DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Daimler, mateřská společnost Mercedesu, chce zůstat ve Formuli 1, má to ale drobný háček. Její výkonný ředitel Ola Källenius žádá snížení nákladů i environmentální zátěže způsobované závoděním. Lewis Hamilton se závodním týmem navíc stále neprodloužil svou smlouvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 22.10.2020 15:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 13:42
No řeči o ekologii patří k dnešnímu světu … »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 18:05
K diskuzím níže. Jestli má Ferrari dostatek… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 15.10.2020 19:19
Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Kdo koho živí? Myslíš že když se i oficiálně píše že úzká skupina lidi (5% populace) vlastní 95 % veškerého majetku...a tato nerovnováha se za poslední dekádu dále zvětšuje...svět je v nerovnováze a směřuje dalšímu globálnímu konfliktu. Myslíš si snad že covid-19 je přírodní? Nikoliv...je vytvořený v laboratoři...a můžeme jen spekulovat podrobnosti. V každým případě je matematická jistota že planeta Země se blíží ke zlomu...počet lidí na planetě dál příliš roste a tahle planeta je za čas nedokáže uživit...natož uspokojit systém který je dnes zcela ve znamenání vydělávání peněz a hromadění majetku. Je otázka jen kdy se tak stane...kdy dojde ke globálnímu selhání této civilizace.
Všechny řeči o ekologii a ochraně naší planety jsou v případě velkých hráčů (firem které by mohli změnou priorit opravdu ovlivnit neutěšený stav) pouze planými řečmi, alibisticky mi a pokryteckymi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Takhle se na to dívat přece nemůžeš. Tyhle firmy živí statisíce lidí platí daně o kterých se Ti ani nezdá. Ty daně jsou tak velké, že dokonce drží nad vodou státy. A to i u nás, kde je běžné dávat tak velkým společnostem daňové prázdniny po dobu x let.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
No s tou bezpečností...v principu máš pravdu...ale na druhou stranu tlak na bezpečnost způsobil negativa v podobě vyasfaltovaný ho zón podobných letištím...a jestli si pamatuješ památnou velkou cenu ve Spa kde Kimi vyhrál díky tomu že v první zatáčce jel zcela mimo závodní trať a po komfortním únikovém asfaltu se tak dostal do čela závodu a vyhrál měl by jsi mi dát za pravdu že ne všechno v rámci bezpecnosti je v pořádku. Kromě toho, motoristický sport je z principu nebezpečný a nikdy nebude zcela bezpečný...vždycky bude existovat možnost situace kdy dojde k tragédii (viz loni Spa a závod F2).
A v neposlední řadě...piloti F1 závodit nemusi je to jejich svobodné rozhodnuti.

K Mercedesu a jeho postoji k nákladům...drtivá většina velkých firem vydělává obrovské peníze...a žádná neudělá nic pro změnu systému...ačkoliv majetek se hromadí na kopce které pár lidí ani kdyby ty peníze pálili v ohni nedokáží likvidovat.
Přitom se vybírají peníze na nemocné děti.
Promiň, ale Daimler je jen jedním z nich...alibismus a pokrytectvi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Neunesl jsi tíhu čísel 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Jak malí Jardové tihle dva Alonsové. 11 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ostatní výrobci taky budou hodně navyšovat, prý, takže to pro Ferrari moc růžově nevidím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Aby se Ferrari mohlo chlubit, že Hamík téměř všechny tituly získal s jejích vozem? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Moje tři nejoblíbenější týmy sice obsadili tři poslední místa ale to neznamená, že se nemůžu vysmívat ostatním 18

Mimochodem ty jsi se vysmíval první, takže tohle counter 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
To se vysmívá ten pravej 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Proč kupovat nějakou Hondu.....proč prostě nekoupí Mercedes? 16

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Ten dechberoucí progres McLarenu 16
13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Divil bych se kdyby cesta vedla jinam.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou letos vzájemně týmy vůči konci loňského roku [odkaz na stránku]
..... to se to pak Mercedesu jezdí když jejich hlavní rivalové z loňska tak propadli. Ferrari víme a nejpřipravenější RedBull taky pěkně ztratil 17

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Helmut je diplomat.....svede to na Renault 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tuším že Helmut si to nenechá pro sebe, ale můžeš vycouvat 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
No to je pěkný ale je dost možný že se nedozvíme proč to zkrachovalo, že jo 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tak dohnat 50-60 koní je výzva. Na Mercedes šance imho nebude, ale něco stahnout na ten zbytek by měli. Na Renault a Hondu ztrácí cca 25-30 ...takže záležet bude i na tom, o kolik to zvedne Renault s Hondu. Ferrari to nemá ve svých rukách....dalo by se říci. A to ještě Mercedes má přiští rok mít race mód, jako měl letos kvalifikační mód. Takže bude navyšovat fakt hodně....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama