DISKUZE K ČLÁNKU Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Jak ušetřit? Šéf Haasu zná recept. Omezil by vývoj aerodynamiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 03.05.2020 22:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.137.XXX
    Uvažuje se o dvou GP během víkendu. Když v prvním závodě někomu bouchne motor, nebo dojde k hromadné havárce, tak to teda bude kvapík. Týmy budou muset vozit mnohem víc náhradních dílů a tím porostou náklady.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • NickickiN

    NickickiN

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Umím si představit, že by bylo možné vývoj zamrazit a umožnit upgrady max 4 do sezóny... Ne jako teď, kdy víkend co víkend nové přední křídlo... Ob víkend podlahu a různé elementy...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      185.99.177.XXX
      je fakt, že některý mančafty dávají do tohohle neskutečný prachy. ale tenhle nápad vidím trošku problematicky. hlavně teď, když je zakázaný testování. když se někomu "nepovede" na začátku sezony auto, tak bude docela znevýhodněný prakticky na celou sezonu.
      jsem sice spíše proti finančnímu stropu, ale když už je chtějí zavádět, tak myslím, že tohle lze vyřešit v jejich rámci. jen to správně nastavit a hlavně nedělat výjimky. započetl bych tam všechno. někdo holt bude mít lepší motor, když do něj víc investuje, někdo aero, někdo mechaniku, někdo pilota, někdo nasype víc do auta na začátku, někdo bude raději vyvíjet v průběhu sezony....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Nic není zadarmo, takže má to svoje nevýhody... To dohánění v praxi moc nefunguje.... Zlepšují se všichni... Strop by to řešil v případě, že by byl razantnější... Pokud na něj střed pole ani zdaleka nledosáhne, tak pak mají top týmy stále velikou výhodu...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama