DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari podporuje protest Renaultu proti Racing Pointu, o vyjasnění pravidel žádá i McLaren

Ferrari se vkládá do sporu kolem Racing Pointu, jenž okopíroval loňský vítězný monopost Mercedesu. Žádá Formuli 1 a FIA o vyjasnění klíčových hledisek současných pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari podporuje protest Renaultu proti Racing Pointu, o vyjasnění pravidel žádá i McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 141, poslední 06.08.2020 09:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 04.08.2020 21:52
Třeba sto prasklin. Když mají být gumy "po… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 04.08.2020 22:03
Nedodržely. Pneumatiky jsou v pořádku, Pirelli… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 04.08.2020 10:05
Rozdíl to je z pohledu pravidel. Tam je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

90.176.154.XXX
Já bych to tak černě neviděl. Podle mě je srazilo to pozdní řešení jejich loňského motoru. Nejspíše pracovali na nějaké evoluci a na poslední chvíli to museli kvůli "dohodičce" předělat.
Jsou to ale schopní motoráři, takže to vidím na letošek a příští rok už to bude výrazně lepší. Pokud tedy zase nepodělají šasí (chci říci korelaci dat), což je u nich také letitý evergreen. 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Oni v race módu zase neztrácejí tak moc.... To Mclaren ztrácel značně více....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Jakože by trumfnul Jardu Soukupa? 12 12 To né, jdu přepnout na Barrandov a jdeme si náš národní poklad chránit. 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Já to beru jako spontální přiznání prohry....nemlčí a obdivuje, letos Mercedes a loni Ferrari. 12 Marko chce bejt v novinách, titulkách....už chybí jen eshop. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Případně se můžeme držet hesla "brzdí jenom sraby" a tím pádem můžeme brzdy sundat jako na dráhových bicyklech. 12 12 Zmizí tím i kanálky a problém vyřešen, nebude co kopírovat. 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Díky, ale tomu rozumím. Narážím na tu zmíněnou převodovku. Když by se musela povinně dělat v týmech, proč už tam nedat motor či něco dalšího.
Je to prostě o tom nastavení jednotlivých dílů. Někdo nařídí, co se kupovat smí a co ne. Pravým kontruktérem tam není téměř nikdo a každý něco kopíruje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
12 12 12 Po přečtení té první věty si tak říkám, že právě toto je dost možná důvod, proč nikdo nechápeme Marka. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Celé Ferrari group doplácí na nejslabší motor v poli. A výkon motoru se bude velice těžce dohánět, když se vývoj směřoval především na podvůdky.
Bojím bojím, že ztrátu výkonu bude Ferrari dohánět léta. S Renaultem a možná i Hondou se možná vyrovná v příštím roce, ale Mergl v téhle koncepci nedožene nikdy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Jak je vlastně definovaná ta jejich rozdílnost? Musí se lišit i exteriérem?
Logicky mi přijde důležitější jejich vnitřní uspořádání, difuze vzduch na vstupu a tím vzniklé proudění a turbulence uvnitř kanálků. V tomto ohledu jsou na první pohled jinak řešené.
Osobně si myslím, že jim to předělal Mercedes a prodal jako celé řešení. Respektive se možná jedná o nějaké řešení do specifických podmínek, které loni nenastaly. Pochybuji, že by si toto nepohlídali. Čímž tedy chci nepřímo naznačit, že ty kecy RP o zkopírování řešení podle vizuální předlohy je úplný nesmysl. A jestli jsou skutečně tak dobří, tak bych jim vystavil nějaký díl, nechal je to nafotit z běžných úhlů jako jsou kolem trati a podle toho přesně nechal vyrobit. Tím mohou dokázat, jak umí podle fotky udělal na milimetr přesnou kopii. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Mno...tak Marko ostatně jako každý rok nechápe ( Honda také) jak mohl Mercedes navýšit tak moc výkon motoru.
Pamatuji, když jsem to "říkal" že to tak bude ,( Mercedes rok vyvíjel) jak Elsenor tvrdil, že to Honda bude mít výhodu, protože Mercedes bude muset ladit. Měl i kapku pravdu....ale koronáč dal Mercedesu čas chybu napravit, ale myslím že by to zvládli tak či onak. Ono teď dohnat Mercedes nebude jednoduché...je to rok vývoje "náskok" .... výkonovej mazec. Jestli to vůbec dohnat jde....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Ono to je letos bída od všech kromě LeClerca, který letos jede jak Alonso v roce 2018 (nepletu to s rokem 2012, tam to auto mělo spolehlivost a nebylo až tak mizerné), kdy se v první třetině sezóny naprosto neuvěřitelně objevil o 10 míst jinde, než byla výkonnost McLarenu. Ano, také za to mohly problémy jiných, ale historie se neptá. 12
Co se tedy týká ostatních pilotů, tak ti jedou svůj standard a s aktuální výkonností motoru a problémy se šasí to podle toho vypadá. V případě Alfy je to úplná tragédie i v tom, že Kimi mi přijde hodně znechucený a podle toho také jede. A já se mu nedivím. Dostat takovou plečku je pro pilota jeho kalibru nedůstojné ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Nechci solit do ran, ale letošní RP nemá stejné bočnice a ty vnitřní uspořádání brzdových kanálků je také jiné. 12 12 Totožné je zavěšení, nos a podlaha. Mě to přijde hodně podobné Haasu. Spíš bych se tedy uchýlil k argumentu Grahama - "kdyby mělo Ferrari kvalitní monopost".
Není to také tím, že Mercedes se nebojí dát k jejich řešení i nějaké další informace a nebojí se konkurence své starší techniky? 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já jsem čekal od Afy více. Mnohem více, když je to dvojkový tým mateřské Ferrari. Možná ma Haas smluvně ošetřené, že dostane před Alfou přednost, když spolu obchodují déle.
Ale ještě více si myslím, že Alfa testuje pro Ferrari novinky a moc se nedaří.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Mercedes pouze prodal to, co už nepotřeboval. Odkážou se na spolupráci Ferrari-Haas, ke které se kdysi negativně vyjadřovali. FIA s tím nic neudělala, tak to udělali také, jen to udělali v plné parádě. Očividně se narozdíl od Ferrari nebojí přímé konkurence své vysloužilé techniky a nemají problém poskytnout celý balík. Teď si tak říkám, že v tomto světle si dokonce mohou image dokonce posílit. Koneckonců, Mercedesu za toto žádný postih nehrozí. Poskytnout dokumentaci není zakázané a jestli to Copypoint někde přehnal, budou se muset hájit oni. Ale jak už jsem psal ve vedlejší diskuzi, vzhledem k délce vyšetřování tam buď FIA nemůže/nechce nic najít nebo se to zamázne klasickou "dohodičkou". Jeane, kamaráde, můžeš mluvit ...? 12 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Rozdíl to je z pohledu pravidel. Tam je vyjmenovaný seznam dílů, které si kupovat nesmíš. Haas to nikdy neporušil. A Racing Point.. brzdové kanálky (udělají ti klidně sekundu na kolo) tam na seznamu jsou.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ani moc extrémní nejsi. Jít do detailu, mohly by si týmy F1 vyrábět vlastní gumy, čipy do počítačů, vyvíjet vlastní karbon či palivo....Tomu říkám "trochu extrémní příklad". 12
Nevidím moc velký rozdíl mezi tím kupovat si motor, nebo si kupovat brzdové kanálky. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Loňský monopost, letošní motor. Ale pořád na tom nejsou tak bídně jako Alfa ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Myšleno loňské Ferrari, nebo předloňské?

+ 0 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Haas ma lonsky monopost...vyvoj skoro nula...aspon to rikali

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Harrysek

Harrysek

81.162.199.XXX
Hodně se mluví, že i Haas je stejný jako Ferrari, jenže podle mě Haas není stejný nebo minimálně uvnitř ne, protože pochybuji, že by byli na tom tak špatně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama