Nejlepší sektory patřily Mercedesům a McLarenu, na rovinkách nejrychlejší Ocon s Renaultem

Petr Hlawiczka, 27. září 2020, 18:00 Google+

SOČI - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Jakých časů dosahovali piloti v jednotlivých sektorech na okruhu v Soči a jak jim to šlapalo na rovinkách během Velké ceny Ruska?

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 30.09. 15:04) Napište svůj názor
Lando Norris předvedl nejrychlejší čas posledního sektoru trati

Lando Norris předvedl nejrychlejší čas posledního sektoru trati | foto: McLaren

Sdílejte článek

V prvním sektoru dosáhl nejlepší čas Hamilton (34,631), jeho týmový kolega Bottas kraloval v tom prostředním (33,5) a v poslední části zaujal Norris (28,505).

Mladík s McLarenem však dojel na rozdíl od obou Mercedesů mimo bodované pozice. Velice konzistentní byl Verstappen s Red Bullem (3. v prvním, 4. ve druhém a 3. v posledním sektoru).

Nejrychlejší sektory GP Ruska 2020

Nejrychlejší sektory GP Ruska 2020 | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Na speed-trapu byla v průběhu závodu naměřena nejvyšší rychlost Oconovi s Renaultem (332,2 km/h), Hamilton zde byl ale ve včerejší kvalifikaci ještě o 6,6 km/h rychlejší.

Vettel poháněný Ferrari skončil druhý s odstupem 0,8 km/h, Pérez poháněný Mercedesem třetí (-1,5 km/h) a Albon, nejlepší zástupce Hondy, ztrácel 2,6 km/h.

Nejvyšší rychlosti GP Ruska 2020

Nejvyšší rychlosti GP Ruska 2020 | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Norrisovi sázka na jediný stint na tvrdých pneumatikách po úvodní safety-car fázi mu nevyšla. Loni to ještě šlo, Pirelli ale letos přivezlo o stupeň tvrdší směsi. Dvakrát do boxů zamířili také Albon či Russell stavějící v prvním kole.

Tentotkrát se během zpomalovací fáze i přes dlouhý čas průjezdu boxovou uličkou (kvůli unikátnímu omezení v podobě 60 km/h rychlostnímu limitu) zamířit k mechanikům moc nevyplatilo, což si ostatní byli dobře vědomi.

Grafický přehled pneumatikových strategií v průběhu GP Ruska 2020

Grafický přehled pneumatikových strategií v průběhu GP Ruska 2020 | zdroj: Pirelli

Vytisknout

Diskuze: Nejlepší sektory patřily Mercedesům a McLarenu, na rovinkách nejrychlejší Ocon s Renaultem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 30.09.2020 15:04 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Valtteri Bottas ve vedení závodu

Nejrychlejší kolo předvedl Bottas, Russell čtvrtý, vozy s motory Ferrari ve…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  2. Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

  3. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  4. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  5. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  6. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud