DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí
Daimler, mateřská společnost Mercedesu, chce zůstat ve Formuli 1, má to ale drobný háček. Její výkonný ředitel Ola Källenius žádá snížení nákladů i environmentální zátěže způsobované závoděním. Lewis Hamilton se závodním týmem navíc stále neprodloužil svou smlouvu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
15:34 22.10.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
15:30 22.10.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
juras
17:01 16.10.2020 88.103.92.XXX
Kdo koho živí? Myslíš že když se i oficiálně píše že úzká skupina lidi (5% populace) vlastní 95 % veškerého majetku...a tato nerovnováha se za poslední dekádu dále zvětšuje...svět je v nerovnováze a směřuje dalšímu globálnímu konfliktu. Myslíš si snad že covid-19 je přírodní? Nikoliv...je vytvořený v laboratoři...a můžeme jen spekulovat podrobnosti. V každým případě je matematická jistota že planeta Země se blíží ke zlomu...počet lidí na planetě dál příliš roste a tahle planeta je za čas nedokáže uživit...natož uspokojit systém který je dnes zcela ve znamenání vydělávání peněz a hromadění majetku. Je otázka jen kdy se tak stane...kdy dojde ke globálnímu selhání této civilizace.
Všechny řeči o ekologii a ochraně naší planety jsou v případě velkých hráčů (firem které by mohli změnou priorit opravdu ovlivnit neutěšený stav) pouze planými řečmi, alibisticky mi a pokryteckymi.
Všechny řeči o ekologii a ochraně naší planety jsou v případě velkých hráčů (firem které by mohli změnou priorit opravdu ovlivnit neutěšený stav) pouze planými řečmi, alibisticky mi a pokryteckymi.
Ferda
20:47 15.10.2020 46.47.176.XXX
Takhle se na to dívat přece nemůžeš. Tyhle firmy živí statisíce lidí platí daně o kterých se Ti ani nezdá. Ty daně jsou tak velké, že dokonce drží nad vodou státy. A to i u nás, kde je běžné dávat tak velkým společnostem daňové prázdniny po dobu x let.
juras
20:16 15.10.2020 88.103.92.XXX
No s tou bezpečností...v principu máš pravdu...ale na druhou stranu tlak na bezpečnost způsobil negativa v podobě vyasfaltovaný ho zón podobných letištím...a jestli si pamatuješ památnou velkou cenu ve Spa kde Kimi vyhrál díky tomu že v první zatáčce jel zcela mimo závodní trať a po komfortním únikovém asfaltu se tak dostal do čela závodu a vyhrál měl by jsi mi dát za pravdu že ne všechno v rámci bezpecnosti je v pořádku. Kromě toho, motoristický sport je z principu nebezpečný a nikdy nebude zcela bezpečný...vždycky bude existovat možnost situace kdy dojde k tragédii (viz loni Spa a závod F2).
A v neposlední řadě...piloti F1 závodit nemusi je to jejich svobodné rozhodnuti.
K Mercedesu a jeho postoji k nákladům...drtivá většina velkých firem vydělává obrovské peníze...a žádná neudělá nic pro změnu systému...ačkoliv majetek se hromadí na kopce které pár lidí ani kdyby ty peníze pálili v ohni nedokáží likvidovat.
Přitom se vybírají peníze na nemocné děti.
Promiň, ale Daimler je jen jedním z nich...alibismus a pokrytectvi.
A v neposlední řadě...piloti F1 závodit nemusi je to jejich svobodné rozhodnuti.
K Mercedesu a jeho postoji k nákladům...drtivá většina velkých firem vydělává obrovské peníze...a žádná neudělá nic pro změnu systému...ačkoliv majetek se hromadí na kopce které pár lidí ani kdyby ty peníze pálili v ohni nedokáží likvidovat.
Přitom se vybírají peníze na nemocné děti.
Promiň, ale Daimler je jen jedním z nich...alibismus a pokrytectvi.
Situs
19:19 15.10.2020 88.102.38.XXX
Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou letos vzájemně týmy vůči konci loňského roku [odkaz na stránku]
..... to se to pak Mercedesu jezdí když jejich hlavní rivalové z loňska tak propadli. Ferrari víme a nejpřipravenější RedBull taky pěkně ztratil
..... to se to pak Mercedesu jezdí když jejich hlavní rivalové z loňska tak propadli. Ferrari víme a nejpřipravenější RedBull taky pěkně ztratil
GRAHAM
18:39 15.10.2020 109.81.213.XXX
Tak dohnat 50-60 koní je výzva. Na Mercedes šance imho nebude, ale něco stahnout na ten zbytek by měli. Na Renault a Hondu ztrácí cca 25-30 ...takže záležet bude i na tom, o kolik to zvedne Renault s Hondu. Ferrari to nemá ve svých rukách....dalo by se říci. A to ještě Mercedes má přiští rok mít race mód, jako měl letos kvalifikační mód. Takže bude navyšovat fakt hodně....
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek