DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari podporuje protest Renaultu proti Racing Pointu, o vyjasnění pravidel žádá i McLaren

Ferrari se vkládá do sporu kolem Racing Pointu, jenž okopíroval loňský vítězný monopost Mercedesu. Žádá Formuli 1 a FIA o vyjasnění klíčových hledisek současných pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari podporuje protest Renaultu proti Racing Pointu, o vyjasnění pravidel žádá i McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 141, poslední 06.08.2020 09:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 04.08.2020 21:52
Třeba sto prasklin. Když mají být gumy "po… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 04.08.2020 22:03
Nedodržely. Pneumatiky jsou v pořádku, Pirelli… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 04.08.2020 10:05
Rozdíl to je z pohledu pravidel. Tam je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Já tam porovnávám pouze motory, tak mne nepoučuj. Vím že to je komplexní záležitost...A rozdíl v motorech( SOUČASNÝ STAV) jsou v módu F1 světelná léta. Vždyť to dělá v kvaldě 3-4 desetiny... a u Ferrari i 0,7....motorově.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.177.XXX
I s vysokým čumákem byl hodně dobrý.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Jo tak ty věříš co píšou v novinách.... 12 Pokud RP skončí třetí, víš co to je peněz ? Do společného bussinesu... a i Mercedes tam má 5%, takže jsou tam společné zájmy. Vydělat....tak nepiš bláboly v módu motoru velikosti nula.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Jj, klasika.... jde o prachy, o image a majitel se bojí aby týmy nezkrachovali. A teď se bude žehlit....poučení že protest je nutný Renault splnil. Takže dohoda alá Ferrari se opakovat nebude,,,, teď jen koumají jak to zahodit do kouta. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Harrysek

Harrysek

81.162.199.XXX
No, to bude ještě masakr, hlavně ať se to už vyřeší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Harrysek

Harrysek

81.162.199.XXX
Ferrari se v průběhu sezóny zlepší, je to přece Ferrari, neudělají si snad ostudu na domácí půdě. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Až na to že investice Wolffa a situace Aston Martinu jako automobilky nemá s F1 přímo nic společnýho...ano v byznysu jsou to propojené nádoby...ale kopírování RP je kapitola která s tím že sportovního hlediska nemá co dělat. F1 a šampionát teď zajímá zda RP porušil pravidla a nebo ne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Renault prý dostal informace od bývalých zaměstnanců Racing Point. V zimě k nim totiž přešli. Můžou hrát hlavní roli jako svědci před odvolacím soudem s civilními soudci na což klidně může dojít. V každém případě to vypadá že tam je teď mezi RP a FIA pěkná třenice, nemluvě o ostatních týmech které na to tlačí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Zapomeň na to...Mercedes je o parník vepředu ne kvůli motoru...ale díky šasi.
Ten rozdíl vypadá na první pohled jako díky motoru...ale vždyť Ferrari přišlo o významnou část výkonu motoru...a bylo to Ferrari kdo měl loni nejvýkonnější motor. A za druhý...s aerodynamikou se teď pere Redbull.
Vliv výkonu motoru na celkovou výkonnost monopostu se přeceňuje...viz Williams...ani ten nejlepší motor mu není nic platný...je vidět že celkový výkon monopostu je komplexní záležitost.
RP má motor Mercedesu léta...ale až teď po zkopírování monopostu Mercedesu výkonnostně výrazně povyskocil.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Marko má na účtě dost... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
RP se přejmenuje na Aston Martin.... a Wolff z Mercedesu tam investoval peníze (37 mil liber) a Daimler má v Aston Martin 5%. Mercedes chce dodávat AM motory( nemyslím F1) ....myslím že stačí k vysvětlení... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Myslím že se rozhodnutí FIA protahuje jen proto, aby Copypoint stihl vyrobit náhradu za kanálky od Merglu.
Trest bude pouhé tytyty.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Nooo, to bude oříšek. 12 On určitě slyšel to, že Kačenka má ráda nuly. Bohužel pro Marka, ne osobnosti, ale na účtě. 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ztráta se dá odhadnout podle doby o jakou časovou dobu klesli dolů. Jestli je to posunulo o dva roky zpátky, tak jim to taky může trvat dva roky než se k Merglu alespoň přiblíží. A to jen proto, že je to Ferrari za velké podpory Fiatu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Na druhou stranu....Renault už vyvíjí další motor (pro rok 2021) skoro rok (tak cca 1,5 roku náskok) ....no nebude to jednoduché. Ale taky myslím že to dají....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Když se oprostite od toho komu kdo fandí...jediný co je zřejmý je to že RP kopíroval ve velkém.
Jediný o co jde je to zda v souladu s pravidly.
A tady jsem už jednou podotknul že kopírovat podle fotek mi nepřijde moc reálný. Williams angažoval přímo technického ředitele Mercedesu a účinek byl přesně opačný...klesl na úplné dno.
Když ale budete kopírovat podle výkresu...výsledek bude jako u RP.
Kromě toho do toho zapadá i Stroll...za dob Mallyi FI musela pracovat s minimem prostředků a nikdy nebyla reálná šance na to aby postavili auto rovnocenné Mercedesu, teď Stroll zaplatil...ale protože RP zatím zdaleka nemá základnu a prostředky špičkového týmu (což je běh na dlouhou trať)...prostě to zkusili takhle.
A podle mě Mercedes na tohle přistoupil...protože tady byla kauza Ferrari...takže teď je podle mého z toho Mercedes venku...FIA vytvořila v kauze Ferrari nebezpečný precedens a je teď v pasti.

Vsadím se že RP bude muset upravit sporné díly...a pojede se dal. Viz brzdové kanálky. A je jen otázka co s dosavadními výsledky...když byl monopost RP neregulérní.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
S Hondou určitě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Noooo 11 A teď už jen zbalit Kačenku.... 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Petr narážel na to, že není dobré to prostě celé vyrobit podle předložené dokumentace. Pokud to někdo vysleduje a vyvine si to po svém, je to OK. Byť třeba dojde k hodně podobnému designu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Přehnala to FIA původně ve prospěch Ferrari, ale rychle padla kosa na kámen.
Teprve nové pravidla vše dostanou do nějaké klidnější doby mezi týmy. Ale neboj, nebude trvat dlouho, než se vyrojí jiné rozbroje. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama