DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Daimler, mateřská společnost Mercedesu, chce zůstat ve Formuli 1, má to ale drobný háček. Její výkonný ředitel Ola Källenius žádá snížení nákladů i environmentální zátěže způsobované závoděním. Lewis Hamilton se závodním týmem navíc stále neprodloužil svou smlouvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 16.10.2020 17:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 13:42
No řeči o ekologii patří k dnešnímu světu … »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 18:05
K diskuzím níže. Jestli má Ferrari dostatek… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 15.10.2020 19:19
Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou letos vzájemně týmy vůči konci loňského roku [odkaz na stránku]
    ..... to se to pak Mercedesu jezdí když jejich hlavní rivalové z loňska tak propadli. Ferrari víme a nejpřipravenější RedBull taky pěkně ztratil 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    K diskuzím níže.
    Jestli má Ferrari dostatek rozumu, tak od Hondy odkoupí celou motorárnu. Určitě je to výnosnější řešení, než se roky trápit vlastním vývojem. A navíc by se excelentě zbavili silného konkurenta RB. A aby toho štěstí nebylo málo, tak by mohli RB nabídnout svůj současný motor.
    No řekněte sami. Že jsem geniální myslitel? 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tak dohnat 50-60 koní je výzva. Na Mercedes šance imho nebude, ale něco stahnout na ten zbytek by měli. Na Renault a Hondu ztrácí cca 25-30 ...takže záležet bude i na tom, o kolik to zvedne Renault s Hondu. Ferrari to nemá ve svých rukách....dalo by se říci. A to ještě Mercedes má přiští rok mít race mód, jako měl letos kvalifikační mód. Takže bude navyšovat fakt hodně....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ostatní výrobci taky budou hodně navyšovat, prý, takže to pro Ferrari moc růžově nevidím.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Proč kupovat nějakou Hondu.....proč prostě nekoupí Mercedes? 16

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak hlavně o tom jak to bude s Hondou mluví ti, co o tom nerozhodují a přání jsou otcem myšlenky. 12 Za mne je to taky hloupost, dle které by se pak museli všichni přizpůsobit, což je nereálné. Viz třeba Renault má mít koncepčně novej motor a nebude moc vyvíjet?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    37.188.153.XXX
    Jinak zajímavější zpráva přišla od Helmuta. RB preferuje převzetí motoru od Hondy. Podmínkou je ale souhlas Hondy a zmrazení vývoje. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

Nico Hülkenberg se o víkendu nenudil

"Max je o 0,3 s před ostatními. Red Bull pro rok 2021 zvažuje Hülkenberga," prozrazuje Marko

Fernando Alonso v rámci filmovacího dne v Barceloně

FOTO: Alonso zpět u Renaultu - v Barceloně otestoval letošní vůz RS20

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama