (Když tam byl Michael) No a pak to logicky aby vyhrávali, museli změnit....
A je také potřeba říci, že Mercedes je v plusu....F1 tým je samofinancevatelný. O to jim vždycky šlo, aby to to tak bylo, jinak věděli že je Mercedes "zruší" ( prodá)
Samozřejmě tohle vyhlášení ke kvůli tomu aby se obhajil tým v F1....a pozor , je to potřeba rozdělit na motorovou část a monopostovou část.
-
juras
20:16 15.10.2020 88.103.92.XXXNo s tou bezpečností...v principu máš pravdu...ale na druhou stranu tlak na bezpečnost způsobil negativa v podobě vyasfaltovaný ho zón podobných letištím...a jestli si pamatuješ památnou velkou cenu ve Spa kde Kimi vyhrál díky tomu že v první zatáčce jel zcela mimo závodní trať a po komfortním únikovém asfaltu se tak dostal do čela závodu a vyhrál měl by jsi mi dát za pravdu že ne všechno v rámci bezpecnosti je v pořádku. Kromě toho, motoristický sport je z principu nebezpečný a nikdy nebude zcela bezpečný...vždycky bude existovat možnost situace kdy dojde k tragédii (viz loni Spa a závod F2).
A v neposlední řadě...piloti F1 závodit nemusi je to jejich svobodné rozhodnuti.
K Mercedesu a jeho postoji k nákladům...drtivá většina velkých firem vydělává obrovské peníze...a žádná neudělá nic pro změnu systému...ačkoliv majetek se hromadí na kopce které pár lidí ani kdyby ty peníze pálili v ohni nedokáží likvidovat.
Přitom se vybírají peníze na nemocné děti.
Promiň, ale Daimler je jen jedním z nich...alibismus a pokrytectvi.-
Ferda
20:47 15.10.2020 46.47.176.XXXTakhle se na to dívat přece nemůžeš. Tyhle firmy živí statisíce lidí platí daně o kterých se Ti ani nezdá. Ty daně jsou tak velké, že dokonce drží nad vodou státy. A to i u nás, kde je běžné dávat tak velkým společnostem daňové prázdniny po dobu x let.-
juras
17:01 16.10.2020 88.103.92.XXXKdo koho živí? Myslíš že když se i oficiálně píše že úzká skupina lidi (5% populace) vlastní 95 % veškerého majetku...a tato nerovnováha se za poslední dekádu dále zvětšuje...svět je v nerovnováze a směřuje dalšímu globálnímu konfliktu. Myslíš si snad že covid-19 je přírodní? Nikoliv...je vytvořený v laboratoři...a můžeme jen spekulovat podrobnosti. V každým případě je matematická jistota že planeta Země se blíží ke zlomu...počet lidí na planetě dál příliš roste a tahle planeta je za čas nedokáže uživit...natož uspokojit systém který je dnes zcela ve znamenání vydělávání peněz a hromadění majetku. Je otázka jen kdy se tak stane...kdy dojde ke globálnímu selhání této civilizace.
Všechny řeči o ekologii a ochraně naší planety jsou v případě velkých hráčů (firem které by mohli změnou priorit opravdu ovlivnit neutěšený stav) pouze planými řečmi, alibisticky mi a pokryteckymi.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek