DISKUZE K ČLÁNKU Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Jak ušetřit? Šéf Haasu zná recept. Omezil by vývoj aerodynamiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 03.05.2020 22:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Nic není zadarmo, takže má to svoje nevýhody... To dohánění v praxi moc nefunguje.... Zlepšují se všichni... Strop by to řešil v případě, že by byl razantnější... Pokud na něj střed pole ani zdaleka nledosáhne, tak pak mají top týmy stále velikou výhodu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NickickiN

NickickiN

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.137.XXX
Uvažuje se o dvou GP během víkendu. Když v prvním závodě někomu bouchne motor, nebo dojde k hromadné havárce, tak to teda bude kvapík. Týmy budou muset vozit mnohem víc náhradních dílů a tím porostou náklady.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NickickiN

NickickiN

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
je fakt, že některý mančafty dávají do tohohle neskutečný prachy. ale tenhle nápad vidím trošku problematicky. hlavně teď, když je zakázaný testování. když se někomu "nepovede" na začátku sezony auto, tak bude docela znevýhodněný prakticky na celou sezonu.
jsem sice spíše proti finančnímu stropu, ale když už je chtějí zavádět, tak myslím, že tohle lze vyřešit v jejich rámci. jen to správně nastavit a hlavně nedělat výjimky. započetl bych tam všechno. někdo holt bude mít lepší motor, když do něj víc investuje, někdo aero, někdo mechaniku, někdo pilota, někdo nasype víc do auta na začátku, někdo bude raději vyvíjet v průběhu sezony....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Umím si představit, že by bylo možné vývoj zamrazit a umožnit upgrady max 4 do sezóny... Ne jako teď, kdy víkend co víkend nové přední křídlo... Ob víkend podlahu a různé elementy...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama